Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2002, 14:43
Snakeboy
Snakeboy is offline
Ik zie nooit kleuren om mensen heen.
Laatst toen ik heel lang uitgerust had wel,
Het waren hele mooie kleuren, in die kleuren zag ik niks,
En ben op internet gaan zoeken voor de betekenis.
Maar nu kan ik ze alweer niet meer zien.
Ik zag duidelijk een mooie aura om iemand heen.
En na een tijdje niet meer...

Wat betekent dit??? (tis wel jammer..)
Advertentie
Oud 28-12-2002, 21:38
Allisson
Allisson is offline
Hey, ik weet eigenlijk geen andwoord op je vraag, maar ik wil toch wel reageren.
Iedereen ziet in de donker donkere vlekken, en ook gekleurde.
Maar, ik zie ze ook overdag bij iemand heen of bij een kale vlek mn vriendin zij dat zij dat niet had, en ik vroeg me het af.
Ziet iedereen gekleurde vlekken???
In het licht en in het donker?
En verder voor jou hier bovenmij, Jij ziet auras ik weet het zeker, je ziet ze niet verder omdat ze verder niet zijn ontwikkelt, maar je hebt een gave.
Verder Xxxxxx aan iedereen.
Greezzzzzz Allisson
Oud 28-12-2002, 22:00
morlock
morlock is offline
Citaat:
Allisson schreef:
Hey, ik weet eigenlijk geen andwoord op je vraag, maar ik wil toch wel reageren.
Iedereen ziet in de donker donkere vlekken, en ook gekleurde.
Maar, ik zie ze ook overdag bij iemand heen of bij een kale vlek mn vriendin zij dat zij dat niet had, en ik vroeg me het af.
Ziet iedereen gekleurde vlekken???
In het licht en in het donker?
En verder voor jou hier bovenmij, Jij ziet auras ik weet het zeker, je ziet ze niet verder omdat ze verder niet zijn ontwikkelt, maar je hebt een gave.
Verder Xxxxxx aan iedereen.
Greezzzzzz Allisson
Ik denk dat iedereen aura's kan zien , alleen de werkelijke gave is om het van jezelf al te kunnen zonder training.
Ik denk ook dat iedereen wel iets dergelijks kan, zolang hij/zij maar goed naar zichzelf kan luisteren.
voorbeeld: Ik kwam er laatst achter dat ik mensen en andere wezens kan aanvoelen. Stel dat ik mijn ogen zou bedekken en mijn oren dichtstoppen, dan kan ik nog steeds de aanwezigheid van levende wezens van een afstand voelen. Het is een zeer vaag gevoel, maar ik denk dat ik het kan trainen.
Ik denk dan ook dat de werkelijke uitdaging voor veel mensen zal zijn om hun verborgen talent aan het licht te brengen.
Good luck to you all
Oud 28-12-2002, 22:55
Snakeboy
Snakeboy is offline
Ik geloof dat iedereen aura's kan zien,

Het is een kwestie van Geloven, Oefenen en de weg vinden.
Oud 29-12-2002, 12:22
shanli
shanli is offline
Citaat:
Snakeboy schreef:
Ik geloof dat iedereen aura's kan zien,

Het is een kwestie van Geloven, Oefenen en de weg vinden.
waarschijnlijk ga ik nu heel dwaas klinken maar hoe oefen je om die aura's te zien?
Oud 29-12-2002, 14:52
morlock
morlock is offline
Aura's kun je zien met je "derde oog" (een van je chakra's).
Tik maar eens "third eye" in op een willekeurige zoekmachine of kijk in de "meditatie" topic: http://www.forum.scholieren.com/show...hreadid=309550
Oud 03-01-2003, 21:23
Genesis
Genesis is offline
Even voor de duidelijkheid: je hebt licht nodig om een aura te kunnen zien. En het zien van aura's op zich is niks paranormaals. Alle voorwerpen hebben een aura.

SHANLI: Als je bijvoorbeeld een rood voorwerp voor een witte muur zet, en een lamp erop laat schijnen van achter je, dan zie je wellicht een aura die groen of blauwachtig is eromheen. Kijk daarvoor een beetje langs het voorwerp, dus niet naar het voorwerp zelf. Als je genoeg oefent, zie je ook een aura bij mensen.

Slechts de betekenissen die aan aura's toegedicht worden, hebben een paranormaal tintje, maar in principe kan iedereen ze leren zien.

Genesis
Oud 12-01-2003, 13:36
Jordana
Jordana is offline
HOE oefen je zoiets?
Advertentie

Regels voor berichten