Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2001, 19:37
Orion16
Orion16 is offline
Hallo,

Ik had een vraagje hierover ik wil deze gaan kopen maar kun je er ook mee draadloos emailen en sms'en, zonder dat je daar een Siemens telefoon voor nodig hebt hoe gaat dat??

Wat kan hij uberhaupt allemaal want ik kan hem heel goedkoop ergens krijgen vandaar!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-09-2001, 20:28
Utopia
Utopia is offline
Ik heb 'em en ik heb er een Siemens S35i bij dus ik kan je vraag helaas niet beantwoorden.

Het is wel een leuk ding maar ik zou liever een psion hebben ofzo.
Oud 26-09-2001, 21:52
AuC
AuC is offline
Ik heb er een, ik heb dat nog niet geprobeerd om te SMS'en maar volgens mij kan dat niet zonder tel.
Oud 26-09-2001, 21:57
Utopia
Utopia is offline
Duh.. natuurlijk gaat dat niet zonder telefoon.
Maar hij wil weten of 't zonder Siemens kan.
Ik denk 't eigenlijk wel, zolang die foon maar een IR poort heeft.
Oud 27-09-2001, 15:17
Orion16
Orion16 is offline
Mijn telefoon heeft geen IR , enneuh niet 'duh' je zou er toch ook misschien wel je simkaart in kunnen stoppen zodat je ermee kan emailen en sms'en?
Met citaat reageren
Oud 30-09-2001, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Orion16 schreef:
Mijn telefoon heeft geen IR , enneuh niet 'duh' je zou er toch ook misschien wel je simkaart in kunnen stoppen zodat je ermee kan emailen en sms'en?
Nee.. werkt alleen met IR of eventueel een kabeltje ertussen... en als je geen telefoon hebt met IR dan verkoop je jou telefoon en dan haal je een telefoon met IR... is idd een leuk dingetje die ic-35 alleen die toetsjes zijn te klein om te typen (voor mij dan)

Alex
Met citaat reageren
Oud 30-09-2001, 19:45
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Alex schreef:
Nee.. werkt alleen met IR of eventueel een kabeltje ertussen... en als je geen telefoon hebt met IR dan verkoop je jou telefoon en dan haal je een telefoon met IR... is idd een leuk dingetje die ic-35 alleen die toetsjes zijn te klein om te typen (voor mij dan)

Alex
Is die organiser dan zo'n ding wat speciaal voor japanners is gemaakt??

[Dit bericht is aangepast door Orion16 (30-09-2001).]
Met citaat reageren
Oud 01-10-2001, 08:06
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
dat ding is vrijwel onbruikbaar, veel te weinig geheugen, geen upgrade mogelijkheden...
Met citaat reageren
Oud 01-10-2001, 11:58
Verwijderd
Citaat:
KoRnGuy schreef:
dat ding is vrijwel onbruikbaar, veel te weinig geheugen, geen upgrade mogelijkheden...
Volgens mij kon je het wel uitbreiden...met compact flash? En dat ding is denk ik wel voor de aziatische markt gemaakt ofzo... echt te kleine toetsjes... koop dan gewoon zo'n psion (ietsje grotere toetsen, groter beeldscherm, meer software)ofzo

Alex
Met citaat reageren
Oud 01-10-2001, 17:18
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Alex schreef:
Volgens mij kon je het wel uitbreiden...met compact flash? En dat ding is denk ik wel voor de aziatische markt gemaakt ofzo... echt te kleine toetsjes... koop dan gewoon zo'n psion (ietsje grotere toetsen, groter beeldscherm, meer software)ofzo

Alex
Hoe duur mag dat kosten?

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten