heey mensen,
Tis niet echt een probleem, maar ach, ik weet alleen niet wat ik moet doen.
Nou was dus zo dat ik 2 jaar geleden op een feest was, nou en daar heb ik een hele tijd met een jongen staan praten en aan het eind vroeg hij of ik mee naar buiten wilde.. ik wist wat dat betekende, maar durfde op de een of andere manier niet, k was 14, nou we hebben toen nog 15 minuten leuk zitten zeuren zeg maar, waarom ik wel niet wilde.. nou goed, was wel lachen ondanks dat ik niet wilde. Aan de ene kant was het wel een leuke jongen, hij was toen 17, maar k was gewoon bang, toen ik thuis was, zat ik heel erg te balen en wilde ik dat ik gewoon met hem mee was gegaan... Ik hoorde later wel dat hij mijn emailadres wilde, maar het is zeg maar bij zijn broertje blijven steken, die wel van mij afwist want zijn broer had dus even wat zitten verttellen tijdens het avondeten...ook fijn...

Nou goed, toen even kijken, zeg nu ongeveer een jaar ofzo geleden, dus 1 jaar na die tijd.. was ik uit samen met een vriendin en toen vroeg een vriendin van die jongen of ik bij hun kwam staan.. maar ik was net op weg naar iemand anders, waar ik aan gekoppeld werd.. grom grom ik kon mezelf wel voor mn kop slaan! maar goed, toen hebben we alleen oogcontact gehad. Verder dus niets gebeurd en hem nooit gesproken ofo, ja 1 keer gezien maar toen zag hij mij niet.
Dus nou is mijn vraag eigenlijk, moet ik peroberen om met hem in contact te komen? want zeg 1 keer in de 2 weken, nou ja maand, denk ik van, eigenlijk is het ook wel een leuke jongen, en als hij twee keer moeite doet... waarom zou het dan niet passen samen?
K hoop dat jullie me kunnen helpen deze beslissing te nemen..
nou k hoor het hopelijk wel,
groetjes
hopefully