Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-12-2002, 11:09
hopefully
hopefully is offline
heey mensen,

Tis niet echt een probleem, maar ach, ik weet alleen niet wat ik moet doen.
Nou was dus zo dat ik 2 jaar geleden op een feest was, nou en daar heb ik een hele tijd met een jongen staan praten en aan het eind vroeg hij of ik mee naar buiten wilde.. ik wist wat dat betekende, maar durfde op de een of andere manier niet, k was 14, nou we hebben toen nog 15 minuten leuk zitten zeuren zeg maar, waarom ik wel niet wilde.. nou goed, was wel lachen ondanks dat ik niet wilde. Aan de ene kant was het wel een leuke jongen, hij was toen 17, maar k was gewoon bang, toen ik thuis was, zat ik heel erg te balen en wilde ik dat ik gewoon met hem mee was gegaan... Ik hoorde later wel dat hij mijn emailadres wilde, maar het is zeg maar bij zijn broertje blijven steken, die wel van mij afwist want zijn broer had dus even wat zitten verttellen tijdens het avondeten...ook fijn...
Nou goed, toen even kijken, zeg nu ongeveer een jaar ofzo geleden, dus 1 jaar na die tijd.. was ik uit samen met een vriendin en toen vroeg een vriendin van die jongen of ik bij hun kwam staan.. maar ik was net op weg naar iemand anders, waar ik aan gekoppeld werd.. grom grom ik kon mezelf wel voor mn kop slaan! maar goed, toen hebben we alleen oogcontact gehad. Verder dus niets gebeurd en hem nooit gesproken ofo, ja 1 keer gezien maar toen zag hij mij niet.
Dus nou is mijn vraag eigenlijk, moet ik peroberen om met hem in contact te komen? want zeg 1 keer in de 2 weken, nou ja maand, denk ik van, eigenlijk is het ook wel een leuke jongen, en als hij twee keer moeite doet... waarom zou het dan niet passen samen?
K hoop dat jullie me kunnen helpen deze beslissing te nemen..
nou k hoor het hopelijk wel,
groetjes
hopefully
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-12-2002, 11:15
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Euhmz ja..
Voel je nou eigenlijk iets voor die jongen of niet? Als dat wel zo is zou ik gewoon proberen met hem in contact te komen.
Als hij al heeft laten merken dat hij geintereseerd is heb je weinig te verliezen. Maar ja, dan moet je wel zelf willen.
Ga gewoon een keer met hem praten en kijk hoe het uit pakt zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 11:16
hopefully
hopefully is offline
het probleem is eigenlijk dat ik niet weet wat ik voor hem voel, omdat ik hem zeg maar al een hele tijd niet gezien laat staan gesproken heb, en probleem 2 is, dat ik dan eerst en manier moet vinden om met hem in contact te komen, maar dat kotm dan wel goed...hoop ik
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 11:19
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Ow..ik dacht dat je em welis zag ofzo.
Maar ja, daarom moet je gewoon zorgen dat je een keer met hem kan praten ergens, en dan niet tijdens uitgaan want dan leer je em ook niet echt kennen. Dan kom je er na verloop van tijd wel achter of je nou echt iets voor hem voelt of niet.
succes ermee iig
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 12:30
lieve
lieve is offline
Heykes Hopefully,

indien je ook (al dan niet geheime)gevoelens voor hem hebt! Dan zou ik toch alles doen om met hem in contact te komen!
Hij doet in elk geval moeite genoeg,vindt je niet???
Als hij na,wat was het... 1jaar?? Nog steeds moeite doet, om je dichter bij hem te hebben en contact te krijgen... dan denk ik dat het toch eens geen kwaad kan, om hem echt te leren kennen!!
En wie weet, wat er dan allemaal verder kan gebeuren???

In elk geval succes, in whatever you do with this matter!
P.S.: IK ZOU HET TOCH WEL WETEN ZENNE,IK ZOU ERACHTER AANGAAN!!
Oud 24-12-2002, 12:36
Verwijderd
Er is toch niks mis met hem eerst nog weer even goed leren kennen en contact aan te gaan, zonder dat je zeker weet of je hem echt leuk vind of niet. Hoe kun je daar anders achter komen dan toch contact met hem te zoeken?

Gewoon doen dus zou ik zeggen! Je hebt altijd het recht om alsnog nee te zeggen!
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 19:47
hopefully
hopefully is offline
ok bedankt voor de reacties, ik zal eens kijken of ik met hem in contact kan komen, en dan zien we het wel hoe het van beide kanten zit.

nou dank u
en doegdoeg, I'll be back!
hopefully
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 19:50
Verwijderd
dit klinkt echt Serendipity-achtig
Ik denk dat je wel achter hem aan moet gaan, aangezien je zo te lezen toch echt iets heel speciaal aan hem vindt, want 2 jaar na zo'n avond en dan toch nog spijt hebben... tja, dat kan alleen maar goeds betekenen.
Ik zou het proberen.
Veel geluk
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 19:53
hopefully
hopefully is offline
ja dat heb ik dus ook van, als hij een gewone jongen zou zijn dan zou ik toch geen spijt hebben van dat ik 2 x niet op hem in zou zijn gegaan.. maar nu is dat dus anders, en ik vond het toen ookal raar dat hij mij nog herkende... dus nou ja, ik zal eens kijken wat ik eraan kan doen...

iig bedankt
groetjes!
hopefully
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 19:56
Verwijderd
Citaat:
hopefully schreef:
ja dat heb ik dus ook van, als hij een gewone jongen zou zijn dan zou ik toch geen spijt hebben van dat ik 2 x niet op hem in zou zijn gegaan.. maar nu is dat dus anders, en ik vond het toen ookal raar dat hij mij nog herkende... dus nou ja, ik zal eens kijken wat ik eraan kan doen...

iig bedankt
groetjes!
hopefully
hou me op de hoogte
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 19:57
hopefully
hopefully is offline
ok zal ik doen!
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 19:58
Verwijderd