Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2001, 21:19
tukkerboy
tukkerboy is offline
sinds een weekje valt mijn nokia 3210 om de paar minuten gewoon uit. Ik denk dat het iets met de batterij te maken heeft, aangezien ik telkens weer opnieuw de tijd moet instellen.
Weet iemand wat dit precies inhoudt en wat er aan te doen is?
Oud 07-10-2001, 21:35
Verwijderd
Ja...dan is-ie gewoon kapot. Ik ken meerdere voorbeelden van mensen met een 3210 die hetzelfde hadden...hij valt inderdaad af en toe gewoon uit. De accu is dan nog niet leeg, maar om één of andere manier wordt het ding gewoon gereset. Ik begin het bij m'n eigen 6150 ook wel eens te krijgen (maar goed, die is ook al bijna drie jaar oud).

Is weinig aan te doen ben ik bang...ja, laten repareren, maar dat is de moeite niet...voor datzelfde geld kun je net zo goed een nieuwe kopen
Met citaat reageren
Oud 07-10-2001, 22:04
MaNdArKdExTeR
MaNdArKdExTeR is offline
HEb je hem weleens laten vallen??
ik denk dat de accu soms geen contact maakt met de andere onderdelen waardoor je tel uit gaat, oplossings is om een elastiek ofzo om je tel te zetten zodat de accu niet beweegt
Met citaat reageren
Oud 07-10-2001, 22:25
Athlon
Athlon is offline
Of prop een elastiekje of stukje rubber tussen je battery en het klepje, dan blijft ie ook wat stroever zitten...

Met citaat reageren
Oud 07-10-2001, 23:18
Verwijderd
Uitvallen van de telefoon door een los contact gaat een beetje moeilijk hé, als-ie stil op een bureau ligt. En dat meerdere keren achter elkaar.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2001, 11:21
Gilo
Gilo is offline
Sorry maar daar valt weinig aan te doen.. Nokia staat slecht bekend om dit probleem
nokia 8850, 8210, 3310 etc etc.. ondervinden dit probleem ook.. maar daar blijft het niet bij.. want de Keramische antenne (dus geen uitwendige maar een inwendige antenne) kan wel eens kapot gaan.. en dan kan je beter je toestel weg rotten

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten