![]() |
|
![]() |
Ik heb nu een jaar of zes last van ene spastische darm, in het begin konden ze ook nix vinden en heb ik allerlei kuren gevolgd zoals geen vet/suiker/ei enzo eten, ook een keer alleen mar dingen zonder vezels...
Daarna ben ik vele appels en hele donderbruin brood gaan eten en geen UIEN en nou is het beter, ik heb inmiddels wel medicijnen maar die hoed ik neit eens altijd in te nemen, succes ermee (me maag doet vaak ook pijn, gewoon een rennie slikken ofzo)
|
Hmm.. Toen ik nog bij m'n ouders woonde vertikte ik het gewoon om sommige dingen te eten.. Het was niet alleen smerig (mijn moeder kan niet zo goed koken), maar ook ging m'n maag er helemaal van ondersteboven staan.. blegh.. Ik had ook dat ik niet zo goed tegen melk kon, en nog meer van dat soort ongein..
Maar je moet maar eens opletten op wat je eet.. Meer gezonde (biologische) dingen, en mijd producten met e-nummers. Ik heb nu een half jaar mijn inname flink beperkt, en ik voel me een stuk beter. Ik kan ook veel meer dingen eten dan eerst.. (waaronder dus ook melk).
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe je darmen weer op orde krijgen na een antibiotica kuur? Daantje_0705 | 11 | 22-03-2014 23:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
Spastische darm Antubis | 69 | 27-06-2006 14:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
Last van darmen Kimisa | 13 | 22-06-2005 16:22 | |
Lichaam & Gezondheid |
darmen spoelen en ontgiften tommygirl.S | 45 | 22-11-2004 17:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
dikke darm of endeldarm o.i.d moon | 2 | 26-01-2004 19:49 | |
Lichaam & Gezondheid |
blinde darm ontsteking door laxeerpillen? Verwijderd | 13 | 31-01-2003 20:04 |