Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2007, 12:12
frvneste
frvneste is offline
http://www.youtube.com/watch?v=5-POEqv25e4

Laats eens weten wat jullie van dit promofilmpje vinden dat ik gemaakt heb voor de Vlaamse Rugbybond. Rugby komt in ieder geval sterk op in België. Gisteren, 18 jan, kwam de kapitein van de ploeg van Parijs en Argentinië, Pichot, een kijkje nemen in Brussel om te zien of ze er in de toekomst matchen zouden kunnen spelen met Argentinië tegen Europese ploegen.
Advertentie
Oud 19-01-2007, 13:20
neok
neok is offline
ik vind het niet zo heel goed, maar is zeker een mooi iniatief.
vette actiebeelden van op't veld zullen meer kijkers aanspreken denk ik, zoals die video van de brugse rugbyclub zelf.
maar dan nog iets spannendere actie als het even kan...
Oud 27-01-2007, 13:12
neok
neok is offline
leef je nog ?
Oud 27-01-2007, 16:56
Verwijderd
Rugby is supervet.. maar het hoort thuis bij de 6 nations.. denk niet dat belgië zich daar tussen kan wurmen..
Oud 27-01-2007, 17:57
frvneste
frvneste is offline
Je hebt zeker gelijk dat je met echte actiebeelden indruk kunt maken maar dan moet het wel goed in beeld gebracht zijn en da's moeilijker dan je zou denken. Ik zal in ieder geval de matchen van de nationale ploeg filmen (de zwarte duivels), dan moet er alvast niet geacteerd worden...en het volgende strandrugby tornooi in Wenduine zal ik ook zeker filmen.
Oud 28-01-2007, 02:16
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Het filmpje ziet er leuk uit.

Ik heb zelf een korte tijd aan rugby gedaan, maar het niveau van spelen is zo laag dat ik er gewoon mijn motivatie aan heb verloren.

Ik vind het toch gek dat rugby in Nederland geen populariteit wint. Het is een fysieke sport, en Nederlanders als langste mensen ter wereld, zijn daar fysiek erg voor geschikt.

Het voornaamste probleem is de promotie van rugby. Rugbyvelden worden als trainingsveld voor voetbal gebruikt omdat het voetbalveld anders teveel belast zou worden, een dergelijke mentaliteit bestaat er.

Maar goed, om het spel te promoten moet er vanuit de overheid geld/actie komen, dat is de enige manier om de sport populairder te worden.
Oud 29-01-2007, 13:52
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Ik vind het een leuk filmpje! Alleen harde wedstrijdbeelden schrikt ook veel mensen af, denk ik.

En wat een onzin dat het een sport zou zijn die alleen thuishoort bij de 6 nations. Als iedereen zo denkt, dan wordt het inderdaad nooit wat met de sport in Nederland of België.

Volgens mij wint de sport wel wat aan populariteit (in Nederland), maar het gaat gewoon langzaam en dat er in de media weinig aandacht aan wordt besteed helpt natuurlijk ook niet echt.
Oud 06-02-2007, 02:51
Vidar
Vidar is offline
ik speel nu zelf een aantal jaar rugby maar via ouders is rugby altijd een groot deel van me leven geweest dus kan wel zeggen dak er wa vanaf weet

maar ik vind het een leuk idee maar als promo filmpje voor rugby is het te agressief en dat ik ook 1 van de punten waarom mensen niet willen gaan rugbyen en ik merk et aan vrienden van me. maar idd wat er al gezegt is gebruik filmmatriaal van de zwarte duivels en dan vooral mooie acties van de 3/4en dat zou denk ik beter zijn wat dat vinden mensen mooi om naar te kijken. als voorwaartse is voorwaarts natuurlijk het mooitste maarja.
Oud 06-02-2007, 02:52
Vidar
Vidar is offline
Citaat:
Avalon_Mae schreef op 29-01-2007 @ 14:52 :
Ik vind het een leuk filmpje! Alleen harde wedstrijdbeelden schrikt ook veel mensen af, denk ik.

En wat een onzin dat het een sport zou zijn die alleen thuishoort bij de 6 nations. Als iedereen zo denkt, dan wordt het inderdaad nooit wat met de sport in Nederland of België.

Volgens mij wint de sport wel wat aan populariteit (in Nederland), maar het gaat gewoon langzaam en dat er in de media weinig aandacht aan wordt besteed helpt natuurlijk ook niet echt.
heb je het promo filmpje voor wk sevens in nederland gezien? echt zwak
Oud 07-02-2007, 10:22
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Citaat:
Vidar schreef op 06-02-2007 @ 03:52 :
heb je het promo filmpje voor wk sevens in nederland gezien? echt zwak
Nee, waar kan ik dat vinden??
Oud 11-05-2007, 14:53
Ritke
Ritke is offline
Citaat:
neok schreef op 19-01-2007 @ 14:20 :
ik vind het niet zo heel goed, maar is zeker een mooi iniatief.
vette actiebeelden van op't veld zullen meer kijkers aanspreken denk ik, zoals die video van de brugse rugbyclub zelf.
maar dan nog iets spannendere actie als het even kan...
Oud 11-05-2007, 15:20
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Aan deze up hebben we ook bar weinig.

Regels voor berichten