Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2002, 13:11
Methuselah
Methuselah is offline
ik heb een meisje leren kennen op de bus en we zijn aan het praten geraakt over uitgaan enzo. Nu ben ik te weten gekomen waar zij altijd uitgaat door de week en zij ook waar ik door de week ga. Ik zie haar best wel zitten, maar als ik nu naar dat café ga waar zij altijd gaat, gaat dat best wel hard opvallen, niet? Ik bedoel maar, voor vorige week wist ik nog niet eens dat het bestond en waar het was enzo. De 'toevalligheid' dat ik ineens daar ook op café ga, is die te groot? Wat zou jij doen in dat geval?
Oud 09-12-2002, 13:13
Verwijderd
Hmm, dat is eigenlijk wel grappig. Gewoon gaan. Als je haar tegen komt, gewoon zeggen "dat je het eens met eigen ogen wil zien" ofzo

Waarom zou ze overigens niet mogen weten dat je haar leuk vindt?
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 13:22
ABrules
ABrules is offline
ja gewoon doen man... toch leuk om op nieuwe plaatsen te komen
Oud 09-12-2002, 13:26
Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Echt wel doen! Ik weet zeker dat ze dat leuk vindt.
Oud 09-12-2002, 13:31
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
******** schreef:
Hmm, dat is eigenlijk wel grappig. Gewoon gaan. Als je haar tegen komt, gewoon zeggen "dat je het eens met eigen ogen wil zien" ofzo

Waarom zou ze overigens niet mogen weten dat je haar leuk vindt?
mja, kheb al gevraagd aan iemand die daar vlak bij op kot zit of ie er al eens geweest was, en hij zei dat 't daar best wel te doen is, vrij rustig wel maar wel ok

maar ik zou niet weten met wie ik er dan naartoe moet gaan of wanneer en wat ik zou moeten zeggen als zij der ook zou zijn
Oud 09-12-2002, 13:38
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
ik heb een meisje leren kennen op de bus en we zijn aan het praten geraakt over uitgaan enzo. Nu ben ik te weten gekomen waar zij altijd uitgaat door de week en zij ook waar ik door de week ga. Ik zie haar best wel zitten, maar als ik nu naar dat café ga waar zij altijd gaat, gaat dat best wel hard opvallen, niet? Ik bedoel maar, voor vorige week wist ik nog niet eens dat het bestond en waar het was enzo. De 'toevalligheid' dat ik ineens daar ook op café ga, is die te groot? Wat zou jij doen in dat geval?
hangt van het café af, toch (welk is hut mss?) kende iem. da daar ook naartoe gaat? as het gewoon een redelijk bekend café is dan kunt ge daar toch wel binnenvallen. en trouwens als zij tegen u gezegd heeft waar ze uitgaat zal ze het mss wel fijn vinne da gij daar es binnenvalt, zo van "ik wist ni naar waar uitgaan en toen moest ik hieraan denken, toppi cafeetje " gij zijt daar smooth genoeg voor
Oud 09-12-2002, 13:40
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
damaetas schreef:
hangt van het café af, toch (welk is hut mss?) kende iem. da daar ook naartoe gaat? as het gewoon een redelijk bekend café is dan kunt ge daar toch wel binnenvallen. en trouwens als zij tegen u gezegd heeft waar ze uitgaat zal ze het mss wel fijn vinne da gij daar es binnenvalt, zo van "ik wist ni naar waar uitgaan en toen moest ik hieraan denken, toppi cafeetje " gij zijt daar smooth genoeg voor
erm, de Karlisse aan't Ladeuzeplein
nope, ken niemand da daar naartoe gaat
en ik was er over begonnen, ik dacht dak haar donderdag in Den Exit gezien had, maar zij was 't niet en toen zei zij waar ze normaal uitgaat, dus...

en ikke smooth????? no way in hell
Oud 09-12-2002, 13:41
Fatal Exception
Citaat:
damaetas schreef:
Ja precies, ze vindt het echt wel leuk als jij komt. Gewoon alleen heen gaan en bij haar gaan staan!

raar taaltje dat belgisch trouwens
Oud 09-12-2002, 13:42
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
Fatal Exception schreef:
raar taaltje dat belgisch trouwens
wat zijn we grappig he , schattug bijna

het is vlaams trouwens
Oud 09-12-2002, 13:46
Verwijderd
Wel lullig als zij er precies die avond niet is
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 13:46
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
erm, de Karlisse aan't Ladeuzeplein
nope, ken niemand da daar naartoe gaat
en ik was er over begonnen, ik dacht dak haar donderdag in Den Exit gezien had, maar zij was 't niet en toen zei zij waar ze normaal uitgaat, dus...

en ikke smooth????? no way in hell
ken ik ni

maarja jom, me uw charmes
Oud 09-12-2002, 13:47
Fatal Exception
Citaat:
damaetas schreef:
wat zijn we grappig he , schattug bijna

het is vlaams trouwens
Is een beetje populaire bijbel-praat:

En aldus sprak de HERE: "gij zijt daar smooth genoeg voor"
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
******** schreef:
Wel lullig als zij er precies die avond niet is
DAAR heb ik oa ook schrik voor
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
damaetas schreef:
ken ik ni

maarja jom, me uw charmes
een geel café ik had er ook nog nooit van gehoord, 't is daar vlak aan de kbc

ikke? nah, nie echt...
Oud 09-12-2002, 13:50
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
Fatal Exception schreef:
Is een beetje populaire bijbel-praat:

En aldus sprak de HERE: "gij zijt daar smooth genoeg voor"

onderontwikkelde

ontopic: roel, ge moet da gewoon doen jom, alle moed bijeenrapen, een duveltje drinken op voorhand (maar ni teveel he, da kind moet ook nog ne goeien indruk krijgen van u he )
Oud 09-12-2002, 13:51
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
damaetas schreef:

onderontwikkelde

ontopic: roel, ge moet da gewoon doen jom, alle moed bijeenrapen, een duveltje drinken op voorhand (maar ni teveel he, da kind moet ook nog ne goeien indruk krijgen van u he )

al mijn moed? die staat me nu in m'n ijskoude schoenen
goeien indruk, ik hoop da ze die al heeft eigenlijk!
Oud 09-12-2002, 13:52
Fatal Exception
Kijk, gij moet gewoon thuis een biertje drinken. Dan gaat u naar dat cafe, en als gij haar ziet gaat u heel spontaan naar haar toelopen, en zegt van: "Heeej! Hoe is het met jou dan?".

Ga dan over dingen praten waar u het al met haar over gehad heeft!
Oud 09-12-2002, 13:55
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Fatal Exception schreef:
Kijk, gij moet gewoon thuis een biertje drinken. Dan gaat u naar dat cafe, en als gij haar ziet gaat u heel spontaan naar haar toelopen, en zegt van: "Heeej! Hoe is het met jou dan?".

Offtopic: wannabe belg

ontopic: ik ga nooit ofte nooit alleen op café en in dit geval wil ik ZEKER niet alleen gaan, want stel dat ze er niet is? Een studentenweek heeft hier vier avonden eh en vier avonden op café gaan daar, da lijkt me der echt wel over! (zoveel geld heb ik trouwens niet en ik ging btw leren )
Oud 09-12-2002, 14:05
Verwijderd
zeik niet en vraag die trezebees in de bus gewoon es of ge is nie samen op café kunt gaan!
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Fatal Exception schreef:

écht vlaams:
zie, ge moet gewoon thuis een pintje pakken. ge gaat naar da café, en as ge der ziet gade spontaan na heur en ge zegt van: "hela gij, en oes ist me ouw?!"

en dan gade over de dinges klappen waar da ge het er al is mee over gehad hebt.

xxx
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 14:07
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
*blue angel* schreef:
zeik niet en vraag die trezebees in de bus gewoon es of ge is nie samen op café kunt gaan!
dank u voor deze korte, bondige en duidelijke raad zus

Offtopic: ik durf nie goe
Oud 09-12-2002, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef:
dank u voor deze korte, bondige en duidelijke raad zus

Offtopic: ik durf nie goe
graag gedaan broertje

ook offtopic: sissy!!
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 14:09
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
*blue angel* schreef:
da's trouwens wel geen trezebees eh!
Oud 09-12-2002, 14:10
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
*blue angel* schreef:
graag gedaan broertje

ook offtopic: sissy!!
I know
Oud 09-12-2002, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef:
da's trouwens wel geen trezebees eh!
excuseer
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-12-2002, 14:12
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
*blue angel* schreef:
excuseer
accepted

ik had vorige week een goei aanloopke om haar mee uit te vragen, maar toen kwam de bus en ze mocht niet tegenover mij gaan zitten van 't meiske dat daar zat, ze wilde die plaats bezet houden en 10 sec later is ze zelf weg en zat ik daar alleen...
Oud 09-12-2002, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef:
accepted

ik had vorige week een goei aanloopke om haar mee uit te vragen, maar toen kwam de bus en ze mocht niet tegenover mij gaan zitten van 't meiske dat daar zat, ze wilde die plaats bezet houden en 10 sec later is ze zelf weg en zat ik daar alleen...
dus die was op een ander gaan zitten?
en gij bleef gewoon zitten waar ge zat??
ge had gewoon met haar mee moeten gaan en desnoods in de gangpad op uw hurken gaan zitten!!! kieke!

een echte ladykiller zijt ge toch nog nie hoor
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 14:17
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
*blue angel* schreef:
dus die was op een ander gaan zitten?
en gij bleef gewoon zitten waar ge zat??
ge had gewoon met haar mee moeten gaan en desnoods in de gangpad op uw hurken gaan zitten!!! kieke!

een echte ladykiller zijt ge toch nog nie hoor
ja, op 'n plek ergens vanachter... en daar was ook al geen plaats meer

nu pas door?
Oud 09-12-2002, 14:24
Verwijderd
ik ga leren

en gij ook! hoppa!

xxx
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 14:25
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
*blue angel* schreef:
ik ga leren

en gij ook! hoppa!

xxx
ff jah, en dan naar m'n monitoraat filosofie
Oud 09-12-2002, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef:
Dat lijkt me juist in je voordeel! Zo weet zij meteen misschien al dat jij interesse hebt en dat is toch wat je hebben moet! Lijkt me nou alles behalve een nadeel dat dat obvious is..
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 19:39
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
gewoon gaan! en zeg dr dat je benieuwd was geraakt door haar en dat je haar wel weer een keer terug wou zien! gewoon scheit aan hebben, ik denk dat ze dat best wel leuk zal vinden! en zo niet, dan was dat eenmalig! succes
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 19:51
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Dat lijkt me juist in je voordeel! Zo weet zij meteen misschien al dat jij interesse hebt en dat is toch wat je hebben moet! Lijkt me nou alles behalve een nadeel dat dat obvious is..
mja... maar ik ben ook beetje bang dat 't niets wordt ofzo en ik ga echt niet in m'n eentje een onbekend café in hoor! 't is nog niet eens zeker dat ze er gaat zijn... misschien dat zij wel naar 't café gaat waar ik vorige week donderdag zat, dat heb ik haar uitgelegd waar 't was... :/
Oud 09-12-2002, 19:51
Rooske
Rooske is offline
Tuurlijk moet je daarheen gaan! Dan zeg je toch gewoon dat je het wel 's leuk vond om naar een ander café te gaan en dat zij had gezegd dat deze gezellig was..! Als je dr tegenkomt, gewoon een leuk praatje maken!
Ga gewoon samen met een vriend, dat is wel t gezelligst en als ze er niet is, ben je ook zo weer weg.., toch?
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef:
mja... maar ik ben ook beetje bang dat 't niets wordt ofzo en ik ga echt niet in m'n eentje een onbekend café in hoor! 't is nog niet eens zeker dat ze er gaat zijn... misschien dat zij wel naar 't café gaat waar ik vorige week donderdag zat, dat heb ik haar uitgelegd waar 't was... :/
Dan wordt het niks en dan? Wat is nu het ergste dat je kan gebeuren? Je komt daar verder toch nooit dus zal haar dan toch niet weer tegenkomen ofzo! En je kan toch een vriend meenemen ofzo? Wie weet heeft ze nog leuke vriendinnen
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 20:40
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Dan wordt het niks en dan? Wat is nu het ergste dat je kan gebeuren? Je komt daar verder toch nooit dus zal haar dan toch niet weer tegenkomen ofzo! En je kan toch een vriend meenemen ofzo? Wie weet heeft ze nog leuke vriendinnen
dan ben ik weer een ontgoocheling rijker en voorlopig heb ik haar al elke week gezien op de bus...
maar ik ga donderdag eten met een vriend van me, als hij zin heeft om nog ff op café te gaan, dan ga 'k vragen of ie mee naar daar gaat
Oud 09-12-2002, 21:30
Monica
Monica is offline
Als ik jou was, zou ik er heen gaan. Als zij het nogal op dat café heeft, en ze ziet dat ze anderen weet over te halen, geeft dat alleen een leuk gevoel En waarschijnlijk vindt ze het ook leuk dat uitgerekend jij het bent

Ik zou niet wachten tot ze naar jouw café toekomt, kan misschien lang duren en het staat zoveel spontaner als jij de volgende stap zet..
Als ze iedere keer al met je spreekt in de bus is spreken in het café alleen maar een stap voorwaarts

En niet zo negatief over jezelf! Niet terugkijken op voorgaande keren, deze keer wordt anders, dát moet je jezelf voornemen!
Oud 09-12-2002, 21:34
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Monica schreef:
Als ik jou was, zou ik er heen gaan. Als zij het nogal op dat café heeft, en ze ziet dat ze anderen weet over te halen, geeft dat alleen een leuk gevoel En waarschijnlijk vindt ze het ook leuk dat uitgerekend jij het bent

Ik zou niet wachten tot ze naar jouw café toekomt, kan misschien lang duren en het staat zoveel spontaner als jij de volgende stap zet..
Als ze iedere keer al met je spreekt in de bus is spreken in het café alleen maar een stap voorwaarts

En niet zo negatief over jezelf! Niet terugkijken op voorgaande keren, deze keer wordt anders, dát moet je jezelf voornemen!
ofwel wacht ik nog 1 dag langer, zie haar aan de bushalte/op de bus en vraag dan of ze eens iets wilt gaan drinken...
Oud 09-12-2002, 21:56
Monica
Monica is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
ofwel wacht ik nog 1 dag langer, zie haar aan de bushalte/op de bus en vraag dan of ze eens iets wilt gaan drinken...
das de veilige methode ja.. maar je kunt ook een gokje wagen en de avond ervoor tóch naar dat café gaan
Oud 09-12-2002, 21:57
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Monica schreef:
das de veilige methode ja.. maar je kunt ook een gokje wagen en de avond ervoor tóch naar dat café gaan
kheb zo ongeveer beslist: donderdag eerst eten, heeft de wouter zin om nog 'n pint te gaan pakken dan ga ik, anders niet
Oud 09-12-2002, 22:00
Monica
Monica is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
kheb zo ongeveer beslist: donderdag eerst eten, heeft de wouter zin om nog 'n pint te gaan pakken dan ga ik, anders niet
goed besluit
En niet zomaar opgeven als ie zegt dat ie geen zin heeft
Oud 09-12-2002, 22:02
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Monica schreef:
goed besluit
En niet zomaar opgeven als ie zegt dat ie geen zin heeft
hij wilt wel, da's al maanden geleden da wij samen nog eens 'n pint zijn gaan pakken en ik ging 'm bijklappen bij 't eten, dus
Oud 10-12-2002, 10:19
Verwijderd
Mjah je hebt het zelf al besloten, gewoon gaan dus. Boeien als t opvalt, dat is net 'de bedoeling'
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 11:18
blaatje0000
blaatje0000 is offline
En zal je net zien dat zij juist daarheen gaat waar jij normaal altijd uitgaat dan lopen jullie elkaar alsnog mis
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 11:36
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Pingu schreef:
En zal je net zien dat zij juist daarheen gaat waar jij normaal altijd uitgaat dan lopen jullie elkaar alsnog mis
da zou 'n wel héél erg goed teken zijn, niet?
Oud 10-12-2002, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef:
da zou 'n wel héél erg goed teken zijn, niet?
Damn, zo'n gesprek lijkt me tof dan achteraf. Zo in de bus "hey, ik was laatst in je stamkroeg, maar kon je niet vinden" .. "serieus? ik ook"
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 14:39
Isobel
Isobel is offline
Citaat:
******** schreef:
Damn, zo'n gesprek lijkt me tof dan achteraf. Zo in de bus "hey, ik was laatst in je stamkroeg, maar kon je niet vinden" .. "serieus? ik ook"
Iedere keer moet ik lachen om jouw avatar.
Oud 10-12-2002, 15:46
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
******** schreef:
probleem: 't café waar ik haar dacht gezien te hebben, daar kom ik niet al te vaak, nog maar 3x naartoe geweest op 3 maanden tijd omdat 't eerder 'n danscafé is dan een kroeg

maar da zou echt wel grappig en tof zijn
Oud 10-12-2002, 18:29
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
Methuselah schreef:

al mijn moed? die staat me nu in m'n ijskoude schoenen
goeien indruk, ik hoop da ze die al heeft eigenlijk!
moet ik meegaan? staat stom he ga daar gewoon me wa volk hene. tkan ook wel zijn da ze daar nu n zo veel meer zit, aangezien da de meeste mensen al begonnen zijn me leren, maar misschien gewoon volgende donderdag. hebt ge gene foonnummer ofzo?

ps en totaal offtopic: geen goesting om es naar de kerstmarkt te gaan? zondag of maandag? tot wanneer duurt die eigenlijk? ik zal heel braaf zijn, ge moet alleen wa langer dan gewoonlijk blijven staan aan het standje me de mineralen
Oud 10-12-2002, 19:03
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
damaetas schreef:
moet ik meegaan? staat stom he ga daar gewoon me wa volk hene. tkan ook wel zijn da ze daar nu n zo veel meer zit, aangezien da de meeste mensen al begonnen zijn me leren, maar misschien gewoon volgende donderdag. hebt ge gene foonnummer ofzo?

ps en totaal offtopic: geen goesting om es naar de kerstmarkt te gaan? zondag of maandag? tot wanneer duurt die eigenlijk? ik zal heel braaf zijn, ge moet alleen wa langer dan gewoonlijk blijven staan aan het standje me de mineralen
lees hierboven: ik ga proberen de Wouter mee te krijgen naar de Carlisse en nen gsmnummer heb ik niet, anders had 't iets simpeler geweest: smsje om te vragen of ze geen goesting had om es ff iets te gaan drinken...

ja, best wel, te zondag of te maandag: mmmm, liever maandag dan want ik ben 's zondags altijd pas rond half tien kwart voor tien op m'n kot...
Reageren

Regels voor berichten