Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
wat een moeilijke situatie. Ik probeerde me voor te stellen hoe ik zou reageren. Ik zou nog eens goed met mijn vriend praten over de hele situatie en uitleggen hoe moeilijk ik het ermee heb. Dat begrijpt je vriend vast wel. Ik had gelezen dat ie bij haar in de klas zit, dus hij kan haar niet echt ontlopen. Maar je zou hem wel duidelijk kunnen maken dat je het niet echt leuk vindt als hij met haar uitgaat enzo, omdat je weet van haar gevoelens. Je vertrouwt hém waarschijnlijk wel, maar háár niet.
Zou ik me goed kunnen voorstellen. En asl het allemaal niet werkt dan ga je maar met dat mens praten. En dan leg je gewoon haarfijn uit hoe het zit, en dat ze maar geen pogingen moet doen. Succes ermee! Liefs, Elisa *en in geval van nood schrijf je een anonieme dreigbrief met van die krantenknipsels.... ![]() |
![]() |
|
![]() |
bedankt voor jullie reacties.
En Sithan, ik weet dat je ook gelijk hebt. Ik heb daar ook bij stil gestaan. Ik denk/weet dat ik mijn vriend wel kan vertrouwen. Het is niet altijd even makkelijk om het juiste te doen. Ik weet dat ik eerder medelijden met haar zou moeten hebben dan haar haten. Het doen is een andere zaak. En ja, ik ben bang dat ze mijn plaats in neemt, maar ik weet ook dat dat alleen in mijn hoofd zit. Die angsten zijn niet gegrond, maar erg moeilijk om daar ook als zodanig mee om te gaan. Ik denk dat ik gewoon geduld moet hebben en maar moet afwachten waar het op uit draait. Ik ga d'r vanuit dat t wel goed komt. ![]()
|
sorry hoor maar waarom woedend zijn op iemand omdat zij jou vriend leuk vindt, dat vindt ik zulk gelul, als iemand meer dan vriendschappelijke gevoelens voor mijn vriendin zou hebben, dan zou dat heel erg jammer zijn voor die persoon want die gevoelens zijn neit wederzijds, en hoe je moet reageren weet ik niet, doe gewoon gewoon
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor de rest ben ik t wel met je eens, maar ik kan haar standpunt wel begrijpen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
je vriend kent dat meisje al een paar maanden... als hij nu niet verliefd op haar is zal hij het ook niet meer worden hoor meissie... hij zal haar wel graag mogen, op zijn manier dan, maar ik geloof nooit dat hij van haar houdt zoals van jou...
dat meisje zal wel gauw genoeg over haar gevoelens heen geraken, en zo niet is dat haar probleem. jouw vriend heeft haar duidelijk gemaakt dat het tussen hen nooit iets zou kunnen worden, dus zal ze ook niets meer verwachten, lijkt me duidelijk. laat haar gewoon... hij hoort bij jou, jij hoort bij hem, geniet van elkaar en wees blij dat je niet de enige bent die je vriend ( = lijdend voorwerp) leuk vindt, want dat zou geen goed teken zijn ![]() xxx |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
...daar ben ik het compleet niet mee eens...
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
ik denk inderdaad dat gevoelens na een tijd ook nog kunnen komen. Hij heeft me belooft dat als hij gevoelens voor iemand anders kreeg, ik de eerste zou zijn die het zou weten.
Ik moet gewoon leren om op hem te vertrouwen.... Ik ben inderdaad bang dat zij probeert om tussen ons te komen. Maar ik heb dat zelf ook voor een groot gedeelte in de hand door mijn gedrag. Heel erg fijn om jullie reacties te horen. Het geeft me in ieder geval een beter gevoel over dit alles ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |