![]() |
|
Je kan verschillende dingen doen. Wat het beste werkt, hangt volledig van jezelf af. Wat je onder andere kan doen:
- Voor het slapen gaan een wandeling maken, laat bijvoorbeeld de honden (als je die hebt) uit. - Mediteren voordat je gaat slapen - Jezelf helemaal ontspannen voordat je gaat slapen, door eerst al je spieren aan te spannen. Hou die spanning een tiental seconden vast en ontspan je daarna helemaal - Naar ontspannende muziek luisteren - Wat lezen (?) - Een dagboek bijhouden en elke keer, voor je gaat slapen, schrijven wat die dag is gebeurd Meer weet ik niet. Succes. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar idd wat Scimmia noemt...en anders heb je bij de Etos bv. nog van die pillen ('k weet de naam ff niet, moet je gewoon ff gaan kijken daar) en als echt niks helpt, misschien een keer langs de dokter? |
![]() |
|
Trouwens, het schoot me net te binnen dat ik hier (slaapproblemen) van af ben gekomen door St. Janskruid en Valeriaan te slikken. Dat zijn onwijs smerige pillen, je kan ze zo bij het kruitvat kopen voor niet al te veel geld. € 5?
whatever. Die dingen neem je zo'n twee uur voor het slapen gaan in en je ontspant een beetje. Je wordt er loom van. Als je dat een poosje gebruikt, heb je ze niet meer nodig. Again, sterkte en succes. ![]()
|
Je kunt idd verschillende dingen doen,
bijvoorbeeld: -Sporten voor het slapen -Masturberen voor het slapen gaan -Hoe cru ook, iets eten voor het slapen gaan. Eten verandert de bloedverdeling en zorgt voor meer bloed richting de maag ipv naar het hoofd als ik het goed heb -TV Kijken |
![]() |
|
Ik weet van mijn broertje dat hij een hoop problemen had en ook nooit kon slapen. Hij bleef nachten wakker ed. Sinds hij daarmee geholpen wordt/is, slaap hij al beter, nog niet goed, maar hij is er ook nog lang niet... Psychische problemen kunnen dit veroorzaken, dus toch lijkt het me verstandig dat je toch maar eens serieus jezelf moet gaan dingen hulp te zoeken en te willen, want als je zeurt om iets dat je kan oplossen, maar je doet het niet, vind ik dat je dan ook niet het recht heb erover te zeuren
||
Citaat:
Wat ook helpt is een goede emotionele blans. Zorg dat je klaar bent met problemen van werk en relaties. REIE
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
he-le-maal niet kunnen slapen ![]() Bedankt voor de tip ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
heb toevallig vandaag leuk xperimentje gelezen:
Man kon niet slapen, hoogstens 2 uur per nacht. Hij had er best een hekel aan om te slapen. Nou was de test dat hij zich elke avond zijn normale gang moest gaan, dwz. omkleden,tanden poetsen etc. etc. Maar zodra hij in bed stapte, moest hij er weer uit en 8 uur lang ( ![]() Dit ging een tijdje door (weet helaas niet precies hoelang) totdat hij 's avonds héél snel in slaap viel én in slaap bleef. Dit kwam dan doordat hij alles wou doen behalve dat verdomde poetsen de hele nacht. Zelfs liever slapen! Misschien een id? Succes in ieder geval ![]() Als je het niet snapt, kun je altijd even mailen)
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() 2) 'k zal niet vragen wat je in praag doet, maar het heeft vast te maken met een jongen, je ouders, of met 1 van hen... 3) 'k zou de dokter raadplegen...nou ja, ik zelf zou dat niet doen, maar ik adviseer het jou. ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ik ben wel blij met deze topic, ben beetje nachtbraker, slaap niet denderend, maar ik weet hoe het komt en dat ik er nix aan kan doen...
Idd warme melk wil wel helpen of bellen met iemand... Van veel lullen als je zou moeten slapen word je sleepy... En by the way, Praag ![]() ![]() maar msn je 's nachts ook? probeer me maar te bereiken, gezellie ![]() beetje ouwehoeren voor die tijd wil ook veel helpen ![]() Sterkte, en slaap ze |
![]() |
|
![]() |
ik heb pilletjes die ik heel soms gebruik, als ik weet dt ik écht goed geslapen moet hebben. Ze heten:
VALDISPERT en ik word er heel rustig van, slaap er soms ook beter door. En dat is een hele prestatie, ik heb al slaapproblemen sinds mn geboorte ![]() xs
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het grote-lucht-je-hart-topic #77 Verwijderd | 491 | 01-12-2006 14:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Insomnia Ruby | 8 | 26-02-2006 10:25 | |