Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
sorry maar dan is die jongen toch echt een aansteller? jou leuk vinden als je 16 zou zijn maar niet als je 14 bent
![]() ![]() Maar daarin tegen ben je zelf ook geen haar beter want jij zorgt er nu alleen maar voor dat je relatie sneller stuk loopt door al dat gelieg,want je rolt zo van de ene leugen in de andere. ik zou stoppen met leigen, voordat t allemaal erger wordt, als ie je niet wil omdat je geen 16 bent, dan weet je meteen wat je aan hem hebt |
![]() |
|
![]() |
Kijk: hij weet toch al dat je 14 bent?? Want dat staat er...
![]() Maar goed, als hij het dus nog niet weet en hij wilt je niet vanwege je leeftijd dan kan je beter iemand zoeken die je wel wilt voor wie je bent, want je gaat jezelf alleen maar voor de gek lopen houden.... Ik heb het meegemaakt... praat dus uit ervaring... Denk goed na, laat niet met je hart spelen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit wil overigens niet zeggen dat je niet goed genoeg bent. Hij vindt het wellicht heel erg jammer dat je pas zo jong bent, maar ik kan zijn keuze goed begrijpen. |
![]() |
|
nou, eerlijk zeggen. en hoe kom je nou weer aan een valse id-kaart? ja, ik vind t stom van je. en eigenlijk nog stommer van je vriend. hij weet dat je 14 bent en opeens ben je 16 omdat hij t niet goed vindt. hmz, dat valt toch op?!
maar oke, zeg t m en leg t uit. hij komt er toch wel weer een keer achter en dan schiet t dus ook niet op.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En geloof mij, er zit een groot verschil tussen meisjes van 14 en meisjes van 16 (en natuurlijk zijn er uitzonderingen) en daar zou hij best nog wel eens achter kunnen komen. Al was het maar door een foto met vriendinnen van haar die er per ongeluk een stuk minder oud uitzien. En dat het bij jou zo was, wil ook niets zeggen. Dat jouw vriend er geen problemen mee had, wil ook niets zeggen. Het gaat mij er gewoon om dat hij iets niet wil, en dat het zijn goed recht is. En dan moet zij niet de hele werkelijkheid maar gaan lopen verdraaien naar haar hand. Dat is gewoonweg zwaar triest. |
![]() |
|
je bent gewoon dom om te liegen. en nu ga je daar voor boeten want als hij er8ter komt denk ik niet dat hij jou nog zo lief zal vinden.
en dat is je eigen domme schuld. besides als je eerlijk was geweest had hij misschien alsnog wat met je genomen en anders had je pech. je kan niet altijd iedereen krijgen die je wilt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als je het later zou zeggen zou ik uit zelf respect als nog nee zeggen, hoe verliefd ik ook ben. Tja je moet toch eerlijk zijn in een relatie, het liegen snap ik wel maar keur het niet goed.* Je kan nog wel gek op iemand zijn bambi om iemand af te wijzen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Met dat laatste ben ik het niet eens. Iemand kan te jong zijn om verliefd op te worden, dan wijs je diegne dus af om de leeftijd. Maar als die jongen werkelijk verliefd op haar is, zou haar leeftijd toch niet meer uit moeten maken? Voordat je het verkeerd begrijpt, naar mijn mening zou hij haar alleen om het liegen al moeten dumpen, maar het gaat nu even om de leeftijd kwestie. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik denk niet dat het verstandig is dit door te zetten; het zal toch wel uitlekken als je met die leugen door blijft lopen. En ik denk inderdaad dat die jongen flink pissig zal worden als hij erachter komt, maar ik weet natuurlijk niet hoe leuk hij je vind. |
![]() |
|
![]() |
Als hij je echt leuk vind, en echt van je houdt dan moet leeftijd niet uitmaken en zal hij daar mee moeten leven/omgaan. Als hij je "dumpt" weet je ook weer meteen dattie jou niet waard is en dattie niet echt van je houdt!!maar dat is hoe ik denk heh, misschien is dat wel niet zo....
suc6 ermee!! xxxx roos ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Decentrale selectie Geneeskunde 2009 WR | 240 | 23-08-2009 03:10 | |
Games |
Vraag aan mede moderne games pessimisten knijtert! | 53 | 06-07-2006 10:45 | |
Psychologie |
Grote Niets akumabito | 9 | 04-09-2005 17:40 | |
De Kantine |
om welke situatie lag jij helemaal in een deuk? Goeniegoegoe | 77 | 17-12-2004 08:14 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Afspraak op Utrecht CS Een Tweeling | 88 | 30-08-2004 20:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
asperger-syndroom niemand | 26 | 03-02-2002 14:40 |