Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2003, 14:07
Blue_Eyes
Blue_Eyes is offline
Nou ik zal het ff vertellen tis best wel lang verhaal maar lees toch maar ff!!

Het begin twee weken geleden toen ik uit ging. IK ontmoette meteen in het begin al Marco. Het klikte meteen en we waren de hele avond niet meer bij elkaar weg te slaan!! We hebben ook meteen weer afgesproken en zijn ook weer met elkaar uit geweest. Ging echt heel goed alleen toen begon het....

Hij d8 al die tijd dat ik 16/17 was maar dat ben ik helemaal niet ben pas 14. Ik ben wel heel lang en zie er ook ouder uit dan 14 daarom d8 hij ook dat ik 16/17 was!!

Maar dat ben ik dus niet en daar ik hij achter gekomen en wou me niet meer kennen. Omdat hij al bijna 18 was en ik pas 14 gewoon te jong duss.....

Maar heb me er uitgeluld(vraag me niet hoe) enne ben verder met hem gegaan als 16-jarige heb zelf een valse ID-kaart en dat alleen om hem niet kwijt te raken ben gewoon zo gek op hem!!

Maar ben gewoon zo bang dat hij er achter komt dat ik gewoon heb staan liegen en gewoon 14 ben en me dan niet meer wil zien duss weet nu echt niet hoe het verder moet!!! Duss ja hebben jullie nog suggesties waar ik ook van aan heb??

Liefs mij
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2003, 14:17
tacidvs
tacidvs is offline
Liegen is niet lief.
Oud 09-01-2003, 15:04
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
waarom staat er eigenlijk dat je 15 bent dan
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 15:17
Blue_Eyes
Blue_Eyes is offline
Ik heb het profiel van me zus overgenomen die heeft ook ff op het forum gezeten maar vond er nix meer aan ze is immidels ook al 17 maar heb haar profiel nog niet veranderd zal ik zo wel ff doen!!! Maar ik zit er echt mee wat ik nou met die gast moet duss ja zijn er ook nog mensen die wat zinnigs kunnen zeggen??
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 15:24
-bambi-
-bambi- is offline
Nog ff een poos wachten en verder gaan zoals nu, en dan als hij na een tijdje real feelings voor je heeft het hem eerlijk zeggen, dan is het voor hem minder makkelijk jou te dumpen en als hij je alsnog dumpt weet je dat hij toch niet zo gek op je is...
hmmz... eigenlijk wel een kutstreek maarja.. haha
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 15:46
Verwijderd
Je had niet moeten liegen. Het is ten eerste zijn goed recht om te weten hoe oud zijn vriendin is, en het is al helemaal zijn goed recht om niet met jou te willen nemen omdat je 14 bent. Ik vind het leeftijdsverschil ook groot. Niet om de getallen, maar omdat je allebei in een heel verschillende levensfase zitten. Hij zal er vast zijn redenen voor hebben gehad, en nu laat jij hem in die waan zitten.

Trouwens, als ze je pakken met een valse ID-kaart, dan ben je gigantisch zuur.

Ja, wat moet je doen? Ik weet het niet, wat dacht je van eerlijk zijn?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 15:47
Verwijderd
Citaat:
-bambi- schreef:
Nog ff een poos wachten en verder gaan zoals nu, en dan als hij na een tijdje real feelings voor je heeft het hem eerlijk zeggen, dan is het voor hem minder makkelijk jou te dumpen en als hij je alsnog dumpt weet je dat hij toch niet zo gek op je is...
Ik hoop voor je dat je dit niet meent....
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 15:51
Verwijderd
sorry maar dan is die jongen toch echt een aansteller? jou leuk vinden als je 16 zou zijn maar niet als je 14 bent

Maar daarin tegen ben je zelf ook geen haar beter want jij zorgt er nu alleen maar voor dat je relatie sneller stuk loopt door al dat gelieg,want je rolt zo van de ene leugen in de andere.

ik zou stoppen met leigen, voordat t allemaal erger wordt, als ie je niet wil omdat je geen 16 bent, dan weet je meteen wat je aan hem hebt
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 16:36
Blue_Eyes
Blue_Eyes is offline
Is het ook, ik wil ook niet tegen hem liegen maar ik moet wel en zo hebben we samen wel een kans!!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 16:40
Blue_Eyes
Blue_Eyes is offline
Ik weet ook wel dat ik niet goed bezig ben en voel me er ook niet goed over!! Maar ik snap gewoon niet dat als ik 16-jarige wel goed ben en als 14-jarige niet.....
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 16:49
Sweet_Princess
Sweet_Princess is offline
Kijk: hij weet toch al dat je 14 bent?? Want dat staat er...

Maar goed, als hij het dus nog niet weet en hij wilt je niet vanwege je leeftijd dan kan je beter iemand zoeken die je wel wilt voor wie je bent, want je gaat jezelf alleen maar voor de gek lopen houden....

Ik heb het meegemaakt... praat dus uit ervaring...

Denk goed na, laat niet met je hart spelen...
Oud 09-01-2003, 16:59
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
Sweet_Princess schreef:
Denk goed na, laat niet met je hart spelen...
Oud 09-01-2003, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Blue_Eyes schreef:
Is het ook, ik wil ook niet tegen hem liegen maar ik moet wel en zo hebben we samen wel een kans!!
maar als t niet om jou gaat maar om de leeftijd, denk je zelf niet dat je beter af bent zonder, zodat je een goede jongen kan gaan vinden
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Blue_Eyes schreef:
Ik weet ook wel dat ik niet goed bezig ben en voel me er ook niet goed over!! Maar ik snap gewoon niet dat als ik 16-jarige wel goed ben en als 14-jarige niet.....
Als ik hem was geweest had ik dat onderscheid waarschijnlijk ook gemaakt. Meisjes van 14 en meisjes van 16 verschillen sowieso al heel erg als het gaat om ervaring en 'gedrag', en nog wel meer dingen (lichamelijk ed.). Maar als de jongen in kwestie dan al zó oud is, is het verschil gewoon echt te groot. En ja, het scheelt maar 4 jaar. En als jullie 20 en 24 waren geweest was dit niet zo probleem, maar 14 en 18 is gewoon een te groot verschil. Niet in getal, maar in levensfase.

Dit wil overigens niet zeggen dat je niet goed genoeg bent. Hij vindt het wellicht heel erg jammer dat je pas zo jong bent, maar ik kan zijn keuze goed begrijpen.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 18:15
Verwijderd
Ach, als je nu al begint met liegen word t toch niks, dus doe geen moeite, t word wel voor je gedaan uiteindelijk
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 18:43
sas_andrea
sas_andrea is offline
nou, eerlijk zeggen. en hoe kom je nou weer aan een valse id-kaart? ja, ik vind t stom van je. en eigenlijk nog stommer van je vriend. hij weet dat je 14 bent en opeens ben je 16 omdat hij t niet goed vindt. hmz, dat valt toch op?!

maar oke, zeg t m en leg t uit. hij komt er toch wel weer een keer achter en dan schiet t dus ook niet op.
Oud 09-01-2003, 18:58
jij
jij is offline
tjeez, een valse id-kaart? hoe stom, precies of hij je nog zal willen kennen eens het uitkomt
wees toch gewoon eerlijk, hoe kun je nu goed met elkaar omgaan als hij niet eens zeker kan zijn hoe oud je bent.
dit vind ik zielig, sorry.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 19:24
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
tja, nu weet je dat je in het vervolg niet meer moet liegen. want dit schiet ook niet op natuurlijk.
je zal toch eerlijk tegen hem moeten zijn. en nu maar hopen dat ie het nu minder erg vindt. ook al heb ik zo mijn twijfels...
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 19:28
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Als ik hem was geweest had ik dat onderscheid waarschijnlijk ook gemaakt. Meisjes van 14 en meisjes van 16 verschillen sowieso al heel erg als het gaat om ervaring en 'gedrag', en nog wel meer dingen (lichamelijk ed.). Maar als de jongen in kwestie dan al zó oud is, is het verschil gewoon echt te groot. En ja, het scheelt maar 4 jaar. En als jullie 20 en 24 waren geweest was dit niet zo probleem, maar 14 en 18 is gewoon een te groot verschil. Niet in getal, maar in levensfase.
Sorry hoor, maar dat is weer zo oppervlakkig Ik wil nou niet gaan lopen blaten van "als het maar echte liefde is", maar de moeder & oma van mijn vriend dachten in het begin ook dat ik 16 was, totdat hij vertelde dat hij naar mijn verjaardag ging. (hij was zelf 16 toen) "wordt ze 17 dan?" "nee, 14" Dus een 13 of 14 jarige kan best overkomen/lijken als iemand van 16.
Oud 09-01-2003, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Parallel schreef:
Sorry hoor, maar dat is weer zo oppervlakkig Ik wil nou niet gaan lopen blaten van "als het maar echte liefde is", maar de moeder & oma van mijn vriend dachten in het begin ook dat ik 16 was, totdat hij vertelde dat hij naar mijn verjaardag ging. (hij was zelf 16 toen) "wordt ze 17 dan?" "nee, 14" Dus een 13 of 14 jarige kan best overkomen/lijken als iemand van 16.
Het is helemaal niet bekrompen wat ik zeg. Het is juist bekrompen om te zeggen dat iedereen zich niets moet aantrekken van leeftijden omdat het niet uitmaakt. Want het maakt wel uit. Voor hem maakte het uit. En of jij nou vindt of dat goed is of niet, daar gaat het niet om. Hij heeft het recht om die keuze te maken. Ik zei alleen even dat ik vond dat hij gelijk had. Dan moet zij hem niet zo'n leugentje gaan voorspelen want dan heeft ie een relatie met een illusie.
En geloof mij, er zit een groot verschil tussen meisjes van 14 en meisjes van 16 (en natuurlijk zijn er uitzonderingen) en daar zou hij best nog wel eens achter kunnen komen. Al was het maar door een foto met vriendinnen van haar die er per ongeluk een stuk minder oud uitzien.

En dat het bij jou zo was, wil ook niets zeggen. Dat jouw vriend er geen problemen mee had, wil ook niets zeggen. Het gaat mij er gewoon om dat hij iets niet wil, en dat het zijn goed recht is. En dan moet zij niet de hele werkelijkheid maar gaan lopen verdraaien naar haar hand. Dat is gewoonweg zwaar triest.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 19:56
mood indigow
mood indigow is offline
je bent gewoon dom om te liegen. en nu ga je daar voor boeten want als hij er8ter komt denk ik niet dat hij jou nog zo lief zal vinden.

en dat is je eigen domme schuld.
besides als je eerlijk was geweest had hij misschien alsnog wat met je genomen en anders had je pech. je kan niet altijd iedereen krijgen die je wilt.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 20:24
Methuselah
Methuselah is offline
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel...
Oud 09-01-2003, 21:55
Kali
Kali is offline
loopt de leeftijd by the way niet door zelfs als je je niet aanmeld ?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 23:33
Verwijderd
Citaat:
-bambi- schreef:
Ik zou net zoals hem reageren, ik vind 14 ook te jong hoor, ook al ziet het meisje er ouder uit.
Maar als je het later zou zeggen zou ik uit zelf respect als nog nee zeggen, hoe verliefd ik ook ben. Tja je moet toch eerlijk zijn in een relatie, het liegen snap ik wel maar keur het niet goed.*
Je kan nog wel gek op iemand zijn bambi om iemand af te wijzen.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 16:08
wissie
wissie is offline
Citaat:
Syphon schreef:
Je kan nog wel gek op iemand zijn bambi om iemand af te wijzen.
Bedoel je om het liegen of om iemands leeftijd?

Met dat laatste ben ik het niet eens. Iemand kan te jong zijn om verliefd op te worden, dan wijs je diegne dus af om de leeftijd.

Maar als die jongen werkelijk verliefd op haar is, zou haar leeftijd toch niet meer uit moeten maken?

Voordat je het verkeerd begrijpt, naar mijn mening zou hij haar alleen om het liegen al moeten dumpen, maar het gaat nu even om de leeftijd kwestie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-01-2003, 17:34
Studentje
Studentje is offline
Als ik een meisje zou ontmoeten, dat zou liegen over d'r leeftijd, dan zou de relatie standhouden tot het moment dat ik daar achter zou komen.
Oud 10-01-2003, 17:59
Ellesje
Ellesje is offline
Citaat:
wissie schreef:
Bedoel je om het liegen of om iemands leeftijd?

Met dat laatste ben ik het niet eens. Iemand kan te jong zijn om verliefd op te worden, dan wijs je diegne dus af om de leeftijd.

Maar als die jongen werkelijk verliefd op haar is, zou haar leeftijd toch niet meer uit moeten maken?

Voordat je het verkeerd begrijpt, naar mijn mening zou hij haar alleen om het liegen al moeten dumpen, maar het gaat nu even om de leeftijd kwestie.
Ik denk wel dat je verliefd op iemand kan zijn terwijl je die persoon toch eigenlijk te jong voor je vind, en niet bij je vind passen. Je kunt best gek zijn op iemand terwijl je weet dat het toch nooit wat zal worden. Natuurlijk kun je zo gek van iemand zijn dat de beperkingen helemaal niet meer uitmaken, maar dat maakte hem wel degelijk uit, schreef ze...
Ik denk niet dat het verstandig is dit door te zetten; het zal toch wel uitlekken als je met die leugen door blijft lopen. En ik denk inderdaad dat die jongen flink pissig zal worden als hij erachter komt, maar ik weet natuurlijk niet hoe leuk hij je vind.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 18:11
andeldushi
andeldushi is offline
Als hij je echt leuk vind, en echt van je houdt dan moet leeftijd niet uitmaken en zal hij daar mee moeten leven/omgaan. Als hij je "dumpt" weet je ook weer meteen dattie jou niet waard is en dattie niet echt van je houdt!!maar dat is hoe ik denk heh, misschien is dat wel niet zo....
suc6 ermee!!
xxxx
roos
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 13:11
cin-D
cin-D is offline
Citaat:
Kali schreef:
loopt de leeftijd by the way niet door zelfs als je je niet aanmeld ?
ja inderdaad
Reageren

Regels voor berichten