Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2003, 15:50
Miss Fat Booty
Miss Fat Booty is offline
ik moet voor ckv een eindopdracht verzinnen voor mezelf...
ik mag doen wat ik wil....fotografie, tekenen, schilderen, collage enz...

ik dacht aan iets met fotografie...maar ik weet niet wat...
ik dacht misschien iets met een heleboel gezichten fotograferen van dezelfde afstand en dat op een groot vel plakken....of 1 voorwerp telkens met dezelfde tijd ertussen opnieuw fotograferen op dezelfde plaats, dat je dus telkens ander licht krijgt...en daarvan 3 voorwerpen onder elkaar in rijen...

hebben jullie misschien nog ideeen of wat vinden jullie hiervan ofzo?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2003, 17:10
Madame Blanche
Madame Blanche is offline
mjah, het heeft wel wat, maar volges mij s dat niet zo heel erg origineel...
ik weet het niet het kan natuurlijk wel; apart worden, maar in zwart-wit afdrukken zou het ook wel mooi worden

je kunt ook naar de dierentuin en dan allemaal bewegende panters fotograferen ofzow en dan in een collage zeten

naja ik weet het ook niet hoor just trying to help!

xxxxx veel succes ermee
Oud 04-01-2003, 22:10
ekki
ekki is offline
Ik heb al een tijdje het idee de stad in te gaan en zwervers te fotograferen. Slapende, bedelende of gewoon zittende of liggende zwervers.

Misschien een idee? Het is evt een soort van kunst, als je er iets moois van maakt.

Kan natuurlijk ook met allerlei andere soorten onderwerpen. Desnoods met verkeersborden en dan allemaal vanaf een andere kant gefotografeerd ofzo (ik noem ook maar wat).
Oud 04-01-2003, 22:17
~LiEf MeisJuh~
~LiEf MeisJuh~ is offline
Dat met die Zwervers is cool idee!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 02:33
Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik ou alleen iets met fotografie doen als je d'r ook een goede camera voor hebt. en het liefst elf of iemand die je kent laten ontwikkelen. Als je het elf doet krijg je vast een hoog cijfer Nu nog een doka.
Oud 05-01-2003, 14:25
spitmymindout
spitmymindout is offline
ik zou juist die portretten van verschillende afstanden maken, dat krijg een heel leuk effect denk ik. Of die mensen verschillende richten in laten kijken, of naar hun handen ofzo. plak er eens eentje ondersteboven op, ect ect

suc6

xSpit
Oud 08-01-2003, 14:49
Verwijderd
dat zwervers idee lijkt me niet zo goed..denk je dat zwervers het leuk vinden om gefotografeerd te worden en hoe ze dan zullen reageren?
kijk eens in de bibliotheek rond in fotoboeken, zullen vast leuke ideeen instaan.
Zelf heb ik huisnummerbordjes gefotografeert en zelf ontwikkeld in zwartwit, nog meer iedeeen: prullenbakken, raampjes in deuren, gekleurde buizen ofzo..
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 20:59
ekki
ekki is offline
Citaat:
Lean schreef:
dat zwervers idee lijkt me niet zo goed..denk je dat zwervers het leuk vinden om gefotografeerd te worden en hoe ze dan zullen reageren?
kijk eens in de bibliotheek rond in fotoboeken, zullen vast leuke ideeen instaan.
Zelf heb ik huisnummerbordjes gefotografeert en zelf ontwikkeld in zwartwit, nog meer iedeeen: prullenbakken, raampjes in deuren, gekleurde buizen ofzo..
Mjah, ik vind slapende zwervers ook wel leuk .

Maar idd, ze willen vast niet gefotografeerd worden. Toch ga ik het een keer proberen. Binnen 4 jaar . Resultaten zet ik dan wel op het forum .
Oud 09-01-2003, 16:52
Miss Fat Booty
van die zwervers durf ik niet....en hier loopt ook maar 1 zwerver rond! wel vet idee hoor...

prullenbakken is ook wel een leuk idee....

hmz..ik ben er nog niet helemaal uit!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 19:50
ekki
ekki is offline
Wat ook wel leuk is, maar daarvoor moet je wel wat 'professionelere' apparatuur hebben: details van iets fotograferen. Kleine delen en dan behoorlijk uitvergroot. Dus bijvoorbeeld een stukje van de 'schil' van een meloen, de kop van een speld, structuur van een spijkerbroek, enz.

Maar zoals ik al zei: daarvoor moet je wel iets dergelijks als een macro-lens hebben en ik vrees dat je die niet hebt.
Oud 10-01-2003, 14:19
Miss Fat Booty
ik vind dat wel een heel leuk idee....mn ouders hebben wel een mooi profesioneel fototoestel...ik zal eens kijken!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten