Ik heb nu al 2,5 maanden een vriend.
Maar ik zit een beetje met een probleem, ik vind hem namelijk heel lief enz, maar dat is ook alles eigenlijk.
Dus zit ik iedere keer te denken, moet ik het nou uitmaken of niet....
Ik zie hem ook maar ongeveer 1 keer in de week, want hij doet een landmachtopleiding aan de andere kant van het land en is alleen in het weekend thuis. Laast had ik hem zelfs bijna 3 weken niet gezien, dat helpt ook niet echt mee dus.....
En als ik het dus zou uitmaken zou ik hem waarschijnlijk nooit meer zien, want het is zoiezo een kwartier met de trein om bij hem te komen (en ook nog een kwartier met de fiets of bus om bij het station te komen), dat zou ik eigenlijk best wel jammer vinden.
Dus ik zit nu de hele tijd te dubben of ik het uit moet maken en dan ook hoe ik dat zou moeten doen.....
Dat is dus mijn 2e probleem, hoe zou ik het dan uit moeten maken.
Want over de telefoon is eigenlijk extreem lullig, maar ik vind het eigenlijk ook lullig om hem helemaal met de trein hierheen te laten komen (als we wat afspreken komt hij toch altijd eerst hierheen, om me op te halen of hier iets te doen...) en dus helemaal hierheen komen alleen om dat te horen te krijgen...
Bovendien ben ik ook nog eens extreem verlegen. (als je alleen al na gaat hoeveel moed ik heb moeten verzamelen om dit te gaan schrijven, ben ik dus echt een watje..) en ben ik ook nog extreem slecht in uitleggen wat ik bedoel/ mezelf onder woorden brengen (zelfs dit kan ik niet normaal zeggen...)
En altijd als ik hem net weer zie geeft hij me meteen een kus en dan zou ik helemaal niet meer weten hoe ik zou moeten vertellen dat ik het uit wil maken.
Dus weet ik echt niet hoe ik het uit zou moeten maken.
aaah, hij belde net plotseling (alleen moest meteen weer neerleggen van de leiding daar), nu voel ik me helemaal lullig, dat ik ondertussen dit aan het typen ben...
En hij schrijft er dus een smsje achteraan of we zaterdag naar de film kunnen gaan....
Wat moet ik doen????!!!
Ik ben alvast blij dat ik dit eindelijk ergens kwijt kan (ja, ik loop hier al een tijdje mee rond)
Maar ik hoop ernstig op een goed advies
|