Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Jammer dat zoiets niet voor de i386 architectuur bestaat... een *BSD met een goede en uitgebreide grafische interface / desktop... Voorlopig gebruik ik de afgeleiden van 386BSD en Linux enkel voor de server, ze zuigen namelijk als desktop ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Dit is het enigste OS dat we legaal gekocht hebben
![]() dat zegt wel wat ![]() ![]() nadat ik die kauwgombal-look eraf had gesloopt en een normaal Startmenu had ingesteld ben ik volledig tevreden ![]()
|
![]() |
Ik vind het wel een probleem dat nog niet alles XP ondersteund of andersom. Zo kan ik mijn printer er niet op aan sluite.
Maar voor de rest is mn schatje zo mooi.
|
Verwijderd
|
ho wacht!!,
ik kom hier nooit, maar iemand hier wees me op deze topic NTFS: als er iets kapot is kun je niet meer bij je partitie Productactivering zuigt (voor de gene die er voor willen betalen) DUUR!! Firewall sux en geeft conflicten met andere (goeie) firewalls en is moeilijk te gebruiken (voor standaard gebruiker) Cd`s branden werkt lang niet altijd goed DVD wordt niet direct ondersteunt Lang niet alle software is comaptible. Nieuwe interface opnieuw aanleren (en ik vind m lelijk) Zwaar voor een p 200 ![]() ![]() Geen java ![]() Telebankieren werkt niet meer ![]() Outlook verdient V 6 niet!! Windows messenger kan er niet af! Je bent afhankelijk van de MS servers (relingen lopen over mijn rug) je kunt niet upgraden van af win95 zo dat waren ff een paar opmerkingen, XP stabiel?? ken mensen die draaien terug naar ME omdat ze dat stabieler vinden (da was toch niet stabiel ![]() verder ik vind Xp lelijk en ben er zwaar tegen, In RL ken ik geen mensen die er voor zij (kende wel,maar na 2 weken zijn ze terug gestapt op 2k) ik kom hier nooit, maar probeer deze topic toch ff te volgen! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
1. Hulpprogramma's \ bootcd winxp 2. Uitzetten 3. Wat?? 4. complatibiteitsmode aanzetten 5. duhhh 6. Klopt, zwaar irri 7. Boeiuh 8. Wel, maar telang verhaal 9. WinME sux (mijn mening) greetz
|
Ben het helemaal met thatsme eens...Windoze sux...niet alleen is het technisch gezien minder dan UNIX maar ook kan ik Micro$oft echt niet meer uitstaan....
Geef mij maar Linux/UNIX/*BSD/MacOSX
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar over win2k hoor je mij niet klagen, t kan niet tippen aan de rest, maar is altijd beter als win XP |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.webwereld.nl/peiling/01_45_dicht.phtml
dus toch niet iedereen is VOOR XP, gelukkig werd al bang ![]() |
![]() |
|
![]() |
okay.. hier komt mijn geslepen mening..
minpunten: - Kost Geld - Is van M$ - ziet er SUPER KINDERACHTIG UIT, net een Mac - Lamme 2 keer installatie zooi.. alsof je een pc met windows niet vaker formateerd dan 2 keer per maand - Traag - Vreet resources pluspunten: - tjah.. tell me... Just my 2 euro cents ow jaah en voor degene die XP stabiel vinden..als jullie nu gewoon 2000 hadden geprobeert... dat is toch ietsie stabieler als XP.
||
Verwijderd
|
Citaat:
btw, traag? ik haal meer 3D-Marks dan ooit.. vergeleken met 98SE ben ik er qua score 400 punten op vooruit gegaan (en ja, ik gebruikte nagenoeg dezelfde drivers) |
![]() |
|
het spijt me om dit te zegge maar
windows xp is best een mooi os maar op gegeven moment werkt je ics niet meer en dat gebeurt best snel je hebt niet je totale bandbreedte tot je beschikking(30% houd xp vrij voor ze eigen) je moet is horen hoeveel problemen er met xp zijn. word je zeker niet goed van en er is nog wel meer ik blijf lekker bij windows 2000 pro
||||||||||||||||||
![]() |
Citaat:
Tuurlijk wel, zie Brok Citaat:
Klopt Citaat:
Dat valt wel mee hoor... Home is niet zóveel duurder dan Win98 destijds dacht ik. Prof is duur ja, maar daarom is het ook 'Professional' hè? Citaat:
Zet het uit. Citaat:
Nog geen problemen mee gehad hier. Citaat:
Err, dat doet geen enkel OS volgens mij. Citaat:
Klopt ook ja Citaat:
Zet 'm uit (naar classic) Citaat:
Klopt ook ja. Wel minder erg te maken. Citaat:
Jep... is down te loaden Citaat:
Hmm... wist ik niet. Citaat:
Dit is gezeur. Citaat:
Oh jawel hoor. Citaat:
Waarvoor? Citaat:
En dan? Upgraden is tóch niet goed, installeer gewoon schoon... Citaat:
Dat zegt meer over henzelf dan over XP Citaat:
Het is hier snel (ik zou niet zeggen _sneller_, maar toch ook niet langzamer dan 98) en stabiel (een stuk meer) en mooi (met classic dan, Luna theme vind ik ook niks). En het start sneller op, ook altijd fijn ![]() [Dit bericht is aangepast door Strange Dude (24-11-2001).] |
![]() |
|
![]() |
mijn ervaring is
1 xp ziet er mooi uit 2 start snel op 3 alle games draaien langzamer 4 soms zij die 'handige' dingen (informatie) irritant. b.v. bij mijn muziek. 5 veel te duur 6 en bij spellen gaat mijn muis hakkeren reageert gewoon stom kan niet richten ga niet vertellen dat ik bij de games menu moet kijken 7 refresh rate doet vaag bij spellen als maxpayne of UT gaat die op 60 hz draaien 8 loopt nooit vast tot nu toe. wie weet wat voor stomme fouten er nog in zitten |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Iedereen die 'Nee' heeft ingevuld bij die onderste vraag (40% van de mensen oid?), kan je toch niet serieus nemen? Conan... draait wegens hardwarebeperkingen 95, maar zou anders gewoon XP draaien |
![]() |
|
ik heb sinds gisteren een 2e floppydrive, moet vaak diskettes kopieren en nu ineens is XP vet traag en zuigt ineens, en loopt heletijd vast. Win2k rulez
|
![]() |
Ook maar ff mijn mening in de strijd gooien.
Alle voordelen en nadelen TOV win 98 Voordelen: -beter geheugenbeheer (laden spellen gaat stukkie sneller dan win 98) -stuk stabieler. -meer mogelijkheden/opties in win:xp -software van drivers beeldscherm, videokaart etc is van te voren al geinstalleerd. Nadelen: -langzaam afsluiten. Ik weet niet hoe dat zit met de home edition maar bij mijn prof edition duurt het best wel aardig lang voordat je pc echt afgesloten is, ook gaat je pc niet meer automatisch uit en moet je dus zelf op dat 'off' knopje drukken. -boot disk? Ik moest eerst win 98 installeren en kon dan pas winxp installeren. Ik heb gehoord dat je vanaf je winxp cd kon booten en dat heb ik ook geprobeerd, daarentegen kan dat om 1 of andere reden niet.
||
![]() |
Citaat:
Ik heb pas geleden de nieuwe Detonator XP geinstalled, en opeens deed XP Home er langer over met afsluiten. Mijn pc gaat wel automatisch uit, dus het probleem ligt bij jou... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Locutus: daarom krijg ik wat van dat gezeur van 'Windows is compatible' - is he namelijk bij lange na niet
Citaat:
||||||||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
' Ik heb het op kunnen lossen door in apparaatbeheer --> beeld --> verborgen apparaten weergeven --> NT Apm ondersteuning --> in te schakelen. Dit was standaard uitgeschakeld. Wel heb ik later gemerkt dat het automatisch afsluiten van de computer sterk afhangt van de geinstalleerde drivers. Als één driver (in mijn geval van mijn muis) verouderd is, kan het automatisch afsluiten al problemen geven.' Tadam.
||
![]() |
Citaat:
Overigens kun je vanaf de microsoft-site bootdiskettes downloaden (de bestanden dus ![]() [Dit bericht is aangepast door Strange Dude (27-11-2001).] |
![]() |
||||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
maar wel via een grote omweg Citaat:
vergelijken met linux ![]() Citaat:
heel gek, maar ik bleef mijn problemen stiekem toch houden Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
waarom niet meteen instaleren he??? Citaat:
![]() maak ff een deinstall weg zodat iedereen het eruit kan halen! Citaat:
aangezien er ook mensen zijn die niet langer als een half uur met XP kunnen werken omdat dan hun PC uit zijn eigen opstart (en ik weet dit is in te stellen dat ie het niet doet bij een foutmelding maar het gaat om het id) nou dat was weer ff een reply ![]() [Dit bericht is aangepast door thatsmej (27-11-2001).] |
![]() |
|
![]() |
zucht tuurlijk,
maar wel via een grote omweg Aangezien jij zo'n linux-fan bent: Ext2 kun je ook niet met een win98-partitie aan. en dat vind ik dus duur, vergelijken met linux Vergeleken met Linux is ALLES duur (freeware niet megerekend ofcourse ![]() alleen is uit niet altijd uit bij MS, heel gek, maar ik bleef mijn problemen stiekem toch houden Dan doe JIJ iets verkeerd. jij geluk! Vast en wie maakt er reclame voor "het multimedia OS" dus waarom is DVD dan niet ondersteunt??? WinXP IS multimedia. Linux ook trouwens maarja. DVD hoeft niet per sé. true, maar dan heb ik toch liever win2k stile of KDE Classic is win2k style. Wat heeft KDE nu voor voordelen boven winXP interface (anders dan 'het draait onder linux')? ik heb ISDN dus dan duurt dat lang, waarom niet meteen instaleren he??? Ik heb 56K. Omdat Microsoft-mensen niet altijd even aardig zijn. ja via een grote omweg!! maak ff een deinstall weg zodat iedereen het eruit kan halen! De meeste mensen maakt het niks uit en de rest schud die 'omweg' uit z'n mouw. stabiel? dat laat ik achter wegen, aangezien er ook mensen zijn die niet langer als een half uur met XP kunnen werken omdat dan hun PC uit zijn eigen opstart (en ik weet dit is in te stellen dat ie het niet doet bij een foutmelding maar het gaat om het id) nou dat was weer ff een reply Dan doen hun weer iets verkeerd. Maare, laat die mensen met al die problemen eens jou o zo geliefde Linux draaien. Als je die zaken onder Win nog niet eens kunt oplossen, blijf dan HEEEEEL ver van Linux af. En niet zeiken dat dat niet waar is, dat is gewoon zo. |
![]() |
|
![]() |
Ext2FS kun je vanaf Windows benaderen. Heb er 2 progjes voor: Explore2FS (read/write support, read stabiel, write onstabiel (don't try it als niet van fsck houdt
![]() Anyways.. wwho uses Ext2FS these days? dys.. die tegenwoordig Ext3FS, ReiserFS en XFS draait.. ![]()
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
en ik wil nu eenmaal geen MSN Citaat:
maar weten toch het zijne van computers af, het feit dat ze de problemen met windows niet oplossen wil niet zeggen dat t niet kan, alleen dat ze er voor kiezen om een stabieler systeem te draaien, ik wacht met smart op een reply, al hoe wel ik toch niet denk dat ik al deze mensen hier kan overtuigen hoe hart windows XP zuigt, omdat jullie blind achter MS aan lopen en vaak nog niets van Linux geproefd hebben, |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
moet je dan niet gewoon win2K drivers onder XP installeren, bij mij werkt dat wel bij een aantal apparaten ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Airflow Antec 300 in stoffige omgeving. Severus | 9 | 09-12-2011 12:13 | |