Advertentie | |
|
![]() |
|
hmm ikke is nog steeds mega no doubt fan
![]() clip is btw al wel 2 maandjes uit ofzow hoor ![]() maar anyway ![]() tuurlijk gwen zingt er mooi ( wanneer niet) en gwen ziet er op ut einde op dat bed er wel mooi uit (ze is nou eenmaal mooi) en die met die regenboogjes en kleurtjes en fietsjes vind ik wel geil ![]() maar verder ben ik meer vd tragic kingdom ![]() en een paar van return of saturn ![]() Hella good vind ik trouwens wel cool ![]() en hey baby...ach clip enzo niet maar als je eens vrolijk bent ![]() no doubt (& Gwen) blijven leuk oowk al zijn ze wel erg verranderd... hun hebben dan ook niet echt een bepaalde stijl ofzo... het wisselt en is net iets anders als de doorsnee top 40 ![]() en Gwen is niet arrogant hoor... no way!
|
mm kwas vroeger ook super no doubt fan... bij return of saturn ben ik afgehaakt
![]() maar ik luister soms soms nog wel naar beacon street of die eerste, en tragic kingdom vind ik ook goed maar die heb ik toen zooo vaak gedraaid dat ik nog minstens een jaar moet wachten voordat ik daar weer naar kan luisteren ![]() ik vind die laatste 2 cds niks en ik vind dat ze nu heel arrogant overkomen... vond ze vroeger leuker... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik vind underneath it all een echt stom nummer, clip valt wel mee. ben ook wel fan, beste cd vind ik toch return of saturn denkik
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ik vind heel rock steady niet tof alleen hella good en in my head... return of saturn vind ik ook nie echt leuk... toen je de clips daarvan op tv zag d8 je van wow echt een super cd...maar de rest valt tegen, alhoewel ik ex girlfriend echt super vind ![]() Ik blijf gewoon bij tragic kingdom lekker meeblerren ![]()
|
|