Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2002, 18:30
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Ik heb nu laatst een nieuwe buurjongen leren kennen en hij is echt heel zielig. Hij kan namelijk niet stoned worden. z'n vrienden hebben alles al geprobeerd. Hij heeft al 3 jaar pogingen gedaan en het lukte nog steeds niet. Ik kon het echt niet hebben. Hij wil zo graag eens een keer stoned worden en ik heb al van alles geprobeerd.

Met een hashpijpje kreeg hij het wel redelijk over z'n longen maar hij werd nog steeds niet stoned. Normale joints verneemt ie gewoon niet. Het is me wel gelukt toen ik spaceflensjes voor hem maakte. Maar het is eigenlijk toch de bedoeling dat het geinhaleerd moet worden en niet gevreten.

Hebben jullie nog sugesties? Alternatieve manieren om toch wiet in je longen te krijgen? Zou hem in ieder geval heel gelukkig maken.
Oud 14-12-2002, 18:36
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
volpompen met neusshots
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 19:09
Verwijderd
Koop een vaporizer! Dat is duur, maar dan heb je ook wat

En koop dan een leuk wietje, echt het moet wel lukken!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 09:26
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
pfffff laat het mannetje andere hobby's zoeken ofzo
als ie t echt zo graag wil moet ie maar een hele spacecake eten om er een half uur later achter te komen dat dat echt net iets te veel was.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 12:23
Verwijderd
breek zn kaak
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 13:04
Blenderhead
Blenderhead is offline
beetje vreemd verhaal....
Oud 15-12-2002, 13:09
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
vrolijkevlinder schreef:
Ik heb nu laatst een nieuwe buurjongen leren kennen en hij is echt heel zielig. Hij kan namelijk niet stoned worden. z'n vrienden hebben alles al geprobeerd. Hij heeft al 3 jaar pogingen gedaan en het lukte nog steeds niet. Ik kon het echt niet hebben. Hij wil zo graag eens een keer stoned worden en ik heb al van alles geprobeerd.

Met een hashpijpje kreeg hij het wel redelijk over z'n longen maar hij werd nog steeds niet stoned. Normale joints verneemt ie gewoon niet. Het is me wel gelukt toen ik spaceflensjes voor hem maakte. Maar het is eigenlijk toch de bedoeling dat het geinhaleerd moet worden en niet gevreten.

Hebben jullie nog sugesties? Alternatieve manieren om toch wiet in je longen te krijgen? Zou hem in ieder geval heel gelukkig maken.

spacetruffels o.i.d. en dat het liefst 10 opvreten
Oud 15-12-2002, 15:54
bong
bong is offline
mmmm denk dat je eens een emmertje met hem moet gaan roken (voor als je het niet weet wat het is ) emmer met water dan onderkant van fels weghalen dan er boven in dop gaatje maken met gaasje wiet op leggen en als je het aan steekt de fles langzaam uit water laten komen alleen de openkant in water houden en dan moet bij dop dan fles senl terug in water stoppen dan krijg hje al die rook heel vlug binnen en heeeel veeel als je bang bent dat ie wegtrekt tape dan ze hoofd en mond vast aan de fles en hou zijn neus dicht srry voor typ fouten want ik ben een beetje van de wereld
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 16:51
Mad Ruda
Mad Ruda is offline
Citaat:
bong schreef:
mmmm denk dat je eens een emmertje met hem moet gaan roken (voor als je het niet weet wat het is ) emmer met water dan onderkant van fels weghalen dan er boven in dop gaatje maken met gaasje wiet op leggen en als je het aan steekt de fles langzaam uit water laten komen alleen de openkant in water houden en dan moet bij dop dan fles senl terug in water stoppen dan krijg hje al die rook heel vlug binnen en heeeel veeel als je bang bent dat ie wegtrekt tape dan ze hoofd en mond vast aan de fles en hou zijn neus dicht srry voor typ fouten want ik ben een beetje van de wereld
yes, hier wordt over de the famous buckets gepraat. Als je daar niet knetter van wordt, rook ik mijn schaamhaar op in een vette sjoint .
die dingen zijn gruwelijk hardcore. wicked gewoon.
Oud 15-12-2002, 16:56
Locke
Locke is offline
Citaat:
birthmark schreef:
Idd
Oud 16-12-2002, 09:59
vrolijkevlinder
Citaat:
dmtdmt schreef:
breek zn kaak
Ok
Oud 16-12-2002, 10:02
vrolijkevlinder
Citaat:
bong schreef:
Beeldbuispenus uit Velp weet hoe emmertje werkt. thanks.
Nog niet geprobeerd. k'ga't morgen doen. Meld wel even hoe het hem is vergaan.
Oud 16-12-2002, 15:05
bong
bong is offline
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 12:24
Zappa
Zappa is offline
Terzijde:

De aanhouder wint, het lukt hem vast wel eens.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 09:59
vrolijkevlinder
We hebben emmertje geprobeerd en hij voelde zich tering misselijk en hij stikte bijna. Buurjongen lag languit kuchend op de grond. Heeft daarna voor ongeveer een uur zijn mond gehouden omdat ie bang was dat er braaksel uit kwam. Hij voelde zich duizelig, kreeg koppijn, last van z'n neus en oren (waar na de emmer, flink wat rook uit leek te komen ) En z'n stem was naar de tering.

Alles bij elkaar was ik toch tevreden, behalve dan dat ie nooit meer wilde emmeren omdat ie er van naar de klote ging. Toch erg moeten lachen. Bedankt allemaal
Oud 19-12-2002, 17:43
bong
bong is offline
heheh heeft ie het wel goed binnen gekregen vriend van mij was bij 2e keer al out gegaan
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 19:17
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
birthmark schreef:
mwah, valt wel mee. vriend van me heeft het ook
Oud 21-12-2002, 13:47
LiViNg EnD
LiViNg EnD is offline
space cake maken..?!?!