Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
mmmm denk dat je eens een emmertje met hem moet gaan roken (voor als je het niet weet wat het is ) emmer met water dan onderkant van fels weghalen dan er boven in dop gaatje maken met gaasje wiet op leggen en als je het aan steekt de fles langzaam uit water laten komen alleen de openkant in water houden en dan moet bij dop dan fles senl terug in water stoppen dan krijg hje al die rook heel vlug binnen en heeeel veeel als je bang bent dat ie wegtrekt tape dan ze hoofd en mond vast aan de fles en hou zijn neus dicht
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() die dingen zijn gruwelijk hardcore. wicked gewoon.
||
Citaat:
Nog niet geprobeerd. k'ga't morgen doen. Meld wel even hoe het hem is vergaan.
|
We hebben emmertje geprobeerd en hij voelde zich tering misselijk en hij stikte bijna. Buurjongen lag languit kuchend op de grond. Heeft daarna voor ongeveer een uur zijn mond gehouden omdat ie bang was dat er braaksel uit kwam. Hij voelde zich duizelig, kreeg koppijn, last van z'n neus en oren (waar na de emmer, flink wat rook uit leek te komen
![]() Alles bij elkaar was ik toch tevreden, behalve dan dat ie nooit meer wilde emmeren omdat ie er van naar de klote ging. Toch erg moeten lachen. Bedankt allemaal
|
|