Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-12-2001, 14:06
duracelkonijntje
duracelkonijntje is offline
ik heb nu meerdere computers op me netwerk aangesloten, maar het wil wel eens voorkomen dat de ene computer per ongeluk alle upload bandbreedte opslokt (bijv door webcam). Dat kan erg lastig zijn als je bijv aant gamen bent op de andere comp...
Is er een manier om in windows een bepaalde upload limit in te stellen, zodat die andere compu bijv. niet meer boven de 10kb/s mag uploaden zodat ik nog minimaal 5kb/s overhoud om te gamen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-12-2001, 19:15
be062603
be062603 is offline
Hallo ,

dit kan eventueel met netwerkprogramm's maar ik kan het niet aanraden ; kreeg er verschillende problemen mee

greets

Samuel
Met citaat reageren
Oud 08-12-2001, 00:33
duracelkonijntje
duracelkonijntje is offline
is er geen optie voor in winXP ofzo? een of ander reg-keytje dat je ff moet importeren oid?
Met citaat reageren
Oud 08-12-2001, 09:26
dystopia
dystopia is offline
Vraag me werkelijk af wat dit op H&T Doet

-> S&M
Oud 08-12-2001, 13:57
Silli
Silli is offline
ga op cursus bij Bill Gates
Met citaat reageren
Oud 08-12-2001, 18:09
be062603
be062603 is offline
Citaat:
duracelkonijntje schreef:
ik heb nu meerdere computers op me netwerk aangesloten, maar het wil wel eens voorkomen dat de ene computer per ongeluk alle upload bandbreedte opslokt (bijv door webcam). Dat kan erg lastig zijn als je bijv aant gamen bent op de andere comp...
Is er een manier om in windows een bepaalde upload limit in te stellen, zodat die andere compu bijv. niet meer boven de 10kb/s mag uploaden zodat ik nog minimaal 5kb/s overhoud om te gamen?

In win xp weet ik niet zeker of er zo'n optie is . Maar installeer gewoon een progie voor delen van internet en dan kan je het daarbij wel instellen ; deze programmas bevatten meer opties dan de gewone standaard in win xp

ja kan er vinden op tucows.telenet.be

greets

Samuel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten