Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Soms ergernisjes waarbij je er idd iets uitflapt wat je eigenlijk niet zo bedoelde.
Echte ruzie hebben we nog niet gehad, meestal is het na een paar minuten alweer over, want erg serieus was het niet. Ik kan vaak ook gewoon hard zijn en gemeen, en dat verpest de sfeer gewoon waardoor tja, het niet meer zo gezellig is, maar echte ruzie komt daar nooit van. Oh we hebben bijna 16 maanden. |
![]() |
||
Citaat:
Na een week zal dat echt niet zo heel sterk en "echt" zijn zeg maar. Ik vind een relatie een serieuze relatie als je erg belangrijk voor elkaar bent, dat die ander dus een belangrijk deel van je leven inneemt. Je bent er voor elkaar als het goed of fout gaat en je doet niet alleen 'leuke' dingen maar ook echt onbenullige dingen samen. Damn ik kan het niet helemaal goed uitleggen... maar goed ik hoop dat het toch een beetje goed overkomt
|
nou, wij hebben wel vaker kleine ruzietjes hoor. maar ze slaan meestal gewoon helemaal nergens op. (komt omdat ik dan mn mond weer s niet kan houden omdat ik zo'n vreselijk jaloers kreng ben
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ruzie met je vriend/vriendin! Just_Mii_Wennii | 48 | 26-08-2005 10:59 | |
Liefde & Relatie |
Eerste ruzie igfy | 53 | 03-04-2005 18:18 | |
Liefde & Relatie |
ruzie Verwijderd | 44 | 24-06-2004 10:26 | |
Liefde & Relatie |
minstens 1x per week ruzie met je vriend.... frotje | 24 | 10-12-2002 10:48 | |
Liefde & Relatie |
hoe ga jij om met mensen na bepaalde gebeurtenissen gary | 21 | 22-08-2002 17:04 | |
Liefde & Relatie |
Als Vrienden of met Ruzie uitelkaar moenbase | 4 | 04-03-2002 14:37 |