Advertentie | |
|
![]() |
|
Derek! Hij is de meest lieve persoon die ik ken en daarom vind ik toch dat hij zou moeten winnen, het is echt een engeltje...
Maar als ik zou moeten kiezen op wat ik gezien heb op tv zou ik denk ik toch voor Olivier kiezen
|
De ex-deelnemers hebben op Derek of Olivier gestemd, en de winnaar daarvan krijgt een geldbedrag.
Het publiek kan op Derek, Olivier of Kristina stemmen, en de winnaar daarvan krijgt een reis naar Maileisie. Volgens mij zit het zo.
|
![]() |
Derek is een homo
![]() ![]() Kristina is een vrouw. Niks mis mee. Maar dit soort vrouwen kan ik niet uitstaan. Net een Spice Girl ![]() ![]() Olivier is een schatje, dus laat hem dan maar winnen ![]() MAAR! Annelies was zo mooi ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Olivier had het verdiend, hij gaf Kristina toen (Geloof ik) het voorrecht om d'r gezin te zien, hij heeft het meeste gewonnen, hij heeft het meeste gedaan (samen met Derek, dat moet gezegd). Derek is in mijn ogen een onterechte winnar |
![]() |
||
Citaat:
Derek is een leidersfiguur. Olivier overduidelijk niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook het idee dat hij een Emmer rijst koos ipv een taart (logisch) En een visnet ipv een weet ik veel. Hij had het meer verdiend dan Derek vind ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En dat terwijl hij 12 jaar ouder is dan Olivier ![]()
|
YEAH! ik was vanaf het begin al helemaal voor derek, dus ik ben blij dat hij het heeft gewonnen. vond het altijd een ontzettend leuk persoon. hij heeft echt laten zien wat hij kan, fysiek en psychisch, en toch heeft hij gewoon alles laten horen. ole voor derek!
|
Hmmm als je ook kijkt naar de mensen die er eerder uit gingen en dus niet bij de laatste 3 zaten, zou ik voor Keo zijn. Hij is stoer
![]()
|
|