Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2001, 16:43
Th@ Wolf
Th@ Wolf is offline
kijk het zit zo: net zagen jullie een topic van Th@ Wolf waarin hij zij dat hij ll.com had verneukt? nou het zit zo, net belde een vriend op dat ie een grapp had uitgehaald op S&M van s.com, dus ik ga kijken en ik zie een topic dat IK (de echte Th@ Wolf) NIET gepost had!! wat bleek dus, ik had hem een tijdje geleden mijn password hier gegeven en is daarmee gaan kloten! hij geeft het nu ook zelf toe, dus voor alle duidelijk heid, IK heb hier NIKS mee te maken en ook niet om het forum plat te gooien!! ik weet nog niet ens hoe je partities kan maken laat staan hoedat ik weet om een forum plat te gooien!! denk ff na, als dat ik dat echt gedaan had zou ik dan vragen hoe je een dualboot moet doen??? klopt niet helemaal he, ik heb dus NIKS met de platlegging van het forum van ll.com te maken!! NIKS!! als je me niet geloofd bel die jongen maar: ******* en vraag het hem en dan zul je erachter komen dat ik dat NIET was, nu zullen jullie denken van jaja, hij heeft het wel gedaan en beseft 8eraf dat het dom was geweest om dat hier neer te zetten dus hij deleet het topic en plaatst hier een topic neer! nou dat is dus ABSOLUUT NIET WAAR!!! ik had dus niks met dat andere topic te maken en die vriend van me evenmin want hij heeft gewoon wat te lopen kloten! dus nogmaals; WIJ HEBBEN ER NIKS MEE TE MAKEN!!!! ECHT NIET!!! BEL MAAR ALS JE ONS NIET GELOOFT!!!

edit: telefoonnr's posten mag niet.

[Dit bericht is aangepast door Tofke_H (21-12-2001).]
Oud 21-12-2001, 16:45
MaNdArKdExTeR
MaNdArKdExTeR is offline
heb ik iets gemist ofzo?
Oud 21-12-2001, 16:45
Marc S
Marc S is offline
l4m3
Oud 21-12-2001, 16:46
Th@ Wolf
Th@ Wolf is offline
Citaat:
Marc S schreef:
l4m3

????
Oud 21-12-2001, 16:48
Chimera
Chimera is offline
Je bent verantwoordelijk voor je eigen password. Niemand kan controleren of je de waarheid spreekt.

En ik geef je in dit geval niet de voordeel van de twijfel.
Oud 21-12-2001, 16:50
KIXd3
KIXd3 is offline
Denk niet dat er iemand problemen mee heeft dat dat forum er niet meer is
Oud 21-12-2001, 16:55
Th@ Wolf
Th@ Wolf is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Je bent verantwoordelijk voor je eigen password. Niemand kan controleren of je de waarheid spreekt.

En ik geef je in dit geval niet de voordeel van de twijfel.

*zucht* ja dat weet ik maar bel dan naar die jongen, dan weet je het! ik weet dat het dom is geweest om hem mn w8woord te geven en alles maar om me dan direct niet te geloven kijk ik kom meestal meer op ll.com dan op s.com, ik kom als ik op s.com kom dan kom ik meestal alleen op S&M omdat ik dan snel antwoord moet hebben op een vraag als ik problemen met mn computer heb, dat is lekker makkelijk want hier is altijd wel iemand online die mij kan helpen,
lekker makkelijk dus. je kan aan iedereen op ll.com het vragen en iedereen zal zeggen dat ik bijna altijd daar te vinden ben, nu ga ik 27 december ook naar de meeting van ll.com, dan gaan we lasergamen en alles en dat word voor ons betaald en alles, lijkt het handig voor mij om net nog geen week meer voor die meeting dat hele forum te gaan verkloten?? als ik het al kon en zou willen zou ik het ERNA doen en niet ervoor, maar nogmaals bel dat nummer maar en luc zal toegeven dat ie het gedaan heeft!!!
Oud 21-12-2001, 16:57
Th@ Wolf
Th@ Wolf is offline
Citaat:
KIXd3 schreef:
Denk niet dat er iemand problemen mee heeft dat dat forum er niet meer is
dat is er nog wel maar het is gewoon down!
Oud 21-12-2001, 17:01
Th@ Wolf
Th@ Wolf is offline
owja, hij is trouwens tevens down omdat hij word overgezet naar een andere PHP versie!
Oud 21-12-2001, 17:16
Marc S
Marc S is offline
Whatever...

Slotje?
Oud 21-12-2001, 17:28
Th@ Wolf
Th@ Wolf is offline
Citaat:
Marc S schreef:
Whatever...

ja ik vind het dus niet leuk dat iemand een mailtje naar mn provider gestuurd heeft voor iets wat ik niet heb gedaan en dat ik dus binnenkort een brief in de bus zal krijgen met dat internet af word gesloten!!!
Oud 21-12-2001, 17:33
Jozzy
Jozzy is offline
maar hebben die gasten op ll.com niet het IP van degene die heeft zitte kloten dan??
Oud 21-12-2001, 17:38
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
ModuM schreef:
maar hebben die gasten op ll.com niet het IP van degene die heeft zitte kloten dan??
Hangt ervan af of diegene een proxy heeft gebruikt.
Oud 21-12-2001, 17:41
boejjuh
boejjuh is offline
Citaat:
ModuM schreef:
ja dat hebben we.. en naar ZIJN provider is een mailtje gegaan.. dus th@ wolf, als je nixx gedaan hebt, hoef je ook nie bang te zijn lijkt me??
Oud 21-12-2001, 17:50
Jozzy
Jozzy is offline
Citaat:
boejjuh schreef:
Citaat:
ModuM schreef:
ja dat hebben we.. en naar ZIJN provider is een mailtje gegaan.. dus th@ wolf, als je nixx gedaan hebt, hoef je ook nie bang te zijn lijkt me??
precies, op die manier bedoelde ik het dus! nou th@ wolf hehe "don't worry be happy" als je echt niks gedaan hebt
Oud 21-12-2001, 17:55
Tofke_H
Tofke_H is offline
verder kan dit beter op feedback lijkt me

Regels voor berichten