Citaat:
Chimera schreef:
Je bent verantwoordelijk voor je eigen password. Niemand kan controleren of je de waarheid spreekt.
En ik geef je in dit geval niet de voordeel van de twijfel.
|
*zucht* ja dat weet ik maar bel dan naar die jongen, dan weet je het! ik weet dat het dom is geweest om hem mn w8woord te geven en alles maar om me dan direct niet te geloven

kijk ik kom meestal meer op ll.com dan op s.com, ik kom als ik op s.com kom dan kom ik meestal alleen op S&M omdat ik dan snel antwoord moet hebben op een vraag als ik problemen met mn computer heb, dat is lekker makkelijk want hier is altijd wel iemand online die mij kan helpen,
lekker makkelijk dus. je kan aan iedereen op ll.com het vragen en iedereen zal zeggen dat ik bijna altijd daar te vinden ben, nu ga ik 27 december ook naar de meeting van ll.com, dan gaan we lasergamen en alles en dat word voor ons betaald en alles, lijkt het handig voor mij om net nog geen week meer voor die meeting dat hele forum te gaan verkloten?? als ik het al kon en zou willen zou ik het ERNA doen en niet ervoor, maar nogmaals bel dat nummer maar en luc zal toegeven dat ie het gedaan heeft!!!