Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-12-2001, 11:11
Nol Brouwer
Nol Brouwer is offline
Hoi
ik gebruik al lang een hub zodat ik op meer computers kan internetten alleen nu heb ik geen internet meer en de hub(8 Port LAN HUB 10 / 100 Mbps) knippert met oranje lampjes ook als ik alle netwerk kabels eruit haal blijft ie knipperen dus ik denk dat er een probleem in de adapter zit maar de hub geeft bij power ee groen lampje dus ik heb echt geen idee wat er aan de hand is
weten jullie het of heeft iemand de handleiding die die op internet voor me wil zetten?reageer dan even het gaat dus om de 8 Port LAN HUB 10 / 100 Mbps.....alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-12-2001, 12:09
Koen
Koen is offline
Heeft dat ding toevallig ook nog een merknaam? Want wat je nu opnoemt zijn alleen specificaties, maar geen merk. Dan is 't zoeken naar een speld in een hooiberg.

Ik heb ook wel eens oranje lampjes knipperen op m'n HUB, maar dat gebeurt als er collissions optreden, dat is bij jou kennelijk niet van toepassing omdat je hele i-net 't niet doet :/
Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 12:36
Chimera
Chimera is offline
WELKE oranje lampjes knipperen? Hoe moeten wij weten wat er mis is, als je niet eens even verteld wat dat ding meldt?

Verder raad ik je aan eens op je zinsbouw te gaan letten. Je verhaal is erg onduidelijk, alleen maar omdat je geen interpunctie en hoofdletters gebruikt.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 12:59
Nol Brouwer
Nol Brouwer is offline
Dit is duidelijk genoeg voor iemand die er verstand van heeft!(Chimera) dit 'ding' meld nix alleen knipperen er oranje en groene lampjes wat hij eerder niet deed en internet doet het niet dat is alles wat ik weet verder staat er op de hubitecom,nexhub HD080, 8-port 10/100M dual-speed hub dat is alles
alvats bedankt
Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 13:19
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Nol Brouwer schreef:
Dit is duidelijk genoeg voor iemand die er verstand van heeft!
Goed. Zoek het dan maar lekker zelf uit. Je kunt alleen aan 'hij knippert' absoluut niet aflezen wat er kapot is, je moet toch op z'n minst weten welke lampjes (zo meldt dat ding z'n status) knipperen.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 13:25
Nol Brouwer
Nol Brouwer is offline
alle lampjes knipperen.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Nol Brouwer schreef:
alle lampjes knipperen.

Oh ja het is net zo'n kerstboom zeker.

Ik snap dus geen ene ruk van je topic, en welgeteld lees ik 3 a 4 zinnen.... zonder punten en dergelijk wat het o zo makkelijk maakt...

Eerst zeg je dat je niet weet wat voor hub het is, vervolgens geef je het exacte merk en type... had je ook wel meteen ff kunnen doen.

Oftewel, leg nou eens duidelijk uit, HOE je netwerkstructuur is (server/aantal pc's), je internet, hoe je het hebt gedeeld, enz. enz.

Ik kan er nu nog helemaal NIX mee, en vele andere ook niet denk ik.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 14:41
Nol Brouwer
Nol Brouwer is offline
lama

ik heb precies hetzelfde verhaal naar de makers van die hub gemailed en zij konden me meteen helpen duzz...
Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 15:00
Chimera
Chimera is offline
M.a.w. het was een probleem met dat type hub, en de fabrikant kan je vertellen wat het probleem is.

Dus iemand die niet weet welke hub je hebt, kan d'r niks over zeggen.

Dus hoezo "Dit is duidelijk genoeg voor iemand die er verstand van heeft!"? Als je nog hulp wil zou ik de volgende keer een beetje dimmen...
Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 15:13
Nol Brouwer
Nol Brouwer is offline
Tjjesus doe even relaxed allemaal.
voor mij was het even onduidelijk als voor jullie.De uitgever zei dat hij waarschijnlijk een beetje verhit was en dat de hub even moest afkoelen.Dat heb ik gedaan en nu doet hij het weer.
Toch bedankt voor jullie hulp.

mzzl
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten