![]() |
|
![]() |
Hey pplz,
Kheb een tijdje aan een nieuwe site gewerkt, die overigens nog lang niet af is, maar de lay-out + pagina's werken wel ![]() Code:
URL: www.garlich.nl ![]() -Lunchbox p.s. ff een nieuw topic, er kwamen wat veel sitechecks tegelijk gister, en ik ging zo snel naar onderen ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
[oftopic]
wil je me nog die code geven om in een plaatje links te maken asjeblieft?? [/oftopic] mijn commentaar ken je al ![]() ![]() btw. denk er eens over na of je de site in 't engels of nederlands wilt hebben.... Je gebruikt telkens weer een andere taal, beetje slordig. (en jou kennende zou ik hem maar in het nederlands bouwen ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() kijk hier maar eens ![]() http://www.handleidinghtml.nl/image.htm#client-side daar staat mooi uitgelegd wil je de complete handleiding om echt eens te weten wat html kan bekijk dan www.handleiding.nl ![]()
|
![]() |
mooi plaatje op de achtergrond maar zou hem wat lichter maken ofzo
en je homepage past niet als je eerst door de rest van de site bent gesurdft voor de rest wel erg klein dus maak mooie scrollbalken (hmmmz getest in mozilla dus weet niet of je ze al hebt??) en probeer eens mouseovers bij je menu?? en kijk of je dat naampje lunchbox online niet een ander kleurtje kan geven zodat het duidelijker is dat het geen knop is zat er nu telkens op te klikken wel mooie site !! wat word je typofgrafisch ontwerp??
|
![]() |
Ok thx he voor de reacties! Ik ga spoedig (vandaag/morgen) de Lettertypen wijzigen in de .css en ook ga ik nog wat met dat logo bezig, en MCLaren, de website oogt best goed op 800x600 en 1024x768. Maar misschien maak ik een resolution chooser ofzo, weet ik veel
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 25-12-2002 om 08:49. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|