Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb 100x liever 3 van de 100 dagen een slechte verbinding en de overige 97 een prima verbinding, dan alle dagen een 'tis internet maar daar is alles mee gezegd' verbinding. |
![]() |
|
![]() |
Kijk, ik heb nooit meer problemen met mijn connectie (oftewel geen lags, geen downtime), maar ik ken 5 mensen die wel @home hebben (ik maak alleen gebruik van Nuts kabelbedrijven, waarvan @home ook gebruik maakt) en die hebben bijna elke dag dikke lag en eens in de zoveel tijd downtime
|
![]() |
|
![]() |
'''Universiteit Maastricht biedt al geruime tijd haar medewerkers en studenten de mogelijkheid om middels haar inbelvoorziening van thuis uit toegang te verkrijgen tot het universiteitsnetwerk MAASnet. De maximale snelheid van de beschikbare inbelverbindingen is echter beperkt. Meer en meer ontstaat de vraag naar snelle verbindingen van thuis uit.
Universiteit Maastricht biedt nu in samenwerking met Nutsbedrijven Maastricht toegang tot MAASnet aan via de kabel. Daarbij geldt een aantal zeer aantrekkelijke voorwaarden. Deze dienst start in september 2000 onder de naam '' |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zit in Enschede op school, doe informatica, en vrijwel elke klasgenoot die in Enschede en omstreken woont heeft Athome, en die hebben niks geen problemen. Vooral downloaden van campus leute gaat hardstikke snel. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar zelf heb ik hier adsl en ik heb nog nooit gehad dat het eruit lag. Mesccien komt hel wel omdat ik 100 meter van de centralen zit.
|
O.K. zeg dat ik nou Chello pak.
Waar kan ik daar info over vinden of hoe kan ik me abboneren daarop? Kosten hoef ik nie te weten want dat staat toch meestal wel ergens bij die info. ![]()
||
Citaat:
http://www.chello.nl/ Had je zelf ook kunnen bedenken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|