Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
|
Wahahahaa...Et heeft nou tien messages geduurd voor jullie doorhadden dat zij gewoon winzip wou wissen...of dat mogelijk is weet ik niet, maar of je met een virus zit...nee, geloof ik niet. Ik neem aan dat jij WinME hebt en vroeger al je zip files getoond worden als mappen met een rits derond...Als je winzip installeert gaat winzip die mappen voor je openen op zijn eigen manier. Je riskeert je wel ver door in et register te prutsen ivm die mappen. Wat jij moet doen is...MET WINZIP LEREN WERKEN!!! :-D Klik gewoon op I agree. Als dat er niet staan winzip classic ofzo. Allez...veel succes ;-)
|
tja maar ik wou niet met winzip leren werken want ik wou het helemaal niet in mijn computer hebben... het zat r opeens in en ik kreeg het r niet uit.. voor zo verrre ik weet is het r nou uiit alleen kan ik nou geen enkel progamma meer openen want dan komt r te staan van: kan niet vinden blablabla...
weet jij daar ook een ant op lekkere lolbroek ![]() kuz aaf [Dit bericht is aangepast door funny-1 (28-12-2001).]
||
Citaat:
zo ff voor u to know.... ![]()
|
![]() |
Ja, doe ik ook altijd...
werkt er iets niet meer perfect, dan gewoon formatteren... d0h... ![]() misschien iemand aanspreken die je kent die een beetje verstand van computers heeft? en het lijkt me bullshit dat je geen enkel bestand meer kan openen, want iexplore.exe of netscape.exe is OOK een bestand en die kan je toch mooi wel openen.....
||
Citaat:
Of leer gewoon met winzip werken...Je kan overal gratis registratiecodes vinden... Iedereen gebruikt et bijna. Je KAN toch wel nog gewone mappen openen of niet?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
hellup wat is winzip????DRINGEND~! Aafster | 11 | 29-12-2001 22:25 |