Ik heb een Philips TV, van ongeveer 7 jaar oud ofzo (Philips 82DC2075), het is wel gewoon een zwarte plastic kast, met een grootbeeld beeldbuis. Het is een Matchline.
Nu is het zo, dat als het beeld zwart is, dat er rechts een blauwe streep komt, ik heb hier een voorbeeld
Hier zie je het vrij duidelijk.
Nu weet ik dat je dit kunt verstellen, door middel van een service menu, of iets dergelijks.
Nu kan ik d'r niks van vinden in het manual, ook niet op internet, dus ik vroeg me af of dat iemand hier meer van weet.
Het is ook zo, dat het beeld een beetje trilt, nou jah, het is eigenlijk het wit dat trilt. Als er een wit vlak op de TV staat, doet het gewoon pijn aan m'n ogen zeg maar, ik geloof dat dit af te regelen is, of klopt dit niet?
Bij monitoren valt er wel veel af te regelen, en ik denk bij deze TV ook wel, aangezien het niet een goedkope TV is.
Wie kan mij hier mee helpen?
Ik heb trouwens deze TV niet nieuw gekocht, maar 2e hands.
Hij geeft ook af en toe "error 09" in beeld, en dat doet hij nadat het beeld even uit gaat, en gelijk weer aan... Het gebeurd bijna nooit eigenlijk, maar wel af en toe. Ik weet niet of dat iemand weet wat "error 09" inhoud?