Advertentie | |
|
![]() |
|
Sja, ik zoek naar een simpele geluidskaart die een digitale uitgang heeft.. Geen gelazer met multichannel 7 kanalen of al die shit.. gewoon stereo.. en dan met een AES/EBU gebalanceerde interface naar een stand-alone D/A converter.. Maarja, waar vind je zo'n ding...
Maar zolang de D/A converters in je PC zitten is't niet echt superkwaliteit natuurlijk..
||
Citaat:
|
![]() |
|
Het geluidsverschil tussen mijn onboard C-media met optical en coax uitgang, in vergelijking met een dure kaart zoals beschreven, is welhaast nihil.
Ik zie het nut er niet in om een dure geluidskaart aan te schaffen, omdat de kwaliteit gelijk is aan je SB 64 ISA. Het enigste wat een nieuwe kaart kan bieden is misschien een optical-out en dat soort zaken. Dus ik zou zeggen dat je 250 euro voor niks betaald aan een dure geluidskaart.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik zit wel te twijfelen of ik nou een dure geluidskaart moet kopen aangezien die sb 64 gold idd erg goed is. ik heb op got zelfs van meerdere mensen gehoord die em beter vonden klinken als een sb live of audigy. optical out heb ik niets aan, dvd's kijk ik met een stand-alone dvd speler. |
![]() |
||
Citaat:
|
Als je aan een tweedehands Digi32/Pro kan komen van RME is dat een heeel leuk kaartje.. Lekker veel uitgangen, analoog/digitaal (gebalanceerd en ongebalanceerd).. En't loopt ook nog eens redelijk stabiel (is een beetje bedoeld voor de muzikant)..
Ik ben ook een project tegen gekomen om dat ding zelf te maken, maar daar was een gedeelte van offline, en daar was de Digi32 op gebaseerd :-)
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Geluidskaart] Welke is goed? aap777 | 19 | 23-03-2004 12:03 |