Advertentie | |
|
![]() |
|
Verschilt, soms ga ik 3x in de week, soms gaik een paar weken niet. Maar als ik ga, koop ik vrijwel altijd iets (Varierend van 1 tot 8 tassen
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
kleding: Wanneer ik iets leuks zie, en wanneer ik vind dat ik wel weer eens iets nieuws mag hebben.
Schoenen: wanneer ik zie dat mijn oude aan het verslijten zijn, en wanneer ik echt héle leuke zie en het geld heb, maar vaak is het maar 1 keer per jaar dat ik nieuwe schoenen koop. Merken, tja van sommige dingen vind ik het wel leuk als er een merkje op staat, zoals riemen, met een buckle, vind ik wel leuk als er dickies of vans ofzo op staat, is wel iets leuker als een lege saaie buckle. Shirtjes, het liefst geen groot opvallend logo, staat zo patserig, maar een klein merkje ergens maakt me niet zo uit. Ik let op zich niet zo heel erg op merken, maar in skatewinkels enzo hebben ze gewoon bijna alleen maar merken dus danlet ik wel op wat het is, ook omdat het dan duurder is. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik koop nieuwe kleren als ik iets nodig heb, dus eigenlijk alleen als iets zo totaal versleten is dat ik het niet meer kan dragen.
Sinds een tijdje koop ik vrijwel uitsluitend nog bij Steppin' Out, dat zijn neutrale kleren van een goede kwaliteit, en tenminste niet zo belachelijk duur als sommige andere merken. |
![]() |
|
![]() |
Ik koop wel regelmatig nieuwe kleding, ik heb namelijk een rare gewoonte dat ik, wanneer ik de stad in ga, niet met lege handen thuis wil komen
![]() Merken? Tja, van H&M (simpele shirtjes) tot Diesel en Tommy Hilfiger. Ralph Lauren is ook mooi, maar in de buurt nergens, maar dan ook nergens te krijgen ![]()
||
Citaat:
(de vrouwenlijn lag in R'dam tot vorig jaar niet eens in de Bijenkorf, en nu hebben ze daar alleen Blue Label ![]() |
![]() |
|
Als ik het geld er voor heb ga ik veel vaker de stad in en kom ik meestal wel met iets terug. Vaak ijn het maar klijne dingetjes. Grotere aankopen zoals broeken en dikke wintervesten koop ik alleen als ik ze nodig heb of als e belachelijk veel ijn afgeprijsd en ik die broek ofzow eigenlijk al heel lang wilde hebben maar hij was eigenlijk te duur.
Mja, ben best wel een koopjesjager. Struin dan ook vaak de markt af op zoek naar iets leuks. Het licht er trouwens ook wel aan wat voor een weer het is. Als het lekker weer is ben ik sowieso vaker in de stad te vinden om gewoon ergens te zitten of lekker rond te lopen.
|
Verwijderd
|
Als ik iets leuks zie en de verhouding prijs/kwaliteit/leukigheid bevalt me, dan koop ik het wel.
Ik vind het ook maar niks om iets te kopen wat je nodig hebt, want dan vind je het toch niet..dus ben ik dan altijd op zoek naar iets anders ![]() En verder ga ik niet voor bepaalde merken, dat boeit mij helemaal niet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() In de Bijenkorf in Groningen hebben ze alleen Polo Jeans Company, verder niet... Op dit moment weet ik alleen 2 winkels in A'dam waar ze het verkopen en da's weer een eindje rijden ![]()
|
Hoe vaak kopen jullie nieuwe kleren?
Hangt van m'n geld en zin af. Om de 2 weken koop ik wel een truitje ofzo, meestal koop k maar 1 ding.. Als jullie nieuwe kleren kopen, kopen jullie die dan van een bepaald merk? Nou, ik ga sowieso wel naar winkels als Inwear, mexx, esprit ed, daar kijk ik als eerste, dus daar koop ik meestal wel het meeste.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
#1740: Frederik de Saaie is koning van Pruisaain en Markies de Saaide wordt geboren Martiño | 500 | 21-11-2012 14:59 | |
De Kantine |
Nieuwe kleren! Rint | 19 | 06-07-2004 18:08 | |
Liefde & Relatie |
Complimentjes/ mening van je vriend(in) Verwijderd | 20 | 12-05-2004 15:53 | |
Lifestyle |
de grote"wat draag je nu" topic b-z | 491 | 07-06-2003 02:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Nieuwe kleren metzondernix | 7 | 02-12-2001 12:06 |