dat is echt geweldig, een dixo bouwen in een gebouw dat ergens anders voor bedoeld was. vooral een kerk of een amfi theater dat geschikt is om een goeie ambiance te creëren.
als de oude sfeer en ruimte dan maar behouden wordt kan het effect echt super zijn. maar als de ruimte zo verbouwd wordt dat het bijna niet meer terug te herkennen is, tja... ga dan een nieuw gebouw neerzetten...
voor mij is het contrast van oud gebouw met sfeer - uit hun dak gaande mensen echt de max zo'n beetje.
Vooral als het licht helemaal ontworpen naar de omgeving en daardoor regelmatig het karakter van het gebouw naar boven komt gedurende de avond/nacht. het licht zal het dan alleen maar versterken
hmm k was me even aan het voorstellen hoe ik het zou willen geloof ik
als ik ooit nog een disco ontwerp/leidt dan wordt het zeker iets waar moderne techniek/muziek gecombineerd wordt met de nostalgie en sfeer van iets ouds...
zoals; - disco in coulioure (zuid frankrijk, openlucht discotheek -> zal wel gemaakt zijn, maar heeft wel wat)
- highstreet (belgie, disco gebouwd rond een oude molen die helemaal is geintegreerd in het geheel)
en zo zijn er nog veel meer....
dat heeft toch iets meer dan een nieuw gebouw wat heel strak is en ook mooi kan zijn, maar zo'n combinatie biedt net dat beetje meer.
greetz, FoX