Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2002, 12:49
vest
vest is offline
Hallo allemaal,

Ik wilde jullie even vertellen dat er vrijdag 17 januari een heel strak feest is in Theater De Vest in Alkmaar. DJ Le Funkubine (Lowlands 2001, Noorderslag, Drum Rhythm) komt daar in een Paradiso/Melkweg productie. Alle stoelen gaan eruit en er wordt een bar geplaatst met statafels. Om 21.30 uur gaan de deuren open. Tot 02.00 uur gaat DJ Le Funkubine door. Geloof me, het is echt uniek!
Mail ff, dan kan ik je ff meer info sturen...

Tot de 17e januari!

Advertentie
Oud 19-12-2002, 13:57
luckyleo
luckyleo is offline
opzich niet verkeerd zo'n feest, maar geeft de gemeente geen toestemming ofzo om langer door te gaan, want 2 uur is natuurlijk wel een beetje vroegjes voor een goed feesie
Oud 19-12-2002, 14:08
vest
vest is offline
Tja, het is een theater hè....

Dus dan is 02.00 uur eigenlijk al heel uniek....

Maar ach, je kunt daarna natuurlijk wel mooi stappen in Alkmaar. Het theater is zo'n beetje midden in de stad, dus.....
Oud 19-12-2002, 15:36
Methuselah
Methuselah is offline
In Scandinavië hebben ze ergens 'n discotheek gemaakt in 'n kerk, en 't origineel interieur behouden naar 't schijnt... lijkt me wel cool te zijn
Oud 20-12-2002, 12:46
Maartenpaarten
Maartenpaarten is offline
Ik ben ooit in Slovenië in een oud klooster geweest dat was omgebouwd tot een grote discotheek, heel cool!!
Oud 20-12-2002, 13:04
Angerfist
Angerfist is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
In Scandinavië hebben ze ergens 'n discotheek gemaakt in 'n kerk, en 't origineel interieur behouden naar 't schijnt... lijkt me wel cool te zijn
hier in maastricht hebben we ook een dikotheek in een best grote kerk
Oud 21-12-2002, 22:45
Bram
Bram is offline
in Bodrum, Turkije is er een openluchtdiscotheek van zo'n 3 verdiepingen in een oud amfitheater. Echt cool.
Oud 22-12-2002, 11:56
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
vest schreef:
Tja, het is een theater hè....

Dus dan is 02.00 uur eigenlijk al heel uniek....

Maar ach, je kunt daarna natuurlijk wel mooi stappen in Alkmaar. Het theater is zo'n beetje midden in de stad, dus.....
dat stopt toch rond dezelfde tijd?
Oud 22-12-2002, 13:20
Verwijderd
dat is echt geweldig, een dixo bouwen in een gebouw dat ergens anders voor bedoeld was. vooral een kerk of een amfi theater dat geschikt is om een goeie ambiance te creëren.
als de oude sfeer en ruimte dan maar behouden wordt kan het effect echt super zijn. maar als de ruimte zo verbouwd wordt dat het bijna niet meer terug te herkennen is, tja... ga dan een nieuw gebouw neerzetten...
voor mij is het contrast van oud gebouw met sfeer - uit hun dak gaande mensen echt de max zo'n beetje.
Vooral als het licht helemaal ontworpen naar de omgeving en daardoor regelmatig het karakter van het gebouw naar boven komt gedurende de avond/nacht. het licht zal het dan alleen maar versterken

hmm k was me even aan het voorstellen hoe ik het zou willen geloof ik

als ik ooit nog een disco ontwerp/leidt dan wordt het zeker iets waar moderne techniek/muziek gecombineerd wordt met de nostalgie en sfeer van iets ouds...

zoals; - disco in coulioure (zuid frankrijk, openlucht discotheek -> zal wel gemaakt zijn, maar heeft wel wat)
- highstreet (belgie, disco gebouwd rond een oude molen die helemaal is geintegreerd in het geheel)

en zo zijn er nog veel meer....
dat heeft toch iets meer dan een nieuw gebouw wat heel strak is en ook mooi kan zijn, maar zo'n combinatie biedt net dat beetje meer.

greetz, FoX
Oud 24-12-2002, 13:22
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Angerfist schreef:
hier in maastricht hebben we ook een dikotheek in een best grote kerk
Amsterdam ook
Oud 24-12-2002, 14:35
Angerfist
Angerfist is offline
Citaat:
Tampert schreef:
Amsterdam ook
nightlife ?
Oud 25-12-2002, 20:07
RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
luckyleo schreef:
dat stopt toch rond dezelfde tijd?
Neej dat stopt wel een half uur a een uur later

En dan kan je altijd nog naar Exrase en Let's Get Loud.
Oud 27-12-2002, 18:47
on the moon
on the moon is offline
ik heb laatst met school een rondleiding gehad in het concertgebouw, en daar vertelde ze dat ze ook daar wel eens alle stoelen hadden verwijderd en een discofeest hadden gegeven! jammer dat ik daar niet was, maar het is volgens mij ook al een tijdje geleden!
Oud 06-01-2003, 08:42
vest
vest is offline
Kortom....

gewoon gaan de 17e!

Advertentie

Regels voor berichten