Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2003, 14:47
nattyster
nattyster is offline
We krijgen over ongeveer anderhalve week een puppy uit Schotland. Mijn ouders gaan dit weekend kijken bij de pup die we hebben uitgezocht op de foto's die we toegestuurt kregen. Het is een Great Japanese Dog, een mannetje en we gaan hem Laska noemen. Ik kan niet wachten tot ie aankomt.

Zo dat moest ik gewon ff kwijt!

Okay *-MissEvil-*, speciaal voor jou zet ik er een vraag bij:
Wie weet er nog speeltjes voor een hond van 50 cm grot die die niet kapot trekt?

Laatst gewijzigd op 23-01-2003 om 15:20.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2003, 15:33
murwari
murwari is offline
Door toevoeging van de vraagstelling mag deze openblijven, ik heb wel even je titel gewijzigd.
Oud 23-01-2003, 17:15
r3nske
r3nske is offline
Haha, ontzettende goede vraag!!! Mijn hondje bijt echt alles kapot! Het enige dat hij nog over heeft van zijn 'puppy'-tijd (en dat is nog niet zo heel lang gelden) is een soort gevlochten touw... Bij de dierenzaak gekocht, maar balletjes waar brokjes uitvallen, tennisballetjes, knuffels enz. zijn allemaal al in de vuilnisbak beland!!! Succes!!!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 17:23
MissEvil
MissEvil is offline
Citaat:
nattyster schreef:
We krijgen over ongeveer anderhalve week een puppy uit Schotland. Mijn ouders gaan dit weekend kijken bij de pup die we hebben uitgezocht op de foto's die we toegestuurt kregen. Het is een Great Japanese Dog, een mannetje en we gaan hem Laska noemen. Ik kan niet wachten tot ie aankomt.

Zo dat moest ik gewon ff kwijt!

Okay *-MissEvil-*, speciaal voor jou zet ik er een vraag bij:
Wie weet er nog speeltjes voor een hond van 50 cm grot die die niet kapot trekt?
ik heb mijn post al verwijderd..
Van mij hoeft er geen vraag bij, ik zei het alleen maar even omdat die anders dicht ging..
Oud 23-01-2003, 17:24
r3nske
r3nske is offline
Oh sorry!!! Ik schaam me diep... Naja, in ieder geval veel geluk en sterkte (dat laatste zal je nodig hebben samen met veel geduld en doorzettingsvermogen )!!!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 13:29
Aardappeltje
Aardappeltje is offline
Onze hond maakt dus ook alles kapot, maar een aantal speeltjes, zijn wel sloop bestendig. Je heb inderdaad van die ingevlochten touwen (al kunnen ook die heel makkelijk doormidden, als je maar wilt!!) Verder heeft die van ons ook zo'n rubber kip, en die blijven echt heel erg goed heel!! Daar kunnen zelfs die puppytandjes niet doorheen. En misschien nog zo'n andfer rubber speeltje??/
Oud 24-01-2003, 21:58
r3nske
r3nske is offline
Goed idee, zal eens kijken in de dierenwinkel... Ja, ze krijgen echt alles kapot. Bij ons in huis is niets veilig, ik snap er niets van! Ze krijgt genoeg aandacht en zelfs van die vieze, stinkende kluifjes en varkensstaartjes... Maar ja, mijn schoenen, sloffen, schoolboeken zijn volgens haar lekkerder !!!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 13:09
duifeltje
duifeltje is offline
gewoon een grote oude lap waar ie lekker aan kan hangen en z'n tandjes uitbroberen.
als ik jou was zou ik niet te snel dure piepdingetjes uit de dierenwinkel kopen want die zijn zo kapot!
Oud 25-01-2003, 13:11
duifeltje
duifeltje is offline
owjah, een ingevlochte touw is oo niks want toen wij en pup hadden lagen er binnen de kortste keren overal kleine stukjes touw op de grond.
Oud 25-01-2003, 13:20
Verwijderd
zo'n vlecht is ons wel heel goed bevallen.
onze heeft er in 4 jaar ondertussen wel 6 versleten of kwijt gemaakt en heeft er nu nog 1 .

verder doen tennisballetjes het heel leuk maar die raak je ook best snel kwijt en natuurlijk een oude voetbal
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 16:50
ssjpan
ssjpan is offline
Onze hond bijt bijna alles kapot, maar tennis balletjes doen het nog wel goed, alleen moet steeds onder de bank kruipen, want daar rolt ie steeds onder.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 17:18
AlopiA
AlopiA is offline
je kunt van een oude spijkerbroek de pijpen afknippen, vinden ze waarschijnlijk helemaal geweldig, onze hond in elk geval wel,

je kunt een tennisbal in een oude sok stoppen, en daaroverheen nog een sok, bijten ze uiteindelijk wel kapot, maar vinden ze wel leuk!

De speeltjes van mac donalds, die knuffeltjes, verassend sterk, ook leuk!

zo'n gevlochten touw, kun je kopen in de dierenwinkel.
Oud 25-01-2003, 21:45
r3nske
r3nske is offline
Het gevlochten touw is bij ons ook nog steeds heel (afkloppen )... Maar goed, ja tennisballetjes doen het uiteraard goed, die bijt ze ook niet zo snel kapot... Een voetbal heb ik ook al geprobeerd maar die is binnen een paar minuten lek... Kleine balletjes komen inderdaad snel onder meubelstukken terecht maar daar heeft mijn dametje geen problemen mee; ze verschuift de bank moeiteloos ! Oke, meestal niet om te lachen als je thuiskomt en het is weer een puinhoop maar je moet toegeven dat weinig andere honden het haar na doen!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 11:42
freakieflower
freakieflower is offline
Mijn hond is helemaal gek van die kleine piep beesten..vooral egeltjes doen het goed
Oud 26-01-2003, 12:05
murwari
murwari is offline
Je hebt zo van die eetbare speeltjes, misschien hebben ze dat ook voor pups?
Oud 26-01-2003, 14:49
Verwijderd
Citaat:
r3nske schreef:
Een voetbal heb ik ook al geprobeerd maar die is binnen een paar minuten lek...
Gelukkig vinden sommige honden het juist heel leuk om met een lekke voetbal te spelen.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 14:19
r3nske
r3nske is offline
Ja hoor, inderdaad. Spelen doet ze er nog wel mee, maar de lol is natuurlijk niet meer zo groot als een bal niet kan rollen!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 17:39
TeSs@1986
TeSs@1986 is offline
Onze hond heeft ook altijd die gevlochten touwen, maar je moet wel op passen dat er aan die zijkant niet allemaal van die draadjes uitstekken, want die trekken ze er uit. Ze kunnen daar in stikken. Onze hond had ze regelmatig in haar keel.

oppassen dus

Groetjes Tessa
Reageren

Regels voor berichten