Advertentie | |
|
![]() |
|
Onze hond maakt dus ook alles kapot, maar een aantal speeltjes, zijn wel sloop bestendig. Je heb inderdaad van die ingevlochten touwen (al kunnen ook die heel makkelijk doormidden, als je maar wilt!!) Verder heeft die van ons ook zo'n rubber kip, en die blijven echt heel erg goed heel!! Daar kunnen zelfs die puppytandjes niet doorheen. En misschien nog zo'n andfer rubber speeltje??/
|
Goed idee, zal eens kijken in de dierenwinkel... Ja, ze krijgen echt alles kapot. Bij ons in huis is niets veilig, ik snap er niets van! Ze krijgt genoeg aandacht en zelfs van die vieze, stinkende kluifjes en varkensstaartjes... Maar ja, mijn schoenen, sloffen, schoolboeken zijn volgens haar lekkerder
![]() |
![]() |
|
je kunt van een oude spijkerbroek de pijpen afknippen, vinden ze waarschijnlijk helemaal geweldig, onze hond in elk geval wel,
je kunt een tennisbal in een oude sok stoppen, en daaroverheen nog een sok, bijten ze uiteindelijk wel kapot, maar vinden ze wel leuk! De speeltjes van mac donalds, die knuffeltjes, verassend sterk, ook leuk! zo'n gevlochten touw, kun je kopen in de dierenwinkel.
|
Het gevlochten touw is bij ons ook nog steeds heel (afkloppen
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Onze hond heeft ook altijd die gevlochten touwen, maar je moet wel op passen dat er aan die zijkant niet allemaal van die draadjes uitstekken, want die trekken ze er uit. Ze kunnen daar in stikken. Onze hond had ze regelmatig in haar keel.
oppassen dus Groetjes Tessa
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
'Haj zeehondje! Wat heb jij een mooie pels, die wil ik wel hebben!' Dark Psycho | 89 | 18-04-2004 21:05 |