Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2002, 20:00
Verwijderd
1

Laatst gewijzigd op 01-01-2013 om 20:53.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-12-2002, 20:41
de goeie fee
de goeie fee is offline
mjah... ik ben 17 en mag helemaal NIET... (niet dat ik een vriend heb, maar da doe er ook ff nie toe ), en kgeloof niet dat het bij een ex het geval was dat het wel mocht...niet bij hem, niet bij mij. Ik denk niet dat ze ouderwets zijn; ze weten het toch dat het gebeurt, maar willen het niet onder ogen zien. Misschien kan je als argument aanhalen dat het toch, willens nillens, gebeurt en dat jullie gewoon lekker bij elkaar willen slapen, beetje genegenheid in deze tijden van vrede en warmte. *had vandaag mondeling godsdienst *
Enfin, er zijn massa's topics over die het waarschijnlijk véél beter kunnen uitleggen dan ik
Oud 17-12-2002, 20:45
Verwijderd
bij mij was t al vrij vroeg na een maand hooguit, toen ze wisten dat we t deden eigelijk.
Zijn ouders moest ik een half jaar bij zijn zusje of op t logeerkamer slapen,of als er iemand bij der zusje sliep toen mocht t ineens wel nu mag t altijd.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 21:01
Ellun
Ellun is offline
Na precies een jaar mochten we bij elkaar blijven slapen op 1 kamer.
Oud 17-12-2002, 21:07
Verwijderd
Bij mij is het zo dat mijn vriend en ik nogal ver bij elkaar vandaan wonen...
Toen hij het weekend kwam (we hadden nog nix) bleef hij dus gewoon slapen... Die middag heeft hij toen 'verkering' gevraagd.. of iig was het duidelijk dat we wat hadden..
Het was de bedoeling dat hij op de logeerkamer zou slapen, me moeder en ik hadden die nog helemaal opgeknapt voor dattie kwam enzo.. Maar ja het liep allemaal anders en we hebben dus samen in mijn bed geslapen. Me moeder werd er niet kwaad om... er was ook nix gebeurd daar niet van. Ze vind dat ik zelf die verantwoordelijkheid moet dragen en zij kan er alleen maar raad bij geven.. Ze denkt ook dat juist dat verbieden het tegenovergestelde effect heeft..
Bij mijn vriend mochten we ook meteen in hetzelfde bed slapen..
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 21:10
Evilqueen
Evilqueen is offline
We sliepen de vanaf dag 1 bij elkaar.. alleen was dat achter de rug van onze ouders om haha. Officieel na 3 maanden. Mijn ouders vonden dat geen enkel probleem, zijn ouders een beetje. Ik ben 17 en hij is 19.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 21:14
Verwijderd
Na 2 ontmoetingen, omdat hij ver weg woont en mijn moeder het zo zielig vond dat hij elke keer na 1 dagje weer weg moest.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 21:34
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Opvallend dat veel ouders van de meisjes het wel goed vinden terwijl de ouders van de jongens er problemen mee hebben. Je zou denken dat ouders een dochter meer willen beschermen tegen de razende hormonen van jongens, maar blijkbaar is dat niet zo..

Van mijn ouders mag het, van haar ouders niet, ook niet bij mij. Helaas...
Oud 17-12-2002, 22:10
NecroDopey
NecroDopey is offline
Ik 18, zij 17 --> Dezelfde week dat het aan was, beide ouders geen probs

Ik 19, zij 16 --> Nooit bij haar gelogeerd, maar zij zowat altijd bij mij. Had daar altijd mogen slapen van der ouders, maar om de een of andere reden nooit van gekomen, waarschijnlijk omdat we vlak bij elkaar wonen en 2 persoonsbed ligt prettiger.

Ik 20, zij 15 --> Bij haar keertje gelogeerd en zij bij mij, maar gaat bij lange na niet zo soepel als dat het met andere twee vriendinnen ging, omdat der ouders nogal moeilijk doen
Oud 17-12-2002, 22:44
kandyrat
kandyrat is offline
wees blij dat je bij elkaar mag slapen....

mijn ouders zijn zo ouderwets dat dàt niet eens mag....

ook niet eens met oud en nieuw...
Oud 18-12-2002, 00:48
Verwijderd
Zij heeft een kamer.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 01:17
Nanaki
Nanaki is offline
Citaat:
NecroDopey schreef:
Ik 18, zij 17 --> Dezelfde week dat het aan was, beide ouders geen probs

Ik 19, zij 16 --> Nooit bij haar gelogeerd, maar zij zowat altijd bij mij. Had daar altijd mogen slapen van der ouders, maar om de een of andere reden nooit van gekomen, waarschijnlijk omdat we vlak bij elkaar wonen en 2 persoonsbed ligt prettiger.

Ik 20, zij 15 --> Bij haar keertje gelogeerd en zij bij mij, maar gaat bij lange na niet zo soepel als dat het met andere twee vriendinnen ging, omdat der ouders nogal moeilijk doen
Damn, ik zie nu het logische verband pas Jasper mag wel oppassen met Iris

volgende in het rijtje : 21, 14?
Oud 18-12-2002, 01:56
Verwijderd
maand...en schtijf ns gewoon zwart
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 06:34
Verwijderd
wij zijn allebei 16 en we mogen nog nie bij elkaar slapen bij mij thuis. we hebbe al 19 maanden..
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 07:48
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
Zazana85 schreef:
Mogen jullie met jullie vriend/vriendin op een kamer slapen? Vanaf hoelang na het begin van de relatie? En hoe oud zijn jullie? Ik mag van mijn ouders gewoon vanaf het begin van de relatie met mijn vriend op een kamer slapen maar van zijn ouders mag het niet! Dus nu gaat het echt heel dom! We slapen wel op dezelfde kamer als we bij mij zijn en niet als we bij hem slapen. Ik vind het echt achterlijk, we hebben nu al een halfjaar en trouwens "als we wat willen doen" , waar die ouders bang voor zijn, gebeurt het toch wel, dat kan je zo niet tegenhouden. Mijn vriend is 18 en ik 17, ik vind het echt ouderwets! Wat is jullie mening en die van jullie en zijnhaar ouders?
euhhhh...ikke woont ondertussen met vriendjuh samen

ongeveer na 2 maand begin relatie.

18 en 17 en dan mag het niet??? Jullie moeten maares serieus met die ouders gaan praten volgens mij. Hmmm.... ik zou niet precies weten wat je tegen ze moet zeggen maar maak ze op het een of andere manier duidelijk dat jullie allebei oud genoeg zijn (je vriend is meerderjarig) en zelf genoeg verantwoordelijkheid hebben om dat te doen.

succes!
Oud 18-12-2002, 07:48
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
Iotje schreef:
euhhhh...ikke woont ondertussen met vriendjuh samen

ikke is 17 en vriendjuh is 19

ongeveer na 2 maand begin relatie.

18 en 17 en dan mag het niet??? Jullie moeten maares serieus met die ouders gaan praten volgens mij. Hmmm.... ik zou niet precies weten wat je tegen ze moet zeggen maar maak ze op het een of andere manier duidelijk dat jullie allebei oud genoeg zijn (je vriend is meerderjarig) en zelf genoeg verantwoordelijkheid hebben om dat te doen.

succes!
Oud 18-12-2002, 07:50
Hukkie
Hukkie is offline
Mogen jullie met jullie vriend/vriendin op een kamer slapen?
>> Ja

Vanaf hoelang na het begin van de relatie?
>> Met mn vorige vriend duurde dat meer dan een half jaar. Met mijn huidige vriend vanaf ongeveer 3 weken, ik weet niet of het een kwestie van mogen was, zijn moeder ging er gewoon vanuit dat we bij elkaar gingen slapen. Dat was de eerste keer dat we echt bij elkaar 'logeerden' zeg maar.

En hoe oud zijn jullie?
>> Ik 18 en hij bijna 18.

Wat is jullie mening en die van jullie en zijnhaar ouders?
>> Tja je kunt het dom vinden, maar ik vind eigenlijk wel dat je dat moet kunnen respecteren. Mijn ouders zijn daar ook niet zo makkelijk mee en vonden het heel onwennig, volgens mij nog steeds wel. Maar ik denk dat het ermee te maken heeft dat ze gewend zijn een zeker macht uit te oefenen op mij. Ze zijn altijd gewend geweest dat ik een braaf meisje was die goed luisterde naar haar ouders en nu lig ik opeens met een jongen in bed.
Zijn ouders zijn daar echt supermakkelijk in.
Oud 18-12-2002, 12:20
NecroDopey
NecroDopey is offline
Citaat:
Nanaki schreef:
Damn, ik zie nu het logische verband pas Jasper mag wel oppassen met Iris

volgende in het rijtje : 21, 14?
Grmbl Iedereen heeft die grap al gemaakt Dat krijg je als je zo weinig op irc zit

Zijn nog paar verbanden, Mavo-Havo-Vwo en Extrovert-ertussen in-introvert

Mocht er ooit een vierde komen wordt dat echt een eng meisje
Oud 18-12-2002, 12:51
Verwijderd
na 2 dagen
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 14:17
Verwijderd
Ehm.. de derde keer dat we elkaar zagen bleef hij slapen, dat was mijn moeders idee. Ze had een matras op mijn kamer gelegd, netjes opgemaakt enzo.. Hij sliep dus bij mij en niet op de logeerkamer Ik ben die nacht lekker bij hem gekropen trouwens
En tja, de keer erna heeft ze het matras er nog neergelegd, daarna niet meer
Mijn vader was het er geloof ik niet helemaal mee eens, maar hij verbood me niets ofzo... Hij accepteerde gewoon mijn keuze, zoals hij altijd doet, wanneer het een beetje een acceptabele keuze is dus
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 15:37
Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
NecroDopey schreef:
Je durfde niet bij me te slapen... Dat mag je ook zeggen Ook al had ik een 3 persoonsbed en woonde ik in groningen dan nog
*kuz*

Laatst gewijzigd op 18-12-2002 om 15:41.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 16:05
Verwijderd
Ik wou het gewoon, maar m'n moeder was er niet echt blij mee
Maar de eerste keer dat m'n ex hier kwam slapen was na een maand ofzo, en toen moest ie op de logeerkamer
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 16:19
Herrie
Herrie is offline
1e dag Ze woont op zichzelf Morgen komt ze voor het eerst bij mij (woont in't buitenland vandaar) en ze mag ook meteen op m'n kamer slapen van m'n ma

Ik ben 20 en zij is 19
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 17:08
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
(Li)
Hij komt zaterdag voor het eerst slapen nu na 2 maanden. Ik ben 16 en hij is 18, moet dus prima kunnen
M'n moeder is beetje ouderwets, maar m'n vader vond het gelijk allemaal prima. Mijn ouders weten ook wel dat als je wat wilt doen met elkaar, dat het tóch wel gebeurt, maakt niet uit of je dan wel of niet bij elkaar slaapt.

Ik heb m'n moeder beetje omgepraat met vragen zoals: ja maar waarom mag het niet? Waar ben je zo bang voor?? (alsof ik zelf het antwoord niet wist) Het heeft in ieder geval wel geholpen!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 18:02
Muizzz
Muizzz is offline
Met ex: na een half jaar of 7 maanden, mijn moeder is niet zo makkelijk in die dingen.
Met huidig vriendje: na twee weken.
(hij lag in de logeerkamer in een tweepersoonsbed, en ik ook)
Oud 18-12-2002, 21:25
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Uhm het is 1x gebeurd na een maand, mijn ouders waren een weekend weg en we hebben in hun bed geslapen... Ze wisten er nix van... Maar na 5 maanden mocht t nog niet... en nu is t uit, zou dat de reden zijn geweest...
Oud 18-12-2002, 21:27
a new noise
a new noise is offline
Kben 18 en verstandig genoeg, dus als ze te lang weigeren ga ik gewoon volwassen in discussie. Er moet toch wat te regelen zijn.
Oud 18-12-2002, 21:30
Verwijderd
We hadden nog niks, toen sliepen we al in één bed. Hij aan de ene kant, ik aan de andere kant (twee bedden die tegen elkaar aan stonden). Toen we wat hadden sliepen we in het zelfde bed, alleen dan aan dezelfde kant. Het mocht ook van m'n ouders; ik woon op mezelf. Ik was toen 19 oid en hij 21 dan.

Ook met 'exen' was het nooit een probleem, dat is mijn beslissing, niet die van mijn ouders (gelukkig denken ze er zo over).
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 21:40
ieyor
ieyor is offline
t mag (nog) niet
maar laatst viel ik *per ongeluk* bij hem in bed in slaap toen hij hier was. daarna begon mn moeder zon verhaal over dat ze wel wist dat t nie alleen snachts hoefde te gebeuren enzow, was nie boos ofzow over dat ik bij hem had geslapen (was ze bij mn vorige vriend wel en dat was echt per ongeluk ) naja, volgende keer als ie komt slapen s voorzichtig vragen of t mag...
(en wrom zou t niet mogen? t 2 persoons logeerbed staat bij mn broertje op de kamer dus er KAN niet eens wat gebeuren want hij ligt ernaast en zijn kamer is naast die van mn ouders) ach en als t niet mag... jammer dan, dan wachten we wel
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 16:00
Verwijderd
Eigenlijk vanaf het beginste begin.. Het mocht al vanaf de eerste keer bij mn eerste vriendje.. gewoon in hetzelfde bed
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 18:05
Billy_bob
Billy_bob is offline
Nog nooit! Na 1 jaar Leuk he!
Oud 19-12-2002, 18:19
tush
tush is offline
Citaat:
benchMarc schreef:
Wat een bullshit. Je bent toch geen kleuter meer of wel? Wat voor ouders zijn dat?
hij mag niet eens op m'n kamer komen...
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 18:26
tush
tush is offline
Citaat:
benchMarc schreef:
Reply dan niet, jullie wonen 250km van elkaar af... Moet ik zoiets serieus nemen?
250km...toch niet
waar haal je dat???
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 19:21
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
nou, k had vorig jaar een vriend, k was toen 15 en na 3 maanden mochten we bij elkaar op de kamer slapen.
mijn moeder doet daar niet moeilijk over. ik was 14,5 toen ik al aan de pil ging (niet dat ik daar ook gebruik van heb gemaakt, in tegendeel zelfs) en snapt ook wel dat verbieden geen zin heeft (gelukkig!). ze weet dan ook wel dat ik niet met iedereen, door haar "vrijlatig", het bed in duik

Laatst gewijzigd op 20-12-2002 om 19:10.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 20:04
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
terror koe schreef:
Hij heeft een eigen huis. Best handig
VUILEEEEEEE SLETTTTTT
Oud 19-12-2002, 20:16
Unexplained
Unexplained is offline
Ik woon op mezelf...geen restricties dus
Oud 19-12-2002, 21:37
3rd Rock
3rd Rock is offline
ze mocht bij mij al de 2e keer dat ze kwam blijven slapen: niet gevraagd maar gewoon gezegd: ehm, ze blijft slapen. nooit problemen mee gehad, maar ja, ik was 19 en zij 21. bij haar ouders mochten we meteen blijven slapen, maar ja, die woonden vele km's van haar appartement
Oud 19-12-2002, 21:43
tush
tush is offline
Citaat:
benchMarc schreef:
Van 's-Gravenhage NL
Naar Mechelen NL
Afstand 247,5 km.
Reisduur 02:30

Zo goed?
schitterend...
alleen is die jongen mijn vriend niet...
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 13:31
tush
tush is offline
Citaat:
benchMarc schreef:
Zo zeg jij het wel. Ik quote Billy_bob. Dan pak jij mijn reactie en reageert met: "Hij mag niet eens op m'n kamer komen". Dan verwacht ik dat jij hem dus kent. Lees zelf nog es terug
door jou reactie te quoten wou ik reageren op het feit dat jij zei van 'wat voor ouders zijn dat'
ik bedoelde met mijn reactie, dat als je dat al erg vindt, je je maar eens in mijn plaats moet stellen
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 13:39
Brigitte
Brigitte is offline
Na twee weken en dat kwam eigelijk door stom toeval.
Hij bracht mij thuis op de fiets terwijl het keihard regende.
Er reed een vrachtwagen voorbij die ons echt zeiknat maakte, en toen vonden mijn ouders het wel erg zielig als hij zeiknat nog weer terug naar huis moest fietsen.
Oud 21-12-2002, 13:45
Verwijderd
na 2 maanden omdat we een filmpje gingen zien bij hem thuis ( toevallig waren zijn ouders er niet ) en het ging nogal laat worden dus na veelzagen mocht ik blijven slapen .

Hij mag bij ons nu slapen sinds dan maar van zijn ouders niet ,maar hij glipt nu soms tegen 01.00 naar buiten om bij mij te slapen en dan tegen 08.30 terug naar huis binnenglippen (na 8 maanden is hij nogaltijd niet betrapt ! )

-xxx-
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 12:19
prulleke
prulleke is offline
komende vrijdag (morgen) hebben we vier maanden iets, en afgelopen zondag, maandag en dinsdagnacht heeft ie hier geslapen. Gewoon op een matras naast mijn bed......was hartstikke gezellig, en makkelijker omdat hij niet 's nachts laat nog naar huis moest fietsen
Oud 26-12-2002, 12:46
David
David is offline
ik sliep na het 2e afspraakje al bij m,n vriendin ..

alleen slapen he !

maar wij kenden elkaar al , dus dat scheelt denk ik wel een beetje
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 14:08
sicilion
sicilion is offline
euhmm kging er bestwel vanuit dat hij gewoon bij mij mocht slapen maar toen puntje bij paaltje kwam viel dat tegen! iig kwas maar 14 en kreeg me ouders toch zover! goede eerste indruk ofzo
Oud 26-12-2002, 22:16
LiEvVmEiSjUh87
LiEvVmEiSjUh87 is offline
mocht meteen want mijn ouders vonden hem heel aardig! en ze hadden er geen problemen mee ze zeiden, beter dat je het zelf uitvind en veilig doet dan ergens anders zonder ons erbij...!!
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 18:11
very drunk driver
very drunk driver is offline
ik heb nou al 14 maanden met haar maar als ik pas 1.5 jaar met haar heb mag ik op een kamer slapen ik vind het echt zo'n onzin ze gaan moeilijk zitten doen

mag ze met ons mee op vakantie en dan moet ze een eige tent en dan gaat het natuulijk niet door omdat ze geen tent heeft
Oud 27-12-2002, 19:06
skaapie
skaapie is offline
bij ons is het zo dat ik wel bij hem op de kamer mag slapen, maar hij mag niet bij mij slapen! dus ja...
ik ben zelf 17 en hij is 19
en we hebben meer dan 8 maand verkering
Oud 27-12-2002, 19:08
Buttercup
Buttercup is offline
Ik heb nu bijna 7 maanden wat met mijn vriend...
We sliepen van de week voor het eerst bij elkaar op de kamer Was ook gelijk de eerste keer dat we bij elkaar bleven slapen.
Oud 28-12-2002, 08:05
Soezen
Soezen is offline
Wij mogen nu al bij elkaar slapen..we heben 5 maanden iets en hij is 18 en ik 16..mijn en zijn ouders maken er niet zoon probleem van..
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 02:23
Verwijderd
mjah
ouders zijn wat dat betreft niet echt slim hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten