Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ongeveer na 2 maand begin relatie. 18 en 17 ![]() ![]() succes! ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Mogen jullie met jullie vriend/vriendin op een kamer slapen?
>> Ja ![]() Vanaf hoelang na het begin van de relatie? >> Met mn vorige vriend duurde dat meer dan een half jaar. Met mijn huidige vriend vanaf ongeveer 3 weken, ik weet niet of het een kwestie van mogen was, zijn moeder ging er gewoon vanuit dat we bij elkaar gingen slapen. Dat was de eerste keer dat we echt bij elkaar 'logeerden' zeg maar. En hoe oud zijn jullie? >> Ik 18 en hij bijna 18. Wat is jullie mening en die van jullie en zijnhaar ouders? >> Tja je kunt het dom vinden, maar ik vind eigenlijk wel dat je dat moet kunnen respecteren. Mijn ouders zijn daar ook niet zo makkelijk mee en vonden het heel onwennig, volgens mij nog steeds wel. Maar ik denk dat het ermee te maken heeft dat ze gewend zijn een zeker macht uit te oefenen op mij. Ze zijn altijd gewend geweest dat ik een braaf meisje was die goed luisterde naar haar ouders en nu lig ik opeens met een jongen in bed. Zijn ouders zijn daar echt supermakkelijk in.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Zijn nog paar verbanden, Mavo-Havo-Vwo en Extrovert-ertussen in-introvert Mocht er ooit een vierde komen wordt dat echt een eng meisje ![]()
|
Verwijderd
|
Ehm.. de derde keer dat we elkaar zagen bleef hij slapen, dat was mijn moeders idee. Ze had een matras op mijn kamer gelegd, netjes opgemaakt enzo.. Hij sliep dus bij mij en niet op de logeerkamer
![]() ![]() En tja, de keer erna heeft ze het matras er nog neergelegd, daarna niet meer ![]() Mijn vader was het er geloof ik niet helemaal mee eens, maar hij verbood me niets ofzo... Hij accepteerde gewoon mijn keuze, zoals hij altijd doet, wanneer het een beetje een acceptabele keuze is dus ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() *kuz* Laatst gewijzigd op 18-12-2002 om 15:41. |
![]() |
|
(Li)
Hij komt zaterdag voor het eerst slapen nu na 2 maanden. Ik ben 16 en hij is 18, moet dus prima kunnen ![]() M'n moeder is beetje ouderwets, maar m'n vader vond het gelijk allemaal prima. Mijn ouders weten ook wel dat als je wat wilt doen met elkaar, dat het tóch wel gebeurt, maakt niet uit of je dan wel of niet bij elkaar slaapt. Ik heb m'n moeder beetje omgepraat met vragen zoals: ja maar waarom mag het niet? Waar ben je zo bang voor?? (alsof ik zelf het antwoord niet wist ![]() |
![]() |
|
Uhm het is 1x gebeurd na een maand, mijn ouders waren een weekend weg en we hebben in hun bed geslapen... Ze wisten er nix van... Maar na 5 maanden mocht t nog niet... en nu is t uit, zou dat de reden zijn geweest...
![]()
|
Verwijderd
|
We hadden nog niks, toen sliepen we al in één bed.
![]() ![]() ![]() Ook met 'exen' was het nooit een probleem, dat is mijn beslissing, niet die van mijn ouders (gelukkig denken ze er zo over). |
![]() |
|
t mag (nog) niet
maar laatst viel ik *per ongeluk* bij hem in bed in slaap toen hij hier was. daarna begon mn moeder zon verhaal over dat ze wel wist dat t nie alleen snachts hoefde te gebeuren enzow, was nie boos ofzow over dat ik bij hem had geslapen ![]() ![]() (en wrom zou t niet mogen? t 2 persoons logeerbed staat bij mn broertje op de kamer dus er KAN niet eens wat gebeuren want hij ligt ernaast en zijn kamer is naast die van mn ouders) ach en als t niet mag... jammer dan, dan wachten we wel ![]() |
![]() |
|
![]() |
nou, k had vorig jaar een vriend, k was toen 15 en na 3 maanden mochten we bij elkaar op de kamer slapen.
mijn moeder doet daar niet moeilijk over. ik was 14,5 toen ik al aan de pil ging (niet dat ik daar ook gebruik van heb gemaakt, in tegendeel zelfs) en snapt ook wel dat verbieden geen zin heeft (gelukkig!). ze weet dan ook wel dat ik niet met iedereen, door haar "vrijlatig", het bed in duik ![]() Laatst gewijzigd op 20-12-2002 om 19:10. |
![]() |
|
ze mocht bij mij al de 2e keer dat ze kwam blijven slapen: niet gevraagd maar gewoon gezegd: ehm, ze blijft slapen. nooit problemen mee gehad, maar ja, ik was 19 en zij 21. bij haar ouders mochten we meteen blijven slapen, maar ja, die woonden vele km's van haar appartement
||
![]() |
Citaat:
ik bedoelde met mijn reactie, dat als je dat al erg vindt, je je maar eens in mijn plaats moet stellen |
![]() |
|
![]() |
Na twee weken en dat kwam eigelijk door stom toeval.
Hij bracht mij thuis op de fiets terwijl het keihard regende. Er reed een vrachtwagen voorbij die ons echt zeiknat maakte, en toen vonden mijn ouders het wel erg zielig als hij zeiknat nog weer terug naar huis moest fietsen.
|
Verwijderd
|
na 2 maanden omdat we een filmpje gingen zien bij hem thuis ( toevallig waren zijn ouders er niet ) en het ging nogal laat worden dus na veelzagen mocht ik blijven slapen .
Hij mag bij ons nu slapen sinds dan maar van zijn ouders niet ,maar hij glipt nu soms tegen 01.00 naar buiten om bij mij te slapen en dan tegen 08.30 terug naar huis binnenglippen (na 8 maanden is hij nogaltijd niet betrapt ! ) -xxx- |
![]() |
|
![]() |
komende vrijdag (morgen) hebben we vier maanden iets, en afgelopen zondag, maandag en dinsdagnacht heeft ie hier geslapen. Gewoon op een matras naast mijn bed......was hartstikke gezellig, en makkelijker omdat hij niet 's nachts laat nog naar huis moest fietsen
|
euhmm kging er bestwel vanuit dat hij gewoon bij mij mocht slapen maar toen puntje bij paaltje kwam viel dat tegen! iig kwas maar 14 en kreeg me ouders toch zover! goede eerste indruk ofzo
![]()
|
ik heb nou al 14 maanden met haar maar als ik pas 1.5 jaar met haar heb mag ik op een kamer slapen ik vind het echt zo'n onzin ze gaan moeilijk zitten doen
mag ze met ons mee op vakantie en dan moet ze een eige tent en dan gaat het natuulijk niet door omdat ze geen tent heeft
|
![]() |
Ik heb nu bijna 7 maanden wat met mijn vriend...
We sliepen van de week voor het eerst bij elkaar op de kamer ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheid [vernieuwd] tiram | 45 | 12-05-2004 15:02 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
ARTistiek |
Eerste hoofdstukken van wat een boek moet worden Poziomka | 2 | 16-07-2002 17:31 |