Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2002, 20:14
Verwijderd
ik heb dus tips nodig zodat ik mijn moeder omgelult krijg zodat ik toch een piercing mag.

Eerst zei ze van wel,nu mag het niet meer,ik denk dat ze t zei omdat ik t toch neit zou durven(angst voor naalden) maar nu ben ik zover dat ik durf na anderhalf jaar,en nu mag het niet

dus heeft iemand tips?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 21:04
madasun
wat voor piercing? ik denk dat dat nogal wat uitmaakt eigenlijk.
Ik heb een neuspiercing, waar mn moeder eerst heel moeilijk over deed, maar ik heb haar uitgelegd dat ik nu al een half jaar erover aan het denken was, dus echt wel de voor- en nadelen ervan wist. Ook vertelde ik haar dat ik niet van plan was een ringetje te nemen, of iets anders 'opvallend' (wat ik achteraf misschien toch nog wel wil ). Mijn moeder zei: "ik zeg niet dat het niet mag, maar ik wil het liever niet" en toen heb ik het eigenlijk gewoon gedaan (toen ze er niet was.. maar ze wist het wel) en nu vindt ze het zelfs leuk staan

Succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 21:06
PV
PV is offline
leg uit dat het hetzelfde principe is als een oorbel, waar ze hoogstwaarschijnlijk niet moeilijk over zal doen/doet omdat dat toevallig meer geaccepteerd is.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 21:09
Verwijderd
ik wil een navelpiercing,staafje met een steentje,ik heb er met mijn moeder niet echt over kunnen praten
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 21:26
[DFU]DutchGirllie
[DFU]DutchGirllie is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
ik wil een navelpiercing,staafje met een steentje,ik heb er met mijn moeder niet echt over kunnen praten

het staat leuk in de zomer

het doet echt niet pijn

(tis vervelend met broeken, dit overigens niet zeggen tegen je moeder )

het is mooi als je er de buik voor hebt (heb hem laten zetten toen ik nog niet zo dik was, nou zie je hem bijna niet meer )

jij kent je moeder.. gewoon zeggen: ik betaal het, ik moet er mee rondlopen, jij hoeft de pijn niet te voelen, klaar.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 21:29
Verwijderd
mjah,ik vind dat als ik sta niet zo'n dikke buik heb maar als ik zit wel,maar ik ga aan sport doen moet ik van mijn moeder,en dan is t je mag 6 weken niet zwemmen(mag ik sowieso niet)

en dat zelf betalen moet wel,en dat van de broek is te doen zodra t genezen is hoorde ik,en ik vind een staafje dus ook heel mooi!

ik wil t nu al allemaal zelf doen als ik t niet mag,doordrammer he
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 10:26
Choke
Choke is offline
Citaat:
[DFU]DutchGirllie schreef:

jij kent je moeder.. gewoon zeggen: ik betaal het, ik moet er mee rondlopen, jij hoeft de pijn niet te voelen, klaar.
Dat heb k al een keer gezegt tegen me moeder, maar dat hielp niet!!
*kwil een wenkbrauwpiercing*
Oud 06-04-2002, 10:50
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef:
ik heb dus tips nodig zodat ik mijn moeder omgelult krijg zodat ik toch een piercing mag.

Eerst zei ze van wel,nu mag het niet meer,ik denk dat ze t zei omdat ik t toch neit zou durven(angst voor naalden) maar nu ben ik zover dat ik durf na anderhalf jaar,en nu mag het niet

dus heeft iemand tips?
Gewoon ff wachte totdat je 18 bent, en dan gewoon doen
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 12:48
Verwijderd
Citaat:
eddie schreef:

ja doe ik ook anders krijg ik geen rijbewijs
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 14:14
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
spacegirl schreef:

ja doe ik ook anders krijg ik geen rijbewijs
krijg je je rijbewijs niet als je die piercing zet, bedoel je dat? zou ik ook wel voor wachten dan
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 15:06
Verwijderd
Citaat:
heavinly schreef:

krijg je je rijbewijs niet als je die piercing zet, bedoel je dat? zou ik ook wel voor wachten dan
dat bedoel ik ja

en ik moet toch wachten tot 6 juli,dus dan doe ik dat maar.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 16:36
Verwijderd
Citaat:
eddie schreef:

hebbik ook gedaan
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 17:49
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Ik mag niet eens oorbellen
Dus laat staan een piercing.... En nix helpt, als ik er toch eentje laat zetten rukt ze em eruit :/
Oud 07-04-2002, 02:14
Sleep 2 Dream
Sleep 2 Dream is offline
Gheghe, een vriendin van mij heeft er gewoon een laten zetten en laten zien toen ze 18 werd
Maar niet naar mij luisteren, ik wil geen boze moeders op m'n dak hebben

Succes...
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 19:10
Ilona1
Ilona1 is offline
Ik ben heel stout geweest , ben eerst met neuspiercing thuisgekomen: hoi mam! en een jaar later met een navelpiercing, toen keek me moeder wel even boos maarja nu is alles prima. Als jij beloofd dat je die piercing goed verzorgd en je er gewoon goed mee omgaat. Dan is er niets aan de hand. Of vraag of je moeder meegaat naar de piercingwinkel, en zich even goed laat informeren enzo. Dan kan ze je eigenlijk niet meer tegenhouden toch. Succes
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten