Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Je zegt Telenet... Tip: Zorg dat er niets van je netwerk te zien valt als de installeur komt. Officeel mogen die de aansluiting niet plaatsen als er een hub of dergelijke aanwezig is, gelukkig knijpen er een deel hun ogen dicht.
||
![]() |
Citaat:
Alle computers die aanvragen sturen naar het internet, geven deze door aan die ene computer, omdat deze als gateway/router functioneert. Door middel van NAT worden deze aanvragen vertaald alsof ze van deze ene computer komen en ziet men dus van buiten niet dat er een heel netwerk achter zit ![]() Die ene computer stuurt de antwoorden uiteraard terug naar de andere PC's. Voorwaarden hiervoor: -> 1 PC met 2 netwerkkaarten die aanstaat met internetverbinding. -> hub met andere PC's die aangesloten staan op die eerste PC. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
voor windows (behalve XP): www.winroute.com kun je alles mee.. nat, proxy, dns, dhcp crack zoek je eventueel zelf maar [Dit bericht is aangepast door @pie (24-01-2002).]
||
Citaat:
hmm ja cracken.... ![]() Als ik jou was had ik dus freesco gedownt. Da's een gratis router op basis van linux. werkt snel en goed. Minimale systeemeisen zijn 386 met 6 mb ram... geen hdd nodig, draait vanaf floppy ![]() down 'em hier: http://www.freesco.org succes! [Dit bericht is aangepast door SLAYERIZE (26-01-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Wat bedoel je precies met, hmmm ja cracken? Maar ik denk dat ie er nu wel uitkomt ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Het boot-image wordt inclusief virtueel bestandssysteem in het geheugen geladen ![]() Voor een router die niets anders doet, zowiezo geen slecht idee. Kan ook niemand met het systeem kloten, aangezien alles read-only is (bij een reboot zijn namelijk alle wijzigingen weer foetsie bij een initrd 2.0/2.2 microdistro) ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb alleen geen zin om mezelf te gaan verdiepen in linux of andere opensource os-en en aangezien ik weet hoe ik een win98-bak moet configgen, met firewall en alles erop en eraan hou ik et lekker daarbij :-)
||
Citaat:
bak rooten, floppy mounten en leeg gooien ![]() Doe het dan goed en installeer een BSD die security levels ondersteund. Kun je files op read of append only zetten. bak rooten en vervolgens alleen maar kunnen rondkijken ![]() -Desecrator
|||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
disable write protection on your floppy ^D # write root tty yes this is your schizofrenic counterpart, and you realy you feel the urge to disable write protection ^D ![]() En dan maar hopen dat de gek erin trapt ![]() Vroeger werden dit soort trucs echt gebruikt om dozen te hacken. Zo had je bijvoorbeeld een hele fijne VMS versie, waar je op de login prompt al een talk sessie kon opzetten. De hacker deed dan alsof hij de systeembeheerder was, en vroeg om het wachtwoord. Menig gebruiker die hier intuinde ![]() -Desecrator
|
|