Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar ik gebruik 't zelf wel...ff voor de duidelijkheid Hongaars is een variable met z'n type indentificeren in de naamgeving, zo noem je een Integer 'Teller'->'iTeller' een String 'Temp'->'sTemp' etc... zo heb je voor objecten en typen standaard voorvoegsels... In het geval van dat label6...is het lblLabelNaam voor het programmeer gemak ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Wel eens code van een groot MFC-gebaseerd project gezien? 2 jaar geleden veranderde ik uit interesse een paar dingen aan IntelliCAD 2000 voor implementatie op goedkope CAD stations (bedrijfslogo ingevoegd, resources veranderd grotendeels, maar ook enkele routines aangepast). Ik had toen voor het eerst met MFC en Visual Studio te maken en kan je vertellen dat het toch wel handig is dat je aan de variabele naam kunt zien van welk type het is. Het einde is al snel zoek wanneer verschillende objecten ook nog dezelfde omschrijving / naam hebben ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Probleem memorycard Sony Ericsson k550i Kingofthemall | 1 | 06-12-2007 08:13 | |
Software & Hardware |
[WINXP] CAB Files installatie probleem Q | 7 | 28-07-2004 11:17 | |
De Kantine |
‘Geweld op school maatschappelijk probleem’ niceman1984 | 10 | 02-05-2004 16:28 | |
Games |
Probleem GTA VC PGWR | 17 | 01-03-2004 20:08 | |
Psychologie |
wat is mijn probleem... - emigratie - miep | 4 | 14-01-2002 02:14 | |
Software & Hardware |
Playstation2 probleem Tidus Almasy | 9 | 03-11-2001 16:07 |