Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Helaas.. |
![]() |
||
Citaat:
iig bedankt!! *denkt na over nieuwe vrienden zoeken* ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() oke, ![]() niet zo popi doen hè, met je 'ik regel wel ff een meet& greet' ![]() niet dat het geen leuk idee is ofzo... ik laat het nog wel horen dan ok? ![]() ciao
||
Citaat:
![]() Heb je onze single Omen Lau al gehoord? De videoclip moet binnekort op TV komen.. We = Diederik, Leroy en ik, en de rest van de SC screw ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() woehoe!!! Diederik ken ik elk geval, hij heeft me met oud & nieuw nog gered van zo'n rare engelse afghaan ofzo ![]() SC?? wazda? security control? de single heb ik volgens mij nog niet gehoord, maar wel een mix van diederik in de vrijheid, maar dat was het zeker niet ![]() kben trouwens benieuwd wanneer ze hier een slotje op doen, dan verhuizen we wel naar onzin ok?
||
Citaat:
Ik weet dat Diederik afentoe de single in de vrijheid laat draaien ja... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
nouja, doe hem in iig de groetjes, en ik kan op junushoff niet duidelijk zien of het uitverkocht is, volgens mij niet, want reserveren kan nog geloof ik... ik vraag het mn pa vanavond wel even.. ![]()
||
Citaat:
![]() Lang verhaal, maar waarschijnlijk volgende keer wel ![]() Hoor t wel dan! |
![]() |
|
|