Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2002, 10:20
Lientjuh86
Lientjuh86 is offline
Het gaat de laatste tijd niet zo goed met Roda jc, dan komen meteen die (nep) supporters en zeggen dat de trainer (Vloet) weg moet. Het ligt niet aan de trainer, maar aan sommige spelers. Sommige spelers staan op het veld ,zonder teamspirit, ze gaan alleen voor zichzelf.
Er wordt in Nederland gezegt dat Roda een counter ploeg is, dat is het helemaal niet. Zie je Roda alleen countere, nee tcoh? Roda heeft nu eenmaal snelle spelers voorin staan zoals Soetaers, cristiano en berglund. Dat zijn geen spelers om met een hoge bal te aanspelen, je moet je aanspelen via de grond. Dan lijkt het wel alsof ze alleen countere, als ze Nygaard voorin zetten gaat het net hoge ballen naar voren, dan zie je die snelle spelers niet. Kijken wat de volgende wedstrijd wordt vrijdag thuis tegen Utrecht.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-12-2002, 11:15
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Bij Groningen zeiden ook sommige mensen dat Lodeweges moest blijven omdat het aan de spelers zou liggen.
Nu Lodeweges weg is hebben ze 1 wedstrijd verloren dat was tegen Feyenoord verder 5x achterelkaar ongeslagen met zelfs een knappe 0-0 in Breda dus van te voren zeggen waar het aan ligt dat moet je niet doen denk ik.
En nepsupporters??? als dat nep supporters zijn weet ik het niet maar zij zien hun club steeds verder zakken op de ranglijst en volgens mij ben je dan juist een goeie supporter om te zorgen dat je club weer gaat winnen door te zeggen dat de trainer weg moet dat gebeurt tog altijd.
Trainers krijgen altijd de schuld en dat is ook het makkelijkst, want je kan moeilijk een heel of half team ontslaan.
Oud 18-12-2002, 11:57
Lientjuh86
Lientjuh86 is offline
Ja je kunt moeilijk het halve team ontslaan dat kan ook niet. Maar dat sommige spelers geen teamspirt hebben, zei een speler zelf, en hij ergerd zich daaraan.
Maar tegen Fc Groningen was roda het eerste half uur de betere ploeg, ze stonden toen met 0-2 voor, totdat die groningensupporters met vuurwerk begonnen te gooien en scheidsrechter Braamhaar de wedstrijd stil legde, daarna is roda niet meer goed in de wedstrijd gekomen. Als Roda vrijdag ook verliest, dan zie ik het niet goed in voor Vloet, supporters zijn nu al aan het morren. Maar ik hoop natuurlijk dat we winnen

Groetjes
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 13:21
Tangaslip Jongentje
Tangaslip Jongentje is offline
Het is heel eenvoudig: bij Roda ontbreekt een middenveld. Wie hebben wij nu als leider daar? We hebben allemaal uitstekende 'voetballers'. Ga maar na: Van Dijk, Vicelich, Sergio, Van Dessel en ga zo maar door. We hebben daarnaast een van de beste voorhoeden van Nederland. Een redelijke keeper, en met Addo erbij een goede verdediging. Maar sinds het vertrek van mensen als Van Galen, Van der Luer, Sibon.. We hebben gewoon geen middenveld! Het boeit helemaal niets wie er speelt van die namen die ik net noemde. Maar er moet iemand naast. Iedere club heeft dat wel in de subtop. RKC heeft iemand als Van Diemen of Petrovic, AZ heeft van Galen, NAC heeft Schreuder, Utrecht heeft Tanghe.. Alleen wij hebben niemand. Niet voor niets zegt Vloet nu ook dat men op zoek is naar iemand.
Het is werkelijk te schandalig voor woorden dat wij 3 punten halen tegen zeer matige clubs als AZ, RBC, Groningen, Zwolle en RKC. Terwijl we in totaal 23 punten haalden tegen clubs als Feyenoord, NAC, Willem II, NEC, Heerenveen, NEC, Ajax, Twente, Vitesse enzo. Allemaal tegen de betere clubs. De enige 'laagvliegers' die we veslagen hebben zijn Zwolle en De Graafschap. Zodra Roda het spel moet maken dan kan het dat niet. Tenzij een tegenstander dermate zwak is als De Graafschap. Natuurlijk zijn er excuses. Tegen AZ ontbrak de hele verdediging. Tegen Groningen ging het mis omdat een stel maloten vuurwerk dacht te moeten gooien. Neemt niet weg dat je dan alsnog een 0-2 voorsprong niet mag weggeven.
Neen, er zal echt wat bij moeten, anders schieten we nog niets op ten opzichte van vorig jaar.
Oud 19-12-2002, 14:13
Lientjuh86
Lientjuh86 is offline
Ja we hebben inderdaad iemand op het middenveld nodig. Stond vandaag ook in het LD, Vloet wil naast Addo ook nog een Middenvelder een leiderstypje, dus misschien dat er na de winsterstop iemand is, hoop het tenminste. En maury is terug gestuurd naar Perugia, tja die jongen liep van de ene blessure in de andere, niet echt een versterking dus. Nou we zien wel.

Groetjes

Laatst gewijzigd op 19-12-2002 om 17:21.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 15:09
Verwijderd
en hebben jullie veel "plezier" aan die vuile zakkenvullende judassen van een brazzen? hijo de puta's!!!!!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 15:15
B@RTOLI
B@RTOLI is offline
Och ja,

Roda JC voetbalt nu beter dan vorig jaar want toen waren ze echt niks in mijn ogen. Nu staan ze nog in de top 6 en kunnen ze nog steeds uefa cup halen dus in dat opzicht doet Willian Vloet het wel goed.

Maar ja de laatste weken meer verliezen dan winnen lijkt me een mentale kwestie en dat is ook de taak van vloet omdat weer op te krikken zodat ze na de winterstop weer gaan winnen.
Oud 19-12-2002, 16:56
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
vijf schreef:
en hebben jullie veel "plezier" aan die vuile zakkenvullende judassen van een brazzen? hijo de puta's!!!!!
\

ze hadden bij Nac toch weggemoeten met die geldnood
Oud 19-12-2002, 17:04
B@RTOLI
B@RTOLI is offline
Citaat:
vijf schreef:

Het is niet puta's maar puto's als je het dan goed wil zeggen.
Maar dat zijn ze zeer zeker niet.
Oud 19-12-2002, 17:15
Lientjuh86
Lientjuh86 is offline
Hey die 2 Brazzen he, zijn toevallig wel een van de aardigste spelers van Roda, ze hebben altijd goede zin, Cristiano is bijna elke keer aan het zingen en ze zeggen altijd wat en blijven na de training nog altijd ff met ze praten.
Tja het is NAC haar eigen schuld dat ze zijn vertrokken hadden ze maar eerder met ze moeten gaan praten.

Groetjes
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 18:04
Nini
Nini is offline
Het gaat inderdaad de laatste weken niet goed met Roda JC, dan zijn er altijd supporters die gaan morren, mensen die vinden dat de trainer dan maar weg moet, Vloet weg?? Ik denk het dus niet he? Vloet moet het niet doen, nee de spelers van Roda JC staan daar op het veld en moeten laten zien wat ze waard zijn! Ze moeten inzet tonen, als ze dan nog verliezen, jammer dan maar ze hebben er dan wel voor gevochten, dat kun je de spelers inderdaad kwalijk nemen, een gebrek aan inzet en mentaliteit. We hebben een goed elftal, alleen komt het er op dit moment niet uit. Vloet heeft tegen FC Utrecht al de nodige veranderingen bekend gemaakt, Roorda in plaats van Kujovic (ben ik het mee eens) en Yannis Anastasiou zal ook niet spelen (ben ik het ook mee eens). We hopen dan maar dat deze veranderingen ergens toe leiden
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 18:38
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ik zeg het nog 1x (niet kwaad bedoelt ofzo) maar bij Groningen kwam Ron Jans en we spelen nu echt veel beter dan onder Lodeweges.
Oud 19-12-2002, 18:44
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
\

ze hadden bij Nac toch weggemoeten met die geldnood
misschien wel maar was veel minder (niet?) erg geweest, HADDEN WE ER TENMINSTE NOG GELD VOOR GEHAD!!!
jij bent/was blijkbaar niet zo goed op de hoogte van hoe dat allemaal is gegaan...
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 15:10
Tangaslip Jongentje
Tangaslip Jongentje is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
misschien wel maar was veel minder (niet?) erg geweest, HADDEN WE ER TENMINSTE NOG GELD VOOR GEHAD!!!
jij bent/was blijkbaar niet zo goed op de hoogte van hoe dat allemaal is gegaan...
Neen, JIJ weet niet hoe het is gegaan. NAC is gewoon niet op de hoogte geweest van de nieuwe regelementen. Ze hadden Sergio en Cristiano een veel lagere aanbieding gedaan, en daar zijn ze niet op in gegaan. Logisch niet, dat kun je van niemand meer verwachten tegenwoordig. Zeker niet als je opkomend talent bent.
NAC is dom geweest. Alleen wil het bestuur (datzelfde dat ervoor zorgde dat NAC in de huidige malaise zit) dat niet toegeven, en gaf daar waar dat mogelijk was overal Roda de schuld van, en de spelers. En dat domme publiek liep daar maar mooi achteraan, zonder in te zien dat toch echt het bestuur van NAC fout zat. Inderdaad, ze hadden er nog geld aan kunnen verdienen, maar waren niet op de hoogte van het feit dat er al andere clubs met de spelers konden onderhandelen. Dat is geheel hun fout, en niet van de spelers, en al helemaal niet van Roda. Zó is het gegaan, en niet anders. Beetje meer zelfkritiek zou NAC wel sieren..
Oud 24-12-2002, 15:39
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
hoi Bartje
Oud 24-12-2002, 18:15
MVVSupporter
MVVSupporter is offline
roda kan me gestolen worden. mzzl
Reageren

Regels voor berichten