Advertentie | |
|
![]() |
|
---
Ja sorry hoor. Maar ik kom hier al langer. Ik heb al vaker meegemaakt dat er hele topics volgeluld werden door mensen die zulk soort antwoorden geven. En dat was de reden dat ik zei: "Graag niet slim lopen doen, ik wil alleen weten hoe je xp wachtwoorden kan achterhalen." En toen werd ik een heel klein beetje pissed, aangezien het eerste antwoord meteen het omgekeerde deed... Het is er wel een beetje té lullig uitgekomen, dat was niet de bedoeling... (nogal moe denk ik ![]() --- Nee, dat is niet de bedoeling. Ik moet alleen weten wat het wachtwoord is. Er is geen administrator, het zijn gelijkwaardige accounts
||
Citaat:
maar voorzover ik het weet kan dat niet. (een wachtwoord hoort toch ook niemand te weten...)
|
Ik zal er wel niet onderuit komen...
Het zit gewoon zo dat m'n ouders een wachtwoord op de comp hebben gezet, en ik wil op de comp kunnen zonder dat ze t merken ![]() ![]() Tis heus niet illegaal ofzo... Of vinden jullie dit ook veel te ver gaan ![]() Ik ben al es op astalavista geweest en ik heb ook gewoon op google gezocht. Er zijn genoeg manieren om het wachtwoord te veranderen, maar dat zoek ik niet...
|
Ik heb hier wel een linux-bootdiskette waarmee je de pass van de administrator in 2K kunt veranderen (dus je kan er niet achterkomen maar wel veranderen)
Ik weet alleen niet of die ook onder XP werkt ![]() [edit] Oeps.. ik had je post niet gelezen. Je wilde de pass dus niet veranderen Dat gaat dus niet lukken! [/edit]
Laatst gewijzigd op 28-09-2002 om 10:29. |
![]() |
|
Hoeft niet per sé via computer. Je kunt een heel klein beetje stof ofzo op toetsenbord doen, op zo'n manier dat je het alleen vanuit bepaalde hoek met sterke belichting ziet en dan weet je op welke toetsen er is gedrukt. - Dan is het al veel gemakkelijker om het wachtwoord te vinden.
en 90+% van de gebruikers neemt voor wachtwoorden normale woorden ofzo. Dus die herken je redelijk gemakkelijk. Of je kunt gewoon proberen te kijken. Moet je dan een kaart bij maken als je alleen een beetje kunt kijken. Als het dan bijvoorbeeld 10 cijfers is en je vader/moeder typt het in dan maak je zo'n schema: tik 1: links van toetsenbord tik 2: rechts van toetsenbord tik 3: zelfde letter als tik 2 tik 4: e of r tik 5: rechts van toetsenbord. Dit doe je telkens opnieuw en zo vind je het wachtwoord wel. Laatste methode heb ik gebruikt om achter pass van zusje te komen. - Ja, om in vrede met elkaar te leven moet ik minstens 1 chantagemiddel meer hebben dan zij heeft ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
lukt niet in 1 keer nee.
Uiteindelijk wel. Beide methoden zijn al eens succesvol geweest bij mij. Bij 1e was ik 5 minuten bezig met het proberen van verschillende combinaties van die letters (gelukkig had ik door dat 1 letter twee keer was aangetikt). 2e na 7 keer kijken bij 7 letterig wachtwoord getypt in gemiddeld 1,67 seconde.
|
Als je een keer achter de pc kan komen te zitten als je zusje al is ingelogd, is de moeite niet groot meer om het password te achterhalen..
Alleen zou ik je dan helpen bij het dwarsbomen van iemand anders waar ik (nog) geen hekel aan heb, en dat doe ik dus niet ![]()
|
![]() |
Er is wel een manier voor. Ik heb het zelf ook gebruikt. Het is eigelijk heel simpel. Je maakt een programma met een nep login scherm, die draai je op jouw account en je laat gebruikers inloggen. In het programma zit een functie die de input opslaat en klaar. Dan laat je een fictieve foutmelding zien zodat de gebruiker weg gaat en zorg je dat je op een of andere manier wel de foutmeldin weg kan krijgen en de input kan lezen!!!
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Goed zal ik dan maar voor een keer even uitleggen hoe je de gebruikers in xp kan voorzien van een nieuw wachtwoord, zonder het zelf te kennen.
-start de computer op in veiligemodus+admin -login als admin -ga naar gebruikers accounts -verwijder de passworden klaar niet moeilijk lopen doen.... ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|