Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Kijk eens of je wel voldoende koeling hebt? Check je sys temps ff in het bios, of probeer MoHaa eens te installeren met de zijkanten van de kast eraf, en een grote ouderwetse waaier ervoor ofzo
![]()
The Iceman - Je hebt 0 nieuw(e) bericht(en) sinds je laatste bezoek (07-09-2002 23:09). (c) 20/03/2005 - Terug van weggeweest :)
|
![]() |
||
Citaat:
Dus het systeem is niet instabiel door te hoge temperaturen... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wat mij namelijk opvalt is dat 90% van de melding en spontane restarts gebeuren als hij naar de schijf schrijft.(installeren kazaa, soldier of fortune ect.) dan is het de hd controller de drivers daar van de kabel misschien twee keer een kapotte schijf.(zou wel heel toevallig zijn maar kan) Ik hoop dat het goed komt Edwin
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan er zo geen zinnig woord over zeggen. Misschien een conflict met jouw moederbord en Windows XP? -- Zal dan wel vrij specifiek zijn, aangezien XP standaard 4-in-1 drivers aan boord heeft; m.a.w. gooi je model moederbord met de toevoeging 'crashes XP' door www.deja.com heen, en kijk of je wat herkenbaars tegenkomt.
Lijkt me vrij aannemelijk. Ook kan de temperatuur te hoog zijn, hoewel me dat sterk lijkt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik heb dus sinds kort precies hetzelfde!!
Windows XP Athlon 1.2GHz 2x 256 MB ram 40 GB Maxtor HD eigenlijk iedere keer als ik een DOS-Spel start, maar ook tijdens het starten van windows spellen (serious sam) het is echt heel moeilijk om te testen of iets niet meer gebeurd natuurlijk ![]() ik had al wat extra koeling gemaakt in de kast, en de processor voor de zekerheid ondergeklockt van 1.2GHz naar 1.0GHz (dit kan toch geen kwaad?) de pc is door mij zelf inelkaar gezet dus ik kan hem niet terug sturen als geheel.. ![]()
|
![]() |
Ik heb nu een ander stukje geheugen erin geplaatst en het programma waarbij ie net 5 keer achter elkaar rebootte, start nu wél op!
![]() ik hoop dat het probleem nu verholpen is, maar ja je kunt echt zoo moeilijk testen of iets niet meer zal gebeuren... ![]() mischien dat dit een tip is voor de topicstarter, ander geheugen proberen ![]()
|
Dat heb ik ook meegemaakt, toen bleek het moederbord gaar te zijn.
Alles vervangen, hielp niets. Ander mobo erin, en 't werkte weer perfect. Dit probleem kwam niet boven water met Win98, blijkbaar gebruikt XP de comp wat intensiever wat ie dus niet kon hebben. Win2k en XP crashden, 98 niet. Ook nog iets om te proberen, als 't vervangen van 't geheugen niet helpt.
||
![]() |
Citaat:
want het kan ook bij het overschrijven en bufferen van de harde schijf zijn.. memory kan je uitsluiten door een memetest een nachtje te laten draaien.. Groetjes Edwin
|
![]() |
|
|