Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2002, 13:00
Kupu
Kupu is offline
kost € 150,-! Is dat normaal? Voor zo'n nietig onderdeeltje ƒ 330,- voor het vervangen van een onderdeeltje. Ik vind het gewoon dikke oplichterij!
Oud 25-02-2002, 14:19
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
Kupu schreef:
kost € 150,-! Is dat normaal? Voor zo'n nietig onderdeeltje ƒ 330,- voor het vervangen van een onderdeeltje. Ik vind het gewoon dikke oplichterij!

ongetwijfeld vind je het oplichterij.. ik doe het niet goedkoper voor je.. het hele blok moet uit elkaar, en daar gaat nogal wat tijd in zitten. Komt bij, dat als een dealer een heel blok uit elkaar haalt, hij er ook garantie op moet geven.. Dat klinkt misschien raar, maar ook dat zit bij de prijs in. Als de brommer het nog waard is, moet je het maar gewoon doen..

Genesis
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 14:50
Kupu
Kupu is offline
Citaat:
Genesis schreef:
ongetwijfeld vind je het oplichterij.. ik doe het niet goedkoper voor je.. het hele blok moet uit elkaar, en daar gaat nogal wat tijd in zitten. Komt bij, dat als een dealer een heel blok uit elkaar haalt, hij er ook garantie op moet geven.. Dat klinkt misschien raar, maar ook dat zit bij de prijs in. Als de brommer het nog waard is, moet je het maar gewoon doen..

Genesis

tis al gebeurd gaat de helft van mijn kapitaal
Oud 01-03-2002, 18:16
ick
ick is offline
ik heb gehoord dat je (als je 'm weggeblazen hebt) zo erin kunt schuiven door enkel de vario + oliepomp (linkerkant) of de ontsteking (rechterkant) deraf te halen....

maar blijkbaar bij jou dus niet.... mij staat overigens net zo'n duur geintje te wachten vrees ik.... me rukaslagers zijn naar de ruk
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 18:43
Kupu
Kupu is offline
Citaat:
ick schreef:
ik heb gehoord dat je (als je 'm weggeblazen hebt) zo erin kunt schuiven door enkel de vario + oliepomp (linkerkant) of de ontsteking (rechterkant) deraf te halen....

maar blijkbaar bij jou dus niet.... mij staat overigens net zo'n duur geintje te wachten vrees ik.... me rukaslagers zijn naar de ruk
kzou dus eerst proberen het zelf te vervangen, achteraf gezien had ik het dus ook wel kunnen doen want ik heb van iemand een boekje geleend waar een beschrijving in staat. Dat zou me om precies te zijn € 115,- hebben bespaard.
Oud 02-03-2002, 20:47
ick
ick is offline
dus 'n keerring is €35? no way! misschien €2,50!

mijn blok gaato ok uitm ekaar... moeilijkheidsgraad zit volgens velen rond de moeilijkheid van 'n Cylinder wisellen, en dat ken ik

hopen dattie 't nog doet als ik klaar ben
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten