Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Beetje heel erg pervers van mij, maar ik heb altijd al een barbie en Ken gewild compleet met geslachtsdelen zodat ze het echt met elkaar konden doen. Wat dachten jullie van een Ken met piemel dat je moet draaien aan een radje en dan gaat ie omhoog en na de daad kun je ook nog een babytje in de buik van die Barbie stoppen, nah jah, beetje vage fantasie ja, maar heb ik als klein kind altijd al gewild, haha.
Ehm, een tijdmachine. Verplaatsmachine, dat je zo bent waar je wilt zijn, geen gedoe met de NS meer (HA). Een zip alle reclame uit de tv ding. Een tijdcontroller, dat je gewoon net zo als da jochie in die bomfunk mc's clip beetje kan rommelen, lijkt me fantastisch. Een karaoke-machine waar je mee kan zingen terwijl de oorspronkelijke zang eruit gezipt wordt. Boek met alle antwoorden (en dan bedoel ik ook echt antwoorden) Een medicijn tegen kanker en aids Eh ja, Renée zo kan je nog wel uren doorgaan, ga wat anders doen. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
een reduplicator vb voor voedsel: lijkt me redelijk handig voor de honger in de wereld (misschien wat naďef uitgedrukt, maar het is denkik de waarheid als een koe)
en een toestelletje dat je op een zachte, maar efficiënte manier opwekt 's morgens en da moet nie desnoods mee geluid te zijn, misschien door een soort van impuls naar de hersenen te sturen ofzo. Achja, zever in pakskes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() iig heeft amerika toegegeven een dergelijk middel gebruikt te hebben in de golfoorlog, een middel dat gewoon alle stoffen die je aanmaakt tijdens je slaap (voor energie enzo) vervangt... het scheen zelfs zo te zijn dat als ze een week die pillen hadden geslikt (en dus een week niet geslapen), en ze daarna stopten met die pillen, dat ze gewoon weer terug kwamen in het gewone slaapritme enzo. Ik zelf denk dat die pillen al lang gemaakt zijn.. klaar enzo. maar dat ze 't niet uit brengen (terecht, want je moet ook je dag verwerken, anders wordt je psycho ![]() ![]() (bron: discovery channel ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() teleporter zou ook mooi zijn vaccin tegen aids mjah ik ben hier vrij standaard bezig :-) |
![]() |
|
een wc systeem waarbij je niet meer zelf je kont hoeft te vegen met een papiertje, want opzig is dat best eranzig, we zijn zover in de techniek en die shit en toch moeten we zelf onze reet vegen met een armoedig papiertje... bedenk daar maar es iets op!
![]()
|
een apparaat waarmee je heel snel door de ruimte kan reizen, dus opzoek naar andere zonnestelsels enzo..
Vind ik duidelijk very interesting ![]() ![]()
||
Citaat:
Werkt perfect ![]() |
![]() |
|
Teleporter.. is dat dat "beam-me-up, scotty"-apparaat?
Die wil ik wel ![]() En verder een apparaat waarmee je even de tijd stil kunt zetten, zodat je even rustig dingen kunt doen, zonder dat je in tijdnood komt ![]() En ook zou ik wel terug in de geschiedenis willen. Maareh, dat lijkt me praktisch en misschien theoretisch niet mogelijk. (wel vooruit in de tijd, maar dat lijkt me een kuttijd) |
![]() |
|
Een apparaat waar je een muntje in kan gooien en dat je dan iets warms krijgt dat je tijdens saaie colleges kunt gebruiken om wakker te blijven!
En melk speciaal voor in de koffie die best lang goed blijft!
|
Hmmm... Mischien een leuk apparaatje voor achter je oor ofzo, dat je gedachten werkelijkheid maakt... In je hoofd... Of is dat meer iets voor Drugs & Alcohol?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ikzelf ben liever geniegd om te geloven in het eerste. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #85 Verwijderd | 500 | 14-05-2011 16:37 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Uitleg over het geweld van God die liefde is in het Oude testament KingOfGod | 178 | 11-12-2005 11:53 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Montofoob Type | 3 | 19-04-2004 22:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |