![]() |
|
![]() |
Aangeboden: Giant box 2 (zgan)
giant box two, ik verkoop hem omdat ik hem niet meer gebruik, want ik koop een brommer! Alles zgan nieuwe banden remblokken tandwielen voorvork olie achterveer olie zadel zijstandaart 24versnellingen alu velgen/spaken instelbare voor/achtervering verder alle versleten/kapotte onderdelen vernieuwd, ook lagers enzo helemaal perfect... alleen voor hobby gebruikt! nieuwprijs rond de 1000E mail maar op: siepiewokkel@hotmail.com das ook me msn de prijs is rond de 350euro! niet duur dus voor een zgan fiets niet gejat, je mag het frame nummer na laten trekken bij de politie hier een foto (niet mijn fiets/ maar zelfde model en kleuren) : ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar eentje met achtervering was nieuw iets van fl 900,- Jou prijs is in HFL 770,- Dat is maar fl 130,- minder. Hoe oud is de fiets eigenlijk |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() de fiets is 2jaar oud
||
![]() |
Citaat:
tsah... hij is gewoon als hobby gebruikt... tandwielen, banden en remblokjes enzo slijten nou eenmaal... lagers waren mischen niet echt nodig, maar nu is de fiets weer als nieuw enne mensen... bied eens wat dan.. of voeg me op msn toe.. dan kunnen we het erover hebben ik woon btw in friesland.. dichtbij lwd
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat hoeft toch niet op dit model zit misschien een hele andere voorvork, dat verschilt per model en per bouwjaar
|
![]() |
post eens een foto dan.. en als je goed kijkt op mijn foto, zie je dat de vorkpoten doorlopen tot aan het stuur... net als een crossmoter, en daarbij is het een magnezium voorvork, dat is duur, en het frame is van alu en speciaal verhit zodat het sterker word....
maja ik zou zeggen bied maar wat lui... valt zeker wel over te praten... maar kom niet aan met 50euro ofzo ![]()
|