![]() |
|
![]() ONE HOUR PHOTO Geregisseerd door Mark ("STATIC") Romanek Geschreven door Mark ("STATIC") Romanek Sy Parrish is a lonely photo technician at the local SavMart one-hour photo counter who develops an unsettling obsession with long time customers the Yorkin family, with whom he invents a familial connection. TRAILER: http://www.apple.com/trailers/fox_se...ne_hour_photo/ WEBSITE: http://www2.foxsearchlight.com/onehourphoto/index.html Lovende kritieken voor de sterke regie en Williams acteerprestatie. Ben erg benieuwd naar deze thriller.
|
![]() |
|
Robin Williams speelde echt zo anders! K' von ook dat die spanning goed werd 'opgevoerd' alleen von ik het einde een beetje vaag, dan zag je oppeens een foto waar hij met dat gezin stond
![]() o ja en bij die droom van hem schrok ik echt, maar had het nog een betekenis? goede film, aanrader! ![]()
||||
Sterke film en een van de betere dit jaar. Williams is voortreffelijk maar persoonlijk vind ik de manier waarop Romanek het verhaal uit de doeken doet, en hoe, dat wat de doorslag geeft. De subtiele hints zoals de barst in Sy's auto geven aan dat het misgaat. De film heeft een aantal zwakke punten: zoals het flashback-gegeven en de opening in het politiebureau wat script-technisch zwak is. Daarnaast maakt de amateuristische famillie Yorkin wel érg mooie kiekjes, maar dat is vorm - en geweldig vormgegeven is de film.
Citaat:
Zoals? Ik vond Sy's redenering op het politiebureau wat cliché's bevatten, zoals het mishandeling-aspect. Maar het zou kunnen dat het een list was van Sy om de politie op een dwaalspoor te brengen. Tenslotte heeft hij ook geen foto's gemaakt van Will en Maya. Ik vond zijn aktie wel geloofwaardig. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 20-12-2002 om 22:42. |
![]() |
||
Citaat:
|
|