Advertentie | |
|
![]() |
|
Die mensen gaan zelf naar dat land en ze weten ook wel dat de wetten daar strenger zijn, dat vind ik hun eigen verantwoordelijkheid. Ik vind wel dat de overheid er voor moet proberen te zorgen dat al zitten ze in het buitenland ze wel een eerlijk proces krijgen.
||
Citaat:
Nederlanders worden geholpen door de Nederlandse regering, Thaise mensen door de Thaise regering. Geen enkele regering kan voor alle mensen zorgen; op deze manier wordt er (in theorie) echter aan iedereen gedacht.
||
Citaat:
en zoals op jlh gezegd, daar leer je ook niks van. vreemd dat mensen zeggen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik vind ook dat we iedereen moeten beschermen, niet alleen nederlandse mensen. Niemand mag in zo'n mensontwaardende positie zitten. We moeten er voor zorgen, dat in elk land de rechten van de mens gewaardeerd worden. long way from here. maar alles kan..
||
Citaat:
Als een marokkaan hier een vrouw zou verkrachten willen we ook dat hij gestraft word en niet naar Marokko gaat en daar vrijgesproken wordt omdat de vrouwen er hier als hoeren bijlopen volgens hun normen en waarden bijvoorbeeld.
||
Citaat:
Dit heb ik op het jlhforum opgeschreven, naast een ander berichtje dat ik al eerder adopgeschreven. Dit is wel genoeg tegenargumenten denk ik. Wat zijn jullie voor een achterlijke lui zeg? (die tegen zijn) 1.de gevangenis in nederland is geen hemel. het is echt niet leuk om de hele dag om een kamertje te zitten, en bovendien krijgen ze geen TV, daarvoor moeten ze WERKEN in de gevangenis. 2.Wat nou eigen risico? je gaat er niet vanuit dat je gepakt word. moeten we iemand die een ongeluk krijgt bij een of andere extreme sport ook maar medische zorg weigeren omdat hij wist dat iets gevaarlijk was? 3.Drugsgebruik is niet slecht. Hoogstens voor jezelf. maar ik kan je wel verzekeren dat je beter een XTC-pil kunt nemen daar op vakantie dan daar 5 jaar in een martelcel te zitten!!! Dan is zo'n pil echt wel gezonder. en bestaat het bestrijden van drugs niet omdat het zogenaamd gevaarlijke en ongezonde stoffen zijn hm? We hebben het hier niet over slechteriken die schade willen berokkenen, we hebben het hier over goede mensen (over het algemeen gesproken) misschien met wat hippie-gedachtes maar is dat slecht? 4.Ze zijn onschuldig soms. 5.Vraagje:als er in een streng-islamistisch land iemand werd opgepakt voor homoseksueel gedrag, zouden jullie dan ook zo zijn van:'laat hem daar zijn straf maar uitzitten, eigen risico, je moet de normen van je gast-cultuur per se overnemen en anders kun je 5 jaar rotten', of beseffen jullie dan wel dat we het hier over Goede Mensen en Slechte Wetten hebben? o nog 1 ding, je leert er echt niks van als je 5 jaar gemarteld word daar voor het nemen van een pil. dan ga je waarschijnlijk met Posttraumatistresssyndrome thuiskomen hiero en misschien wel zwaar verslaafd raken aan verdovende drugs. |
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
[quote][b]3.Drugsgebruik is niet slecht. Hoogstens voor jezelf. maar ik kan je wel verzekeren dat je beter een XTC-pil kunt nemen daar op vakantie dan daar 5 jaar in een martelcel te zitten!!! Dan is zo'n pil echt wel gezonder. en bestaat het bestrijden van drugs niet omdat het zogenaamd gevaarlijke en ongezonde stoffen zijn hm? We hebben het hier niet over slechteriken die schade willen berokkenen, we hebben het hier over goede mensen (over het is dat slecht? algemeen gesproken) misschien met wat hippie-gedachtes maar Ook mee eens, maar in die landen word het wel zo ervaren en daar ben je van op de hoogte als je daarheen gaat dus heb je je daar maar na aan te passen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
|
![]() |
Nou je kan er voor zijn maar ook tegen.
Als je voor bent dat de Nederlanders die daar zitten terug moeten komen dan kun je als argument gebruiken, Nederland moet opkomen voor zijn bevolking. Zeker als de kans groot is dat deze onschuldig is. Daar zijn er volgens mij wel veel van. En de omstandigheden zijn daar extreem hoor. Dus ik vind wel dat Nederland de plicht heeft ze te beschermen. Marcel van Dam die zei ook dat de buitenlanders die hier zitten, mogen ook naar hun eigen land dus waarom niet? Maar je kunt er ook tegen zijn. Ja de ze hebben daar het delict gepleegd dus daar moeten, maar hun straf uizitten. Hadden ze er maar aan moeten denken. En het is ook waarschuwing voor anderen die het willen doen. |
![]() |
||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
dat moet bestreden worden. Citaat:
Citaat:
Citaat:
en daar zul je het idd niet snel weer proberen. in nederland zul je daarentegen maar al te snel aan de verdovende middelen gaan na zo'n traumatiserende ervaring. hier word je niet snel zwaar gestraft. |
![]() |
|||||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Het is daarom ook wel een goed idee denk ik om die mensen geestelijke hulp te geven.
|
![]() |
|
|