Advertentie | |
|
![]() |
|
Veel water drinken voor je gaat slapen, volgende dag heb je geen(of minder last van een) kater.
Een kater krijg je door een tekort aan vocht in je hersenen, je zou zeggen ga meer bier drinken ![]()
|
Kheb gister (= zondagavond) een feestje gehad en 3x gekotst.
Het beste wat helpt is natuurlijk niet te veel drinken. Als je je aan dit eerste advies niet hebt gehouden kan je het beste veel water (toch wel zo'n 1-1,5 liter) water drinken. S'ochtends (s'middags kan ook) is een ontbijt vaak iets teveel voor je zwakke maag. Een bordje fruit (appel in stukjes, partjes mandarijn, stukjes peer) is dan erg gezond voor je kater. Dan een tijdje niet eten om de maag weer wat tot rust te laten komen. En die avond weer verder zuipen !! |
![]() |
|
![]() |
mzz als ik s'nachts thuiskom dan zet ik altijd een fles cola langs mijn bedje en dan gewoon wat van drinken en als je tussendoor een keer wakker word enzow ook tenminste bij mij helpt dah
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb bijna nooit katers.. omdat ik meestal savonds een hoop water bijdrink tijdens het zuipen of erna. Niks aan het handje de dag erna.
Maar als ik dan toch een kater heb (koppijn, gaar, misselijk).. dan drink ik een glas water met paracetamol, ga lekker douchen terwijl het raam in mijn kamer open staat (anders val ik om van de alcohollucht als ik terug kom, zeker als mn vriend hier slaapt).. en dan nog een glas water met een appel.. appels rulen.. ![]() Cat (heeft nog wel meer tips)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Oud & Nieuw Peet70 | 5 | 30-12-2007 16:56 | |
Lifestyle |
Lifestylers naar Lowlands Verwijderd | 500 | 24-08-2004 14:45 |