Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2002, 08:44
Noortje_S
Noortje_S is offline
Ik zou normaal gezien (als ik goed heb uitgerekend) 25/12 mijn mestruatie moeten doorgekregen hebben, maar dat is dus niet het geval. Nu ik was vorige maand wel gewoon ongesteld, maar in mijn vorige cyclus hebben mijn vriend seksuele contacten gehad tijdens mijn vruchtbare periode zonder condoom. Hij zegt wel dat hij steeds op tijd stopte, maar hoe groot is de kans op een zwangerschap bij zoiets? En zeker wanneer je vorige keer nog gemenstrueert hebt???
Oud 27-12-2002, 09:16
jij
jij is offline
Citaat:
Hugme14 schreef:
Ik zou normaal gezien (als ik goed heb uitgerekend) 25/12 mijn mestruatie moeten doorgekregen hebben, maar dat is dus niet het geval. Nu ik was vorige maand wel gewoon ongesteld, maar in mijn vorige cyclus hebben mijn vriend seksuele contacten gehad tijdens mijn vruchtbare periode zonder condoom. Hij zegt wel dat hij steeds op tijd stopte, maar hoe groot is de kans op een zwangerschap bij zoiets? En zeker wanneer je vorige keer nog gemenstrueert hebt???
was toch niet slim om zonder voorbehoedsmiddel seks te hebben, dan nog tijdens je vruchtbare periode.. de kans op zwangerschap is er dan idd, hij hoeft niet eens in je klaargekomen te zijn, in het voorvocht zitten ook zaadcellen..
soms denk je toch beter eens na voor je wat doet
succes
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 09:28
Noortje_S
Noortje_S is offline
Citaat:
mijkeeuuh schreef:
was toch niet slim om zonder voorbehoedsmiddel seks te hebben, dan nog tijdens je vruchtbare periode.. de kans op zwangerschap is er dan idd, hij hoeft niet eens in je klaargekomen te zijn, in het voorvocht zitten ook zaadcellen..
soms denk je toch beter eens na voor je wat doet
succes
weet ik mr pff kweet het ni meer 't ergste vanal is dat we ondertussen uit elkaar zijn
Oud 27-12-2002, 10:27
Verwijderd
Die kans is er idd zeker weten, 'op tijd stoppen'...als het goed is zou hij moeten weten dat dat helemaal niet kan...lekker simpel, en helemaal om het dan uit te maken (weet niet of het daarom is, maar goed). Als ik jou was zou ik een zangerschapstest doen (kan geloof ik als je een week niet ongesteld bent geweest...maar 't kan ook een week na het vrijen zijn, maar dat weet iemand anders hier vast) en/of langs de dokter gaan (je kan nog wel even afwachten, het kan idd ook door bv. stress komen, maar je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen).
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 11:20
mathfreak
mathfreak is offline
Hallo, Noortje,

Er is inderdaad een kans dat je zwanger bent, maar om absolute zekerheid daarover te hebben kan ik je alleen maar aanraden om een zwangerschapstest te doen. Het is in ieder geval het verstandigste dat je bij je volgende sexuele contacten altijd een condoom gebruikt. Misschien is het een optie om ook aan de pil te gaan zodat je op die manier dubbel bent beschermd.

Laatst gewijzigd op 27-12-2002 om 11:22.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 12:43
Noortje_S
Noortje_S is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Hallo, Noortje,

Er is inderdaad een kans dat je zwanger bent, maar om absolute zekerheid daarover te hebben kan ik je alleen maar aanraden om een zwangerschapstest te doen. Het is in ieder geval het verstandigste dat je bij je volgende sexuele contacten altijd een condoom gebruikt. Misschien is het een optie om ook aan de pil te gaan zodat je op die manier dubbel bent beschermd.
Hey Arno

ik weet het, had gdv beter moeten weten! Bedankt voor de reactie
Oud 27-12-2002, 19:50
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Hugme14 schreef:
Hij zegt wel dat hij steeds op tijd stopte, maar hoe groot is de kans op een zwangerschap bij zoiets? En zeker wanneer je vorige keer nog gemenstrueert hebt???
Vind het ook vrij dom, maar goed,
daar zit je ook niet op te wachten denk ik.
Denk dat de kans wel groot is..
Ik zou iig wel naar de dokter gaan,
zeker als het nog lang duurt..
(hm, zit een beetje posts te herhalen. Sorry. )
Succes ermee..
Oud 27-12-2002, 20:42
ekki
ekki is offline
Ik heb eventjes de reply's waar niemand wat aan heeft weggehaald (en hun quotes daarop).

Ik denk dat er nu wel genoeg antwoord is: de kans is er inderdaad dat je zwanger bent. Doe een test wanneer je overtijd bent (of was je dat nou al?). Dan weet je het 'zeker'.
Oud 29-12-2002, 14:04
Noortje_S
Noortje_S is offline
Mag ik jullie mede delen dat ik NIET zwanger ben heb test gedaan vandaag en die was negatief
Oud 29-12-2002, 14:41
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Hugme14 schreef:
Mag ik jullie mede delen dat ik NIET zwanger ben heb test gedaan vandaag en die was negatief
Oud 29-12-2002, 15:52
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Hugme14 schreef:
Mag ik jullie mede delen dat ik NIET zwanger ben
In dat geval lijkt het er op dat je menstruatie waarschijnlijk is uitgebleven door bepaalde spanningen. Je hebt nu tenminste de zekerheid dat je niet zwanger bent, en dat is het voornaamste.
Oud 29-12-2002, 17:32
Noortje_S
Noortje_S is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
In dat geval lijkt het er op dat je menstruatie waarschijnlijk is uitgebleven door bepaalde spanningen. Je hebt nu tenminste de zekerheid dat je niet zwanger bent, en dat is het voornaamste.
Arno kan je me aub nog ens mailen pls kus ikke

Regels voor berichten