![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Die kans is er idd zeker weten, 'op tijd stoppen'...als het goed is zou hij moeten weten dat dat helemaal niet kan...lekker simpel, en helemaal om het dan uit te maken (weet niet of het daarom is, maar goed). Als ik jou was zou ik een zangerschapstest doen (kan geloof ik als je een week niet ongesteld bent geweest...maar 't kan ook een week na het vrijen zijn, maar dat weet iemand anders hier vast) en/of langs de dokter gaan (je kan nog wel even afwachten, het kan idd ook door bv. stress komen, maar je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen).
|
![]() |
|
Hallo, Noortje,
Er is inderdaad een kans dat je zwanger bent, maar om absolute zekerheid daarover te hebben kan ik je alleen maar aanraden om een zwangerschapstest te doen. Het is in ieder geval het verstandigste dat je bij je volgende sexuele contacten altijd een condoom gebruikt. Misschien is het een optie om ook aan de pil te gaan zodat je op die manier dubbel bent beschermd.
Laatst gewijzigd op 27-12-2002 om 11:22. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik weet het, had gdv beter moeten weten! Bedankt voor de reactie
||
Citaat:
daar zit je ook niet op te wachten denk ik. Denk dat de kans wel groot is.. Ik zou iig wel naar de dokter gaan, zeker als het nog lang duurt.. (hm, zit een beetje posts te herhalen. Sorry. ![]() Succes ermee..
|
Ik heb eventjes de reply's waar niemand wat aan heeft weggehaald (en hun quotes daarop).
Ik denk dat er nu wel genoeg antwoord is: de kans is er inderdaad dat je zwanger bent. Doe een test wanneer je overtijd bent (of was je dat nou al?). Dan weet je het 'zeker'.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
|