Advertentie | |
|
![]() |
|
Je kan trouwens al kaartjes reserveren! www.belbios.nl
en vanaf 12 november ook voor de Pathe bioscopen!!!
|
![]() |
jah kheb de boeken gelezen, erug koel
![]() Anywees ben errug benieuwd naar de film, ga er ook zeker heen. Alleen niet naar de nederlandse versie!! khe de trailer gezien in de bios en die zag er goed uit |
![]() |
|
ik ga, heb een tijd zitten twijfelen. Want ik vind de boeken heel leuk, maar alles is dan zo anders dan je je had voorgesteld. Maar ik ga denk ik toch maar, ben gewoon nieuwschierig hoe het verfilmd is enzo.
|
![]() |
ik vond het eigenlijk al dom dat er plaatjes van harry bestonden. in die boeken en op de voorkanten van de boeken stond nooit harry op en dat vond ik goed, maar nu gaan ze er opeens wel een harry-figuur verzinnen
ik vond het veel leuker dat hij gewoon voor iedereen iemand anders is
|
![]() |
Ik ga ook!!! De boeken zijn fantastisch!!! En wat ik van de trailers heb gezien, was precies zoals ik het me had voorgesteld!!! I believe the hype!!! Kanniet wachten tot de 22e!!!
|
![]() |
Harry Potter is echt vet gewoon. De boeken lijken me inderdaad wel wat leuker dan de film. De boeken heb ik gelezen, film is er nog nie.... Ik ga er zekers heen.
|
de personages zijn goed uitgebeeld, imho. ik heb zelf al 1ns zo'n topic geopend...
![]() de personages zien er net zo uit als ik me voorstelde, behalve professor banning. jammer genoeg heb ik er al veel stukken uit gezien en zal dat de pret wel wat bederven, maar hij duurt 2u45 min, dus als je er 8mins van hebt gezien scheelt dat niet egt. ik kijk er echt naar uit.
|
![]() |
Ik ga zeker weten en de hele familie gaat mee zusje papa mama en oma en een vriendinnetje van mijn zusje.
Zelf zou ik ook wel iemand mee nemen maar durf niet echt te vragen (sla mezelf nu op mn koppie) Ik heb trouwens alle boeken gelezen en ze waren super. Als ik nog 5 hoofdstukken te lezen had dan kon ik niet stoppen en met mijn tempo werd het dan al snel 4 uur 's nachts ik hoop echt wel dat de film leuk wordt het spel daarentegen zuigt. |
![]() |
|
![]() |
Ik ga er zeker naartoe. Samen met mijn vriendin. We hebben allebei het boek (nou ja eigenlijk alle boeken) gelezen.
De boeken zijn geweldig, alhoewel ik van de film weinig verwacht. Van wat ik heb gezien is het een echte kinderfilm geworden, terwijl de boeken eigenlijk de leeftijdsgrenzen overschrijdt (daarom hebben ze ook aparte kaften voor de oudere lezers). Alhoewel ik dus weinig van de film verwacht, ga ik er toch naartoe gewoon om te zien wat het nu geworden is - en bij gebrek aan een nieuw deel van Harry Potter ![]() Ik verwacht meer (qua film) van Lord of the Rings, maar ja dat is dan ook niet gemaakt voor kinderen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het kan onmogelijk beter zijn dan het boek, maar ik ga er wel heen. 'k stel me er niet heel veel van voor, je fantasie wordt totaal geleid, er is niks meer van over, er wordt voor je bepaald hoe alles eruit ziet. Das nou net zo heerlijk aan de boeken, ik zit dan echt in het verhaal, kzie alles ook, maar wel zo als ik denk dat het is en das nou net wat het lezen van Harry Potter zo leuk maakt. Vind ik.
|
![]() |
||
Citaat:
Mar het gevoel dat ik een beetje krijg, is dat mensen zich gaan verontschuldigen voor het lezen van een Harry Potter boek, en zeggen dat het niet echt een kinderboek is, maar een boek voor alle leeftijden, alsof het raar is dat een volwassene zo'n boek leest. Rollo... die het niets zou verbazen als ie uit z'n nek zit te lullen.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Laten we het er dan maar op houden dat ik het geen kinderachtige boeken vind. Maar goed, wat verwacht je eigenlijk van iemand die films als The Neverending Story, Legend en Willow ook leuk vind? The Hobbit is dan geschreven voor kinderen. maar die vind ik zelf toch weer wat moeilijker voor kinderen om te lezen (gezien het taalgebruik). Het is tenslotte aardig wat jaren geleden geschreven. Het is overigens een goed boek. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Het zijn gewoon goede boeken en voor kinderen of volwassenen maakt niet uit. (mijn moeder heeft ze ook gelezen en vond het geweldig en ze heeft belooft dat we volgende week naar de Film gaan!)
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vind dat je sowieso daar niet echt een scheiding (schijding?) in kan maken...
|||
Citaat:
Citaat:
P.S. "daaromwel"? Originele nick ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Harry Potter Fan-club Mitchiee | 19 | 18-07-2010 03:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Harry Potter 8 Racing Dutch | 23 | 18-01-2008 12:55 | |
Films, TV & Radio |
Harry Potter algemeen #5 Severus | 500 | 13-10-2005 15:48 | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 22: Harry Potter, The Cooler en Open Range. AJMouse | 21 | 02-07-2004 16:18 | |
Films, TV & Radio |
Harry Potter: and the Prisoner of Azkaban! Apomes | 497 | 06-06-2004 17:22 | |
Games |
harry potter probleem voor de gbc I jostie | 1 | 24-02-2002 18:09 |