Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zal voortaan beter mn best doen ![]() oh ja en nogmaals bedankt voor het commentaar! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nee tuurlijk is ie niet van mij, t was slechts bedoeld om jou inspiratie te geven. En t was niet klote, dat moet je niet zeggen, het "mooi verwoorden in dichtvorm" was je gewoon nog niet helemaal gelukt, en dat is toch niet erg gekkie ![]() Graag gedaan iig Liefs, succes, Bite.
|
Lees je de announcement eens:
Je topic uppen is, ongeacht de reden, niet toegestaan. Up-posts worden verwijderd. Doe je het keer op keer dan heb je de kans dat op een gegeven moment de complete topic wordt verwijderd. Ik heb je up replys nu tweemaal verwijderd, het is niet nodig dat je die nogmaals met dezelfde boodschap upt. Anders gaat het topic ook dicht. Je mag na een bepaalde periode nog wel reageren op je gedicht hoor, maar dan wel meet een post die iets meer inhoud heeft.
|
Sometimes I think about dying
Just to know if someone ever loved me Sometimes I think about crying To know if this silence is real Sometimes I think about lying To know if those words can be true Sometimes I feel like breaking Reality in pieces of you Geen dank. ![]() Ik vind je gedichten wel mooi. Heb er mooie beelden bij.
|
|