Citaat:
Altonix schreef:
wat aars je? zei IK dat ik TK deed/kon/kan/heb gekunt/ga kunnen??? NEEEEHHHHH...... zucht!!
je bent btw wel cool enzo 
ik ben trouwens wel geinteresseert in jou ervaringen ki fighter, kun jij wat tk info over jezelf sharen?
|
Ja halo een paar topics naarboven zeg je dat je wel TK kan...
Maar goed, ik kan geen TK en ik zal het misschien ook wel nooit kunnen omdat ik het nooit oefen. Ik ben bezig met andere energie-technieken. Je moet mij niet zien als iemand die elke dag zich eigen kapot-traint om meer energie te krijgen. Ik oefen wel elke dag, maar ik studeer ook over ki. Zo ben ik nu nog maar alleen aan het oefenen om één te worden met je energie. En bij mij zal dat nog wel lang duren voor dat zo ver is. Verder doe ik aan Taekwondo, en deed 11 jaar Judo. Thuis krijg ik boks-les van mijn vader, en ik fitniss thuis ook. Ik doe dus eigelijk meer om mijn lichaam te trainen, dan energie. Ik zit er ook ooit over na te denken om naar een Shaolin tempel te reizen en daar meer te leren, maar dat zie ik later wel. Ik hou niet van ki-blasts, ik hou ook niet van vliegen, ik hou ook niet van ki-shields, en ook niet van ki-flames. Het enige wat ik wel van hou is aarden, mediteren, en het trainen van éénworden van lichaam en energie, want als je dat lukt, kun je dat gebruiken met vechtsport (en dat geeft je een groot voordeel). Verder interreseer ik me ook voor het Boedhisme, waar natuurlijk ook met energie word gewerkt. En Ki-ballen maakte ik eerst veel, maar nu niet meer. Maar ik ben weer begonnen. Dit is dus het beeld dat je van mij moet krijgen, en niet dat ik een 16-jarige jongen ben die gelijk staat aan DBZ. Dank u wel.