jack is boos op jen omdat ze drugs aan andie had gegeven, op een feestje. andie was helemaal gaan flippen van die drugs. jen heeft ongelofelijke spijt, andie vergeeft haar, maar jack niet.
joey vraagt aan dawson of hij haar aanbeveling 'hij die mij het beste kent'(ik weet niet waarvoor, voor een school ofzo denk ik) wil schrijven. hij zegt dat hij erover na zal denken, en zegt uiteindelijk dat hij het niet wil omdat pacey nu degene is die haar het beste kent.
joey snapt het niet echt, en pacey word boos omdat joey hem niet eerst heeft gevraagd.
andy wordt gek van alle ruzies, en vooral omdat jack jen niet vergeeft. haar tante bied haar aan om een jaar in italy te gaan wonen. haar vader zegt dat ze moet gaan, jack wil dat ze blijft.
andy vraagt pacey om voor haar te beslissen. hij zegt dat ze dat zelf moet doen. ze beslist dat ze gaat.
dan geeft ze een hele preek tegen hen, als ze met z'n alle bij elkaar zijn, dat ze niet wil dat zij zo in haar herinnering zitten.
jack vergeeft jen, pacey joey en joey dawson. dawson en pacey blijven wel pissed op elkaar.
dat wast ongeveer