![]() |
|
![]() |
Ik kan mij niet echt vinden in de mening van de rest van de mannen hier precies.
Zelf heb ik liever dat er veel snelheid inzit en er redelijk hard wordt gezogen. Zeker wanneer de 'pijpbeurt' bedoeld is om klaar te komen. Anders is het wel plezant, maar zal ik geen orgasme krijgen door enkel wat te likken en te strelen. Verder is spelen met mijn scrotum (liefst niet te hard want dat doet pijn) ook zeer bevorderlijk voor mijn climax evenals het likken eraan. Ook windt het me op wanneer ze in haar 'werk' opgaat, dwz. verleidelijk in je ogen kijken, misschien zelf wat met je eigen lichaam spelen (vb borsten of clitoris) , kortom alles doen wat opwindend is of kan zijn. En een pijpbeurt is het opwindendst wanneer ze spontaan komt, zonder dat iemand er iets van gezegd of gevraagd heeft. Bij wijze van spreken wanneer je zijn boxershort naar beneden trekt en gewoon begint, dat hij niet weet wat er gebeurt. Zo dat is ongeveer alles wat ik te zeggen had. groetjes jan ps: Wat je zeker niet mag doen of waar je op moet letten: *tegen je zin pijpen want dat valt op en dan heeft geen één van de 2 er iets aan *oppassen met de tanden/nagels
||
Citaat:
![]() Nee maar dat wat jij zegt bedoel ik ook ongeveer hoor.. ik verwoord het gewoon even wat anders.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|