Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2001, 22:24
wereldofanime
wereldofanime is offline
Dan gaan we met zijn allen naar de bios in amsterdam film maakt niet uit in amsterdam
dag ergens mischien inde kerstvakantie anders in de krokus vakantie?

wie komen er:
wereldofanime
Oud 09-12-2001, 12:10
wereldofanime
wereldofanime is offline
???¿¿¿???¿¿
Oud 10-12-2001, 11:50
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
wereldofanime schreef:
Dan gaan we met zijn allen naar de bios in amsterdam film maakt niet uit in amsterdam
dag ergens mischien inde kerstvakantie anders in de krokus vakantie?
Kerstvakantie iig niet, krokus waarschijnlijk niet. Is het niet slimmer om een keer in het weekend te gaan?
Oud 10-12-2001, 11:53
legatus
legatus is offline
toch wel naar het filmhuis, he?!?

reserveren we gelijk de hele zaal... gezellig...
Oud 10-12-2001, 11:54
PrimRose
PrimRose is offline
als ik ook mee mag is het mij goed (alleen die vakanties...weet niet of dat ik dat red met mijn studie)

(RT: ik dacht dat je msn zou aanzetten??)
Oud 10-12-2001, 12:43
JediJoel
JediJoel is offline
Hallo, welke film dan? Ik bedoel, alst een film is diek niet leuk vind, kom ik ook niet. Organiseer het eerst maar goed!!!
Oud 10-12-2001, 13:09
legatus
legatus is offline
naar een film met inhoud, een diepere betekenis, waar je wellicht een beter mens van word of wat langer nadenkt over het leven en zijn inhoud.

dus JediJoel, we kunnen jouw al aanvinken als niet meegaande?
Oud 10-12-2001, 13:42
Verwijderd
Ligt aan datum&film...
Met citaat reageren
Oud 10-12-2001, 13:57
legatus
legatus is offline
ik stel voor GEEN FILM, aangezien een meeting meer eindigt in kijken en pleite... misschien iets anders, iets leerzaams maar toch met film te maken.

Het is tenslotte voor filmfans geen uitje maar een 'way of life'

[Dit bericht is aangepast door legatus (10-12-2001).]
Oud 10-12-2001, 18:36
scala
scala is offline
je kan ook van te voren even afspreken en daarna nog wat drinken kan je het over de film hebben ofzow als je geen inspiratie hebt
Met citaat reageren
Oud 10-12-2001, 19:38
stroopwafel
stroopwafel is offline
moet dat in a'dam??
Oud 10-12-2001, 19:50
Verwijderd
Misschien wat meer in het midden van het land? utrecht of zo? maakt voor mij niet uit. Filmpje pakken is trouwens toch ook leuk? twee groepjes maken, eentje naar pathe, ander naar een filmhuis. En na afloop bediscussieren we de films die we gezien hebben en gaan we zeiken welke beter is en vervolgens rossen we elkaar in elkaar
Met citaat reageren
Oud 13-12-2001, 16:14
Verwijderd
Citaat:
CycLoner schreef:
Misschien wat meer in het midden van het land? utrecht of zo? maakt voor mij niet uit. Filmpje pakken is trouwens toch ook leuk? twee groepjes maken, eentje naar pathe, ander naar een filmhuis. En na afloop bediscussieren we de films die we gezien hebben en gaan we zeiken welke beter is en vervolgens rossen we elkaar in elkaar
Ik ben de kleinste! Ik mahag t zegguh!
maw Kdoe wel mee.. zolang t niet te ver is
Met citaat reageren
Oud 13-12-2001, 18:44
WhizzKid
WhizzKid is offline
Meeting hier Meeting daar,

Hallo, waar gaat dit nou over, bij die anderen was het tenminste nog duidelijk, daar was he onderwerp DBZ, hier kan het alles zijn. Van de nieuwste Disney film tot een af andere actiefilm. En wat dan, 1 film is niet genoeg om een meeting te houden. Das meer een dagje uit.

Volgende keer als je zo iets bedenkt denk dan na.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 08:47
JediJoel
JediJoel is offline
Citaat:
legatus schreef:
naar een film met inhoud, een diepere betekenis, waar je wellicht een beter mens van word of wat langer nadenkt over het leven en zijn inhoud.

dus JediJoel, we kunnen jouw al aanvinken als niet meegaande?
Ik ben daar best wel mee bezig hoor. Maar dan in boeken. Frank Peretti, Deadline. Die leuke zooi. Maar qua films hebben ze niet zoveel. Behalve JC-superstar, Life of Christ, Life of David, Life of Moses, Life of... Moet ik nog doorgaan?
Oud 14-12-2001, 08:48
JediJoel
JediJoel is offline
Citaat:
wereldofanime schreef:
???¿¿¿???¿¿
Wie gaat er ook om 23:24 een topic openuh? dan react er niemand!
Reageren

Regels voor berichten