Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
mogelijk is het een illegale versie, ik heb t van een vriend gekregen, maar het zag er wel allemaal echt uit(de cd's enzo). Maar dat kan aan mij liggen, ik heb er niet echt verstand van...
Trouwens LAN werkt wel... maar goed, de vraag blijft hetzelfde, want het lijkt me namelijk wel leuk om eens tegen een mens te spelen...vandaar. mail even als het je ook wel leuk lijkt.
Laatst gewijzigd op 26-12-2002 om 22:20. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ja maar onder het kopje LAN staat ook direct IP en ik geloof dat je daarmee als je het IP adres van een andere computer hebt een verbinding kunt maken tussen die twee computers, alsof het een LAN is, zonder dat je helemaal het internet op gaat.
Een soort prive verbinding dus.
|
![]() |
hmmmm ik snap het niet helemaal...ik = niet zo goed in die dingen
![]() maar de reden waarom inet het niet doet is: er is een patch uitgekomen en die wordt als je inlogt op de AOMserver automatich gedownload en geinstalleerd, echter bij mij werkt de installatie niet. Ik heb hem dus nog steeds niet geinstalleerd en zolang dat het geval is blijft hij hem automatisch downloaden en proberen installeren. Op deze manier kan ik natuurlijk nooit inloggen. Maar verder werkt alles goed, dus ik zou niet weten waarom dit niet zou werken. (op de een of andere manier heb ik toch het gevoel dat dit niet echt is wat je bedoelt, als dit zo is zeg het even)
|
![]() |
Je hebt illigale versie
daarmee kan je geen autoupdates draaien en ook nooit inloggen Via LAN werkt ie idd prima, via Single player ook Maar nogmaals valt Direct IP ook nog onder LAN en werkt dus niet via internet omdat je een illigale versie hebt.. Als je onine wil spelen op welke manier dan ook moet je maar de originele kopen niet zo moeielijk toch? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar volgens jou is er tot die tijd dus geen enkele manier om tegen iemand te spelen?
||
![]() |
Citaat:
![]() Weet je uberhaupt wel wat GameSpy inhoudt? Hiermee kun je vaak WEL online spelen als je bijvoorbeeld een kopie hebt (bijv. UT2k3 en RA2). Het is gewoon een programma dat mede-gamers zoekt voor je, zodat je online kunt spelen. Ga eerst hier maar eens rondneuzen voordat je weer commentaar levert. No offence......
||
![]() |
Citaat:
En nee, je kan dat niet Met Gamespy kan je alleen games opsporen maar de beveiliging zit in het spel zelf niet in gamespy.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Staat genoteerd. Ik wil alleen maar helpen, maar blijkbaar wordt dat niet in dank afgenomen. Achja, ik kan jullie er ook niet op aankijken, zeker niet als je met zulke kinderachtige replies aankomt, he.
En van Gamespy, heb je dat al geprobeerd of niet? Ut2k3 heeft ook een beveiliging die voorkomt dat een dubbele key niet online kan spelen, maar is via Gamespy ook gewoon online te spelen.
|
|