Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-12-2002, 20:23
Gangster Harry
Gangster Harry is offline
hallo allemaal,

Ik heb een probleem, ik heb AOM gekocht maar door een bug kan ik niet online spelen maar gelukkig wel met een directe verbinding met een andere computer, alleen ik weet niemand die het ook speelt en waar ik duzz tegen kan spelen!

Wie wil er een potje tegen mij spelen?

btw:ik ben niet echt goed dus als je niet zo goed bent wees niet bang dat je wordt ingemaakt...
Oud 26-12-2002, 21:22
WickedOne
WickedOne is offline
Bug?

Wahahahha illigale versie dus

En directe verbinding valt nog steeds meestal onder het LAN netwerk
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 21:31
Phreak
Phreak is offline
Citaat:
Gangster Harry schreef:
hallo allemaal,

Ik heb een probleem, ik heb AOM gekocht maar door een bug kan ik niet online spelen maar gelukkig wel met een directe verbinding met een andere computer, alleen ik weet niemand die het ook speelt en waar ik duzz tegen kan spelen!

Wie wil er een potje tegen mij spelen?

btw:ik ben niet echt goed dus als je niet zo goed bent wees niet bang dat je wordt ingemaakt...
Ik vrees dat je de illegale versie van hebt.
Oud 26-12-2002, 22:07
Gangster Harry
mogelijk is het een illegale versie, ik heb t van een vriend gekregen, maar het zag er wel allemaal echt uit(de cd's enzo). Maar dat kan aan mij liggen, ik heb er niet echt verstand van...

Trouwens LAN werkt wel...

maar goed, de vraag blijft hetzelfde, want het lijkt me namelijk wel leuk om eens tegen een mens te spelen...vandaar.

mail even als het je ook wel leuk lijkt.

Laatst gewijzigd op 26-12-2002 om 22:20.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 22:26
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
Gangster Harry schreef:
mogelijk is het een illegale versie, ik heb t van een vriend gekregen, maar het zag er wel allemaal echt uit(de cd's enzo). Maar dat kan aan mij liggen, ik heb er niet echt verstand van...

Trouwens LAN werkt wel...

maar goed, de vraag blijft hetzelfde, want het lijkt me namelijk wel leuk om eens tegen een mens te spelen...vandaar.

mail even als het je ook wel leuk lijkt.
Ja, maar LAN betekent 'Local Area Network' ofwel, LAN is ervoor om binnen een netwerk te spelen. Dus computers die direct met elkaar verbonden zijn, niet via het internet.
Oud 26-12-2002, 22:33
Gangster Harry
ja maar onder het kopje LAN staat ook direct IP en ik geloof dat je daarmee als je het IP adres van een andere computer hebt een verbinding kunt maken tussen die twee computers, alsof het een LAN is, zonder dat je helemaal het internet op gaat.
Een soort prive verbinding dus.
Oud 26-12-2002, 22:46
WickedOne
WickedOne is offline
LAN valt nog steeds onder LOCAL

Direct IP is daar ook deel van

Wil je Direct IP via WAN doen dan moet het normale internet ook werken anders zul je toch echt pech hebben als je tegen iemand gaat die wel de originele versie heeft
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 23:00
Gangster Harry
hmmmm ik snap het niet helemaal...ik = niet zo goed in die dingen
maar de reden waarom inet het niet doet is: er is een patch uitgekomen en die wordt als je inlogt op de AOMserver automatich gedownload en geinstalleerd, echter bij mij werkt de installatie niet. Ik heb hem dus nog steeds niet geinstalleerd en zolang dat het geval is blijft hij hem automatisch downloaden en proberen installeren. Op deze manier kan ik natuurlijk nooit inloggen.
Maar verder werkt alles goed, dus ik zou niet weten waarom dit niet zou werken. (op de een of andere manier heb ik toch het gevoel dat dit niet echt is wat je bedoelt, als dit zo is zeg het even)
Oud 26-12-2002, 23:07
WickedOne
WickedOne is offline
Je hebt illigale versie

daarmee kan je geen autoupdates draaien en ook nooit inloggen

Via LAN werkt ie idd prima, via Single player ook

Maar nogmaals valt Direct IP ook nog onder LAN en werkt dus niet via internet omdat je een illigale versie hebt..

Als je onine wil spelen op welke manier dan ook moet je maar de originele kopen

niet zo moeielijk toch?
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 23:50
Gangster Harry
Citaat:
Als je onine wil spelen op welke manier dan ook moet je maar de originele kopen
ja ga ik ook doen maar ik heb nu helemaal geen aards slijk beschikbaar, zelfs beetje boel negatief. Daarom wilde ik totdat ik m legaal kan kopen ook nog ns tegen een mens kunnen proberen spelen...vandaar.
maar volgens jou is er tot die tijd dus geen enkele manier om tegen iemand te spelen?
Oud 27-12-2002, 18:09
-=Kobuz=-
-=Kobuz=- is offline
Kan je'm ook niet via GameSpy online spelen??
Oud 27-12-2002, 18:15
WickedOne
WickedOne is offline
Jawel via LAN dat zeggen we nu ook de hele tijd als je een beetje hebt opgelet
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 12:37
-=Kobuz=-
-=Kobuz=- is offline
Citaat:
WickedOne schreef:
Jawel via LAN dat zeggen we nu ook de hele tijd als je een beetje hebt opgelet
Pardon !

Weet je uberhaupt wel wat GameSpy inhoudt? Hiermee kun je vaak WEL online spelen als je bijvoorbeeld een kopie hebt (bijv. UT2k3 en RA2). Het is gewoon een programma dat mede-gamers zoekt voor je, zodat je online kunt spelen.

Ga eerst hier maar eens rondneuzen voordat je weer commentaar levert. No offence......
Oud 28-12-2002, 15:13
WickedOne
WickedOne is offline
Citaat:
-=Kobuz=- schreef:
Pardon !

Weet je uberhaupt wel wat GameSpy inhoudt? Hiermee kun je vaak WEL online spelen als je bijvoorbeeld een kopie hebt (bijv. UT2k3 en RA2). Het is gewoon een programma dat mede-gamers zoekt voor je, zodat je online kunt spelen.

Ga eerst hier maar eens rondneuzen voordat je weer commentaar levert. No offence......
Ik had het helemaal niet tegen jou kneus

En nee, je kan dat niet

Met Gamespy kan je alleen games opsporen maar de beveiliging zit in het spel zelf niet in gamespy..
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 16:37
-=Kobuz=-
-=Kobuz=- is offline
Citaat:
WickedOne schreef:
Ik had het helemaal niet tegen jou kneus

En nee, je kan dat niet

Met Gamespy kan je alleen games opsporen maar de beveiliging zit in het spel zelf niet in gamespy..
Altijd zo opvliegend? SORRY WHORE!
Oud 28-12-2002, 16:38
WickedOne
WickedOne is offline
Citaat:
-=Kobuz=- schreef:
Altijd zo opvliegend? SORRY WHORE!
Kijk naar jezelf voor je iemand een hoer gaat noemen
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 16:41
-=Kobuz=-
-=Kobuz=- is offline
Staat genoteerd. Ik wil alleen maar helpen, maar blijkbaar wordt dat niet in dank afgenomen. Achja, ik kan jullie er ook niet op aankijken, zeker niet als je met zulke kinderachtige replies aankomt, he.

En van Gamespy, heb je dat al geprobeerd of niet? Ut2k3 heeft ook een beveiliging die voorkomt dat een dubbele key niet online kan spelen, maar is via Gamespy ook gewoon online te spelen.
Oud 28-12-2002, 20:47
WickedOne
WickedOne is offline
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten